[MK4] Przełacznik zespolony- czy pasuje np z escorta? |
Autor |
Wiadomość |
rafantek
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 171 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27 Cze 2010, 13:59 [MK4] Przełacznik zespolony- czy pasuje np z escorta?
|
|
|
Witam,
Natchnelo mnie na czasowa regulacje pracy wycieraczek,
Stąd pytanie czy przełacznik zespolony pasuje z innego fordziska jakiegos? escort moze, albo cos co ma pierścien z 6 stopniową regulacja czasu pracy wycieraczki? |
_________________ Mechanika - Elektryka!!! Warsztat - adres: Niezapominajki 1
Ford - porady, naprawy (mechanika - elektryka) WDS-programowanie, diagnostyka, czesci
Mail: serwis@fordscorpio.pl tel: 791 054 854 Gadu-Gadu: 765214 |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 27 Cze 2010, 17:54
|
|
|
escort ma chyba taki sam jak w mk4, o do regulacji to można zrobić płynną regulacje na potencjometrze, ja tak zrobiłem, gdzieś powinien być opis. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
rafantek
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 171 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27 Cze 2010, 18:20
|
|
|
tak ale to malo fabryczne i trudnodostepne. Tak masz regulacje w manetce normalnie jak escort |
_________________ Mechanika - Elektryka!!! Warsztat - adres: Niezapominajki 1
Ford - porady, naprawy (mechanika - elektryka) WDS-programowanie, diagnostyka, czesci
Mail: serwis@fordscorpio.pl tel: 791 054 854 Gadu-Gadu: 765214 |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 27 Cze 2010, 18:32
|
|
|
rafantek napisał/a: | ale to malo fabryczne i trudnodostepne |
yyy że co? ja ze swojego rozwiązania jestem zadowolony, mimo że chciałem zrobić to jak w mk5, czyli na elektronicznym przekaźniku. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Freeman
Zarząd / Administrator
![](http://i1052.photobucket.com/albums/s460/Freeman_FKP/Freeman%20Avatar_zpscqldy9h2.gif)
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 27 Cze 2010, 18:50
|
|
|
Z escorta MK5 a podejrzewam, że z innych też nie będzie pasował bo nie ma klaksonu w manetce. |
_________________ Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
jackrzec
Klubowicz
![](http://forum.fordclubpolska.org/customavatars/avatar4694_2.gif)
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 27 Cze 2010, 19:44
|
|
|
Freeman napisał/a: | bo nie ma klaksonu w manetce. | Ale fiesta mk4/5 też nie ma klaksonu w manetce... Ale jeśli chodzi o sam przełącznik, to wątpie żeby pasował (ale mogę się mylić - nie wiem po prostu) |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 27 Cze 2010, 20:14
|
|
|
jak już to z mk7, jak już coś sprawdzać to tylko z roczników kiedy się produkcje fiesty i escorta pokrywały. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
JoeMix
![](http://ffc.dmkhost.net/images/avatar%20120.jpg)
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 27 Cze 2010, 21:34
|
|
|
rafantek napisał/a: | Stąd pytanie czy przełacznik zespolony pasuje z innego fordziska jakiegos? escort moze, albo cos co ma pierścien z 6 stopniową regulacja czasu pracy wycieraczki? | Raczej nie pasuje i czeka cię ostra rzeźba,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
rafantek
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 171 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27 Cze 2010, 21:56
|
|
|
jak cos nie spasuje 1:1, to odpuszcze temat. Ja jestem gadzeciaz, ale autem jeździ panna, ktora nie zauwaza takich detali |
_________________ Mechanika - Elektryka!!! Warsztat - adres: Niezapominajki 1
Ford - porady, naprawy (mechanika - elektryka) WDS-programowanie, diagnostyka, czesci
Mail: serwis@fordscorpio.pl tel: 791 054 854 Gadu-Gadu: 765214 |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 28 Cze 2010, 16:22
|
|
|
najprostszy sposób to dodanie dodatkowego potencjometru, masz wtedy kolejny gadżet, lepszą funkcjonalność, a przy starannym umieszczeniu nie tracisz na wyglądzie i dostępie do niego. w moim temacie gdzieś jest foto jak to zrobiłem. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
JoeMix
![](http://ffc.dmkhost.net/images/avatar%20120.jpg)
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 28 Cze 2010, 16:55
|
|
|
rafantek napisał/a: | jak cos nie spasuje 1:1, to odpuszcze temat. | Na pewno nie podejdzie 1:1 bo we fieście przekaźnik jest na zewnątrz i nie ma wyjścia na regulację czasu,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 28 Cze 2010, 17:18
|
|
|
relacja w przełączniku to zwykły potencjometr, a w wersji bez jest zwora do masy, jak sama konstrukcja będzie pasowała, a z tego co patrzyłem po aukcjach to wyglądają tak samo (te same lata produkcji). |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
rafantek
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 171 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29 Cze 2010, 01:22
|
|
|
przekaznik to zawsze jest w skrzynce, tylko albo jest stalo czasowy, albo z mozliwoscia regulacji potencjometrem. chodzi o fizycznosc pasowania na kolumne kierownicy. Czas zajzec zo znajomego sprzedawcy czesci porownac. |
_________________ Mechanika - Elektryka!!! Warsztat - adres: Niezapominajki 1
Ford - porady, naprawy (mechanika - elektryka) WDS-programowanie, diagnostyka, czesci
Mail: serwis@fordscorpio.pl tel: 791 054 854 Gadu-Gadu: 765214 |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|