Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: cpp, czujnik polozenia przepustnicy, dlawienie, map, mk3, obroty

[MK3] Problem z obrotami oraz dławienie
Autor Wiadomość
2fastfiesta 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 42
Skąd: Kraków/WRCe
Wysłany: 3 Sie 2010, 08:17   

Mam ale generalnie to wiesz wyjeba** na szkołę chodzę do niej po to by zaliczyć i mieć spokój ;P Chodzę do zawodówki więc możesz się domyśleć skąd moja wiedza na temat takiego układu. To jak panowie co muszę zrobić ze swoim krążownikiem szos żeby jeździł w miarę normalnie??
 
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 3 Sie 2010, 16:21   

2fastfiesta napisał/a:
chodzę do niej po to by zaliczyć i mieć spokój ;P

w opisie masz 18 lat...to w ogóle olej szkołę. Po co ci ona jak i tak chodzisz żeby zaliczyć na 2 i mieć wolne. W Polsce obowiązek nauczania jest do 18 roku życia

2fastfiesta napisał/a:
Chodzę do zawodówki więc możesz się domyśleć skąd moja wiedza na temat takiego układu.

to, że chodzisz do zawodówki nie ma nic wspólnego z Twoim brakiem wiedzi na temat układu SI. Tego już w podstawówce uczą.

2fastfiesta napisał/a:
co muszę zrobić ze swoim krążownikiem szos żeby jeździł w miarę normalnie??

sprzedać
Ostatnio zmieniony przez BerciQ 3 Sie 2010, 20:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 3 Sie 2010, 20:04   

BerciQ, :brawo: :brawo: :brawo:
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 30 Sty 2012, 21:29   

Odświeżę.

Panowie i Panie. Mam inny troszkę problem.

Kiedy jadę swoim "zgredzikiem" to na zimnym silniku jak rozpędzę go tak do 40km/h i mam wrzucony 4 bieg*, to dziwnie zaczyna nim telepać(lekkimi skokami do przodu), a po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają do 500. Co to może być? Chciałem zaznaczyć, że nic takiego się nie dzieje kiedy silnik się trochę ugrzeje.

Czasem po rozpędzeniu samochodu do powiedzmy 60km/h i po zwolnieniu do 40km/h nie chce mi się już redukować i jadę te 40 na 4 biegu.
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Informacje o zlocie oraz lista zapisów
trzeci VI Jesienny Zlot & III Eliminacja Youngtimerparty / 1-2.09.2012 / Tor Poznań 98 31 Sie 2012, 08:42
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.