Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] wymiana wachacza
Autor Wiadomość
triplex130 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 17
Skąd: DWXXX4
Wysłany: 15 Lip 2010, 15:46   [MK3] wymiana wachacza

Witam. Na zdjeciu oznaczone jako jeden. U mnie jest tam sruba na troxa i nakretka. Nakretke odkrecilem i teraz niewiem czy mam te srube wybic czy czo,bo skubana ani drgnie. Moze wystarczy rozchylić ten zacisk i pociagnać w doł?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Lip 2010, 16:40   

Żeby wyjąc sworzeń wahacza ze zwrotnicy musisz WYJĄĆ śrubę, bo końcówka ma wgłębienie w które wchodzi śruba,,,

_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 15 Lip 2010, 16:42   

Wybij ją w cholere.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
triplex130 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 17
Skąd: DWXXX4
Wysłany: 15 Lip 2010, 21:10   

Wybije w cholere. Czy ta śruba ma moze gwint na calej długosci?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Lip 2010, 21:38   

triplex130 napisał/a:
Czy ta śruba ma moze gwint na calej długosci?
Raczej nie,,, ale gładka chyba też nie jest jak pamiętam,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 16 Lip 2010, 10:46   

u mnie w MK3.5 gwint jest tylko na części śruby, tam gdzie śruba trzyma sworzeń (wchodzi w zagłębienie) jest gładka. wybij dziada.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
kazio-n 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 38
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 170
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 16 Lip 2010, 10:55   

Śruba wygląda jak nabój do "kałasznikowa", czyli na zwęzonym odcinku ma gwint, na grubszym nie ma. Po każdym odkreceniu powinno sie dawac nowa srube lub chociazby nakretke, gdyz sporym momentem jest ona przykrecona.
_________________
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Lip 2010, 11:12   

Nowa śruba to przesada, ale nakrętka jest bodajże samo kontrująca więc obowiązkowo nowa,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 16 Lip 2010, 11:49   

JoeMix napisał/a:
Nowa śruba to przesada, ale nakrętka jest bodajże samo kontrująca więc obowiązkowo nowa,,,


Taka przesada że u mnie na starej po 500km sworzeń latał luźno.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 16 Lip 2010, 11:59   

a u mnie na starej jeździ rok i żyje już 10-ty tysiąc km tak jak wcześniej przez 150kkm :)
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Lip 2010, 12:36   

kamil wolski napisał/a:
Taka przesada że u mnie na starej po 500km sworzeń latał luźno.
Źle musiałeś skręcić i się rozkręciło,,, i to raczej wina nakrętki a nie śruby mi się wydaje w swoich staruszkach nigdy tych śrub nie wymieniałem i nie ma problemu, a mają 2 razy więcej latek niż ta twoja,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
przemo_rsr 


Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 34
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 916
Skąd: Markuszowa(RSR)
Wysłany: 16 Lip 2010, 12:43   

ja na starych zrobiłem już 15 tyś, i jeżdżę dalej, i jest wszystko ok :-P
_________________
 
 
 
kamilocha1 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: KamiL
Wiek: 36
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 383
Skąd: SJ , SRC ;DD
Wysłany: 16 Lip 2010, 13:06   

te sruby to czukiereczek
co chwile mam nowe i sie wyrabiaja ;/ musialem ta szczeline w zwrotnicy szlifierka poszerzyc zeby mocniej sciskała zwrotnica sworzen.
a co do tematu do sie ja wybija
_________________
cyyyklon

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Lip 2010, 13:19   

kamilocha1, raczej zły sworzeń założyłeś i miał za mały trzpień,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 16 Lip 2010, 13:46   

JoeMix napisał/a:
kamil wolski napisał/a:
Taka przesada że u mnie na starej po 500km sworzeń latał luźno.
Źle musiałeś skręcić i się rozkręciło,,, i to raczej wina nakrętki a nie śruby mi się wydaje w swoich staruszkach nigdy tych śrub nie wymieniałem i nie ma problemu, a mają 2 razy więcej latek niż ta twoja,,,


Nie ja to robiłem ;)
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 16 Lip 2010, 22:36   

We wszystkich książkach piszą żeby te śruby zakładac nowe. I mają rację, bo drugi raz już jej tak mocno nie dokręcisz (bo się zrywa gwint). 6 zł to nie majątek żeby aż tak oszczędzać. Ja przez to rozwaliłem zwrotnicę i koszty miałem duuużo większe (śruba puściła i sworzeń tak rozpieprzył gniazdo, że zwrotnica powędrowała na złom)
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: FlockArt/Fast-Wheel - flokowanie & wymiana opon
Rasta Tuning stylistyczny 54 21 Sty 2019, 16:19
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.