Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
24 Lut 2011, 21:49
[MK3] Cichociemna
Autor Wiadomość
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 19 Wrz 2012, 23:29   

kenczorf napisał/a:
Czy w ziutach normalne jest to, ze jak chodzi na jalowych i gwaltownie lekko dodasz gazu, to silnik zareaguje z opoznieniem sekundowym czy tam pol sekudnowym?

miałem tak przy uwalonym CPP :P tzn najpierw łapał lekkiego muła zanim sie wkręcił :)
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 20 Wrz 2012, 05:38   

prawda to
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 22 Wrz 2012, 00:06   

Z racji, ze zly Pedro podkupil mnie z det 2, zanabylem w wizualnie kiepskim stanie SMT6. W sumie dzieki temu bylo dosc tanio :)

Dzis odbyl sie montaz i wstepne strojenie



Podlaczenie jest podstawowe czyli zasilanie, info z tpsa, info z czujnika walu, edisa i wpiecie w przeplywke. Czyli ogolnie mape robimy oszukujac MAF.
Teraz do zakresu 5k rpm jest wszytko spoko bo udalo sie fajnie podlac. Zniknelo to o czym pisalem wczesniej...mianowicie, ze jak odpuszczam gaz na obrotach, a potem go dodam, to pierdnie...lekki mol i jedzie. Teraz jedzie od razu :)
Za to powyzej 5k nic sie podlac nieada...caly czas jest afr na poziomie 14.7
Wiec pytanie do znawcow...czy oszukujac przeplywke poprostu sie w tym zakresie juz nic nieda? Czy moze wtryski nie wydalaja i trzeba wieksze?
Obecnie jezdze na bezowych 948f-bc maja numer 569 26 2481. Ponoc sa z MDo 1.8-2.0
Mam jeszcze w domu z 2.3 brazowe 958f-bb maja numer 768 29 2771 i one maja ponoc 195 przepustowosc.
Pytanie jaka przepustowsc maja te co mam obecnie i czy je podmieniac? A moze to problem z oszukiwaniem mafa?
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 22 Wrz 2012, 14:33   

Zakładałem do siebie na chwilę beżowe wtryski z Mondeo i Fordon twierdził, że wydajność mają 190ccm.
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 22 Wrz 2012, 15:36   

zakupiłeś szerokopasmówkę? Też leży i czeka SMT6 na lepsze czasy
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 22 Wrz 2012, 15:51   

blood_brother2 napisał/a:
Fordon twierdził, że wydajność mają 190ccm
no to pytanie czy je zamykamy czy strojenie poprzez mafa juz wiecej nie da rady?
luk-90 napisał/a:
zakupiłeś szerokopasmówkę?
sonda jest kolgi ktory stroi...dla mnie to zbyt duzy wydatek zeby sobie raz czy dwa razy podstroic, a potem w kat:P
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 23 Wrz 2012, 08:01   

odnośnie CPP i zastanawiania się po wciśnięciu gazu - wczoraj przypadkiem odpaliłem swoją z odpiętym CPP, a i tak kręciła się jak głupia, be marudzenia. więc to chyba niekoniecznie musi być kwestia właśnie CPP...
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 1 Paź 2012, 23:45   

Zmieniony regulator cisnienia na 3 barowy i udalo sie wystroic tak jak ma byc. Dawki wrecz trzeba bylo ciac na tym ragulatorze niz dolewac...ale cel zostal osiagniety :) Szalu nie robi no ale to tylko skromne n/a.

Teraz jedyne co zrobie to wrzuce tlumik w miejsce kata i moze jakos zrobie dolot zimnego powietrza. Po czym nastapi przestoj poniewaz tanie mody sie skonczyly a na ITB, turbo, ostre walki itp trzeba juz wieksza kase.

Zna sie ktos na SMT6 tzn na takim podpieciu aby mozna bylo cos wiecej z niego wykrzesac niz podlanie paliwem? Np przestawinie zaplonu czy inne rzeczy o ktorych pojecia nie mam? Ile mozna cofnac zaplon w przypadku gdy korzystam z pb98 i mam stopien zimniejsze swiece..o ile to cos zmienia
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 6 Paź 2012, 14:34   

Dwa filmiki jak ta padlina sie napedza. Niestety krecenie i prowadzenie w tym samym momencie mi nie za dobrze wychodzi wiec nie narzekac :)
http://www.youtube.com/watch?v=cO0e7iICvZY
http://www.youtube.com/watch?v=_gBqG9WXM7k
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 6 Paź 2012, 15:29   

Masz krótszą skrzynie niż u mnie :) tylko pytanie po co krecisz grubo powyzej 6k? Przecież auto już wtedy nie jedzie co widać dobrze na 3 biegu ;/

Wydaje mi się że optymalne zmiany są tak jak u mnie na filmiku
http://www.youtube.com/watch?v=CeRudZLR4AY
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 6 Paź 2012, 16:14   

jeden, dwa dobrze jest zakrecic wyzej,

ps: Madek a Ty sie naucz szybciej biegi zmieniać ;P
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 6 Paź 2012, 16:30   

Daras84 napisał/a:
ps: Madek a Ty sie naucz szybciej biegi zmieniać ;P

Przecież to była tylko spokojna niedzielna przejażdżka :V:

Ten silnik ma max. moment przy niecałych 4,5 tyś i w takie okolice powinny wskakiwac obroty na kolejnym biegu :) Inna sprawa to dokładność obrotomierza :-P
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 6 Paź 2012, 17:12   

moment momentem, ale 3jka szybciej dokreca sie z 6k do odcinki niz 4ka z 4k rpm powyzej... Dobrze widac to na cwiartce jak staniesz z tym samym gosciem i raz przeciagniesz trojke a raz odpuscisz wczesniej. Jak odpuscisz to gosc od razu zmniejsza dystans w porownaniu z tym gdy ciagniesz do konca. Jakby auto mialo wiecej ochoty targac na 4ce to inna sprawa :)
A co do skrzyni to jest z futra
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 6 Paź 2012, 19:16   

kenczorf napisał/a:
widac to na cwiartce jak staniesz z tym samym gosciem i raz przeciagniesz trojke a raz odpuscisz wczesniej.


albo jak 1.1 przy 110 przerzucasz z 3 na 4 :rotfl:


kenczorf napisał/a:
A co do skrzyni to jest z futra


Niezłe przełożenie na 1szym biegu ma :ok:
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 7 Paź 2012, 22:06   

o, to chyba mam taką samą skrzynkę :P

jedzie dobrze :D
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 5 Lut 2013, 21:56   

Dzis pierwszy raz w tym roku zszedlem do garazu i stwierdzilem, ze przejade sie fiesta. Niestety aku zdechl :/ Odpalony na kablu i w droge. Pierwsze 20 min super po przesiadce z dwulitrowej wielkiej omegi, ale pozniej juz standard. Doskwiera brak mocy :P a piniedzy nima...
Moze uda sie ten tlumik dolozyc niedlugo, skonczyc strojenie i wpasc znow na hamownie.
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 12 Lut 2013, 13:21   



Zalozylem zegarki z pumy 1.4. Obrotek na jalowych pokauje 900-950, ale odcinke przy 6800 lub ciutke dalej...
Dodatkowo jak odcinalem ktorys bieg, zaswiecila sie konrolka ladowania i przestalo ladowac :9: Ciekawe co tym razem sie wysralo i czemu przy odcince
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Lut 2013, 17:52   

nice, obrotek znacznie fajnieszy niz mk3 :fox:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 12 Lut 2013, 19:23   

do MK3 to jednak najlepsze są zegary z... MK3 :9:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 12 Lut 2013, 19:34   

Nie znasz sie:P luk-90, ile tobie pokazuje na jalowych te zegary? Bo skoro odcinke odbrze pokazuje, a na luzie mam 950 to wynika z tego, ze albo mi licznik przeklamuje w niskim zakresie albo mam za wysokie obroty...a na ucho jest ok.

Najbardzie wku.. jestm o altka bo rok temu oddalem do regenracji bo byl na wierzchu. A teraz bede musial kolektor zwalac aby dostac sie do jednej sruby mocujacej :/
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.