Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
24 Lut 2011, 21:49
[MK3] Cichociemna
Autor Wiadomość
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 9 Wrz 2012, 11:27   

Stunt_Man napisał/a:
seria nigdy 130 nie miała

kenczorf napisał/a:
to nie jest seria...

na szybko mamy porting, scieta glowice, wydech 2.2cala, kolek 4-2-1, wieksza przeplywka, kolektor ssacy i przekladka rozwiercona pod kalay po portingu

Dla porownania znajomy ma corse 1.8 125km po wydechu takim ja tylko bez 4-2-1 i ma 132km...

A tu jakies filmy z wjazdu i hamowania

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 9 Wrz 2012, 14:09   

Hm, a w serii nie jest problem bardziej ze sterowaniem, niz z osprzętem? Bo coś mi świta, że Fordonowe 1.8 115km miało 126km po modach, a 131km po strojeniu świnką.
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 17 Wrz 2012, 15:42   



W koncu zawital plastik. Jeszcze musze poprawic co nie co, poniewaz narazie wsadzilem na szybko aby sprawdzic czy chociazby czujniki ok.

A z nowosci to zakupilem do fiescinki Recaro :D
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 17 Wrz 2012, 17:53   

i jak wrażenia
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Krzysiek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 523
Skąd: Andrychów
Wysłany: 17 Wrz 2012, 19:04   

właśnie jak tam po przesiadce z uszatek ? Mniej komfortowo ? Jak tam z trzymaniem bocznym ? Tak pytam bo od dawna nachodzą mnie recaro :devil:
_________________
Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW
Profil Facebook
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 17 Wrz 2012, 19:30   

yyy ale ja o mechanice mówiłem :rotfl:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 17 Wrz 2012, 20:09   

Zapomniałeś w Creditsy mnie wpisać :-P Ładnie rurkacza wypucowałeś :P a przepustnica jak :fox: jedzie ten farfocel w końcu? :2xf: :-P
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 18 Wrz 2012, 00:29   

Z racji ze dzis nic nie robilem bo musialem skomczyc robic wydech w omedze to powiem tyle co zaobserwowalem zaraz po wsadzeniu tego dolotu. Reseta tez nie robilem i na.chwile obecna przy 3000rpm lapie dziure. potem pyk i jedzie. Jak odpuszcza gaz na.wysokich obrotach i go zaraz dodam to pierdnie oraz chwyci sekundowedo dola i jedzie dalej:-P Dobre jest to ze alu kolek jak zgasiles auto po palowaniu robil sie goracy i to bardzo przez co ponowna jazda to juz kompletny brak dokrecania. Teraz to nie wystepuje. Ponadto ucieka plyn w okolicy nagrzewnicy bo widzialem plame wiec tez musze sie tym zajac. Pedro dzieki za rursko i przepustnice...reszte mam od marka. Co do tego czy farfocel jedzie to powiem ci ze gdy nie jechal to lal twokego wiec odpowiedz sobie sam:-P
Lipa jest tez z tym ze kolektor opiera sie o weze nagrzewnicy pomimo obciecia i zrobienia kolanka...przez co przenosi drgania silnika i mi cal decha brzeczy...
_________________
Cichociemna
Ostatnio zmieniony przez kenczorf 19 Wrz 2012, 16:01, w całości zmieniany 1 raz  
Profil Facebook
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18 Wrz 2012, 02:11   

kenczorf, plastik masz z escorta czy mondeo?
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 18 Wrz 2012, 06:57   

Udalo ci sie i tyle :p. Nie dawaj zadnych kolanek, tylko uwal rurki tak by zostalo tyle zeby sie dalo skrecic opaska.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 18 Wrz 2012, 07:47   

vegetagt, kolek z mdo 2.0
Peedro, nie moge wyjsc rurkami na wprost poniewaz dolny krociec centralnie wylatuje na kolektor dlatego bez kolana niema mozliwosci. Postaram sie dzis fote zrobic bo powinienem miec czas
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18 Wrz 2012, 12:45   

kenczorf, mondeo ma bardziej wystający w strone grodzi kolektor. Ten z escorta 1.8 by tak nie napierał :)
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 18 Wrz 2012, 22:25   



Foty jak to lezy na kolektorze

vegetagt, wiem o kolku z 1.8 ale z 2.0 ma wieksze kanaly :)

Wymienilem dzis sybant gornego krocca i zobaczymy czy bedzie lalo dalej. Zresetowalem kompa i zaraz jade poupalac i sprawdzic jak to sie sprawuje...o ile nzow policja nie przeszkodzi :/
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 19 Wrz 2012, 03:04   

kenczorf, nie ma sensu dla jednego kunia ;-)
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Wrz 2012, 07:18   

lepiej to sprawdzaj często, mi od pracy silnika pękł na kolanku
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 19 Wrz 2012, 07:43   

luk-90, bedziemy widziec. Ciasno jak ..uj jest. Ale dzis nie bylo plamy pod autem wiec narazie nie cieknie.
Co do testow to lipton wczoraj wyszedl...bo po zapieciu klemy i odpaleniu auta, silnik nie wkrecalem sie powyzej 2k zabkujac gorzej niz blondyna na slaskiej nauce jazdy:/ Ale z racji, ze sie uspokoilo to pojechalem upalac. Startuje a tu dupa, nie da sie z obrotow ruszyc. Auto podskakuje z 4 razy jakby amora nie bylo...po czym gasnie albo ruszam z 1000rpm.
Maska do gory i zaczelismy szukac ocb...bo przed restem i wymeina cybanta bylo ok. Jedynie co to poruszalismy wszytkimi kablami, po czym testy i okazalo sie, ze jak reka odjal :9:
Niestety w miedzy czasie ludzie sie rozjechali i nie bylo z kim porownac:P
Ogolnie wydaje mi sie, ze poprawila sie gora
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Wrz 2012, 08:07   

ze względu na niższe odczyty z IAT komp bardziej podlewa :)
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 19 Wrz 2012, 16:00   

kenczorf napisał/a:
A z nowosci to zakupilem do fiescinki Recaro

Intense napisał/a:
jak tam po przesiadce z uszatek ? Mniej komfortowo ? Jak tam z trzymaniem bocznym ? Tak pytam bo od dawna nachodzą mnie recaro




Jak widac na focie powyzej...ciezko bedzie stwierdzic :rotfl:
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Krzysiek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 523
Skąd: Andrychów
Wysłany: 19 Wrz 2012, 18:25   

:rotfl: ja myślałem że zakupiłeś recaro do fiesty zamiast uszatków :-) no raczej ciężko Ci się będzie do niego zmieścić :joint:
_________________
Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW
Profil Facebook
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 19 Wrz 2012, 23:18   

Intense, :ok:



Zrobilem porzadek z wiazka wtryskowa, zeby to jakos wygladalo. Spryskalem kontaktem wszytskie wtyczki i jak narazie jezdzi normalnie :)

Jutro chyba ustawie rozrzad idealnie na znaki, poniewaz kiedys w celach testow byl lekko przestawiony..ale sie przez to gorzej dokreca...

Wpadlem rowniez na pomysl aby zmniejszyc sobie przerwe w swiecach z 1.3 na 1.1...ale nie wiem po co bo roznicy nie czuje :P

Czy w ziutach normalne jest to, ze jak chodzi na jalowych i gwaltownie lekko dodasz gazu, to silnik zareaguje z opoznieniem sekundowym czy tam pol sekudnowym?

Planuje rowniez sonde podmienic, poniewaz jak na wyskoich obrotach odpuszcze gaz, po czym go dodam to jest jakby pierdniecie w wydech, chwilowy mol i dopiero jedzie
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.