Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Szarpanie podczas szybkiej jazdy
Autor Wiadomość
Michaell26 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 29
Skąd: Kraków
Wysłany: 29 Cze 2010, 22:26   [MK4] Szarpanie podczas szybkiej jazdy

Witam wszystkich klubowiczów!
Chciałbym skonsultować następujący problem:
Podczas szybkiej jazdy (powiedzmy prędkość powyżej 120 km/h i obroty powyżej 3500/minutę) nagle następuje szarpnięcie autem i spadek mocy, puszczam pedał gazu i ponownie deptam znów autko przyspieszy i znów to samo.....

Kiedyś też podobne zachowanie zauważyłem jak na 3-im biegu jechałem na wyższych obrotach przez parenaście sekund (ok. 4000 - 4500 obrotów) też poczułem jakby podobne szarpnięcie.

Jeżeli ktoś spotkał się z czymś podobnym będę wdzięczny za jakiekolwiek rady i podpowiedzi od czego by zacząć 'sprawdzanie' autka.
PS.
Ford Fiesta 1.25 Zetec (75 KM) flair
przebieg 44000 (przebieg faktyczny)
_________________
Michaell26
 
 
 
TSRules 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1031
Skąd: ZIEMIA
Wysłany: 29 Cze 2010, 22:42   

Kable WN, świece, przepływomierz, silniczek krokowy, te dwa ostatnie można wyczyścić na forum jest opis.
 
 
Nicco 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 10
Skąd: Polska
Wysłany: 29 Cze 2010, 22:45   

Witaj.
Dzisiaj jechałem swoją Fiestą(ten sam model co twój) i miałem dokładnie to samo. Gdy dodawałem gazu coś jakby go dusiło ,a przy 110km/h zaczęło się lekkie szarpanie i zwalnianie. Za Chiny ludowe nie chciał jechać więcej(kiedyś śmigał 180-190km/h-autostrada).
Też chciałbym się dowiedzieć co jest nie tak...

P.S. Masz może też problem z dodawaniem gazu tzn. gdy gwałtownie dodajesz gazu na chwile przydusza silnik i dopiero po chwili wzrastają obroty??
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 29 Cze 2010, 22:49   

szukajcie a znajdziecie.... słowo klucz to przepływomierz...
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 30 Cze 2010, 08:06   

TSRules napisał/a:
silniczek krokowy
Silniczek krokowy nie ma nic do rzeczy przy takich obrotach. Reszta tak.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
bukolek 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 41
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 173
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 30 Cze 2010, 09:58   

Jednak na moje w pierwszej kolejnosci zabralbym sie za przeplywke. Czyszczenie - moze pomoc, chodz nie koniecznie. Jak bedziecie wymieniac to tansze zamienniki tez moga sie srednio sprawdzac. Ja wstawilem takowy i dzialal normalnie przez 4 miesiace. Juz zaczynam dostrzegac objawy podobne do tych, ktore byly sprzed jej wymiany. Jednym slowem nie ma co zalowac na tej czesci.
_________________

 
 
 
Michaell26 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 29
Skąd: Kraków
Wysłany: 30 Cze 2010, 11:48   

Dziękuje za wszystkie odpowiedzi - jeszcze nadmienię, że świece były zmieniane na nowe jakiś rok temu, silniczek krokowy sprawdzałem z kolega - jest bez zarzutu...czyli przepływomierz........wiem za co się zabiorę w pogodny weekend :)

Pozdrawiam
_________________
Michaell26
 
 
 
Przemas107 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 34
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 70
Skąd: Poznań
Wysłany: 30 Cze 2010, 11:51   

Też tak miałem, tyle że przy 150 i było takie uczucie jakby odcinał paliwo. Wyczyściłem przepływomierz i teraz śmiga 160 i więcej :) Ogólnie zauważyłem, że trzeba ten silnik co jakiś czas przegonić :D
_________________
PILNIE SZUKAM PRACY!! POZNAŃ!! WEEKENDY!!
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 30 Cze 2010, 11:54   

i wypadałoby pilnować szczelności dolotu między filtrem a przepływką :)
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK4] Szarpanie/ zwalnianie/ przyspieszanie podczas jazdy
scorpion69 Mechanika 3 25 Lis 2009, 10:58
bidżej
Brak nowych postów [MK4] Szarpie podczas jazdy
auto traci moc jakby paliwo niedochodziło
Bart_K Mechanika 21 7 Wrz 2011, 10:15
virus_lx


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.