[MK3] Zagotowany silnik - XR2i |
Autor |
Wiadomość |
Reddi
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 36 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 118 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 22 Cze 2010, 14:50 [MK3] Zagotowany silnik - XR2i
|
|
|
Panowie i Panie nie dobijajcie mnie bardziej niż jestem
zagotowałem silnik (prawdopodobnie)
jak do tego doszło: jechałem sobie normalnie nagle spod maski dźwięk jakby uderzanie o metal potem głośny klekot jak diesel i potem na postoju baaardzo dużo pary wodnej
silnik odpala ale nie chce ryzykować jazdą po takiej sytuacji
silnik pewnie do remontu ale wiem,że taniej mi wyjdzie swap na takie same serducho
proszę o każdą pomoc merytoryczną |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 22 Cze 2010, 18:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 22 Cze 2010, 15:25
|
|
|
Mogła się pompa rozlecieć i tyle,,, trzeba by faktycznie duże rzeczy sprawdzić, napisałeś że silnik odpala,,, i co chodzi normalnie? Klekocze cały czas? Co do kosztów, to trzeba się zastanowić nad stanem technicznym obecnej jednostki, nad stanem tego co można kupić, porównać sobie koszta,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 22 Cze 2010, 15:49
|
|
|
A pompa czasem nie jest jednym z kółek naciągających rozrząd? Chyba jest, chociaż nie znam tego silnika, ale jeśli jest, to jak pompa się rozpadła, to i rozrząd poszedł w p..du, a jak poszedł rozrząd to i zawory się spotkały z tłokami. Może nie na wszystkich garach, jak powoli jechałeś, ale remont i tak. Nieodpalaj go już więcej, bo go całkiem zajedziesz. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 22 Cze 2010, 16:02
|
|
|
Chyba jest na pasku, ale jak się sypnęła i zasuwa w obudowę to niekoniecznie od razu rozrząd się musiał posypać,,, mnie się myśli,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 22 Cze 2010, 16:03
|
|
|
Ale sam pisze że chodzi jak diesel, od samej pompy by tak nie było. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
przemo_rsr

Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 34 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 916 Skąd: Markuszowa(RSR)
|
Wysłany: 22 Cze 2010, 16:11
|
|
|
rozrząd mógł przeskoczyć, napinacz?
hmm..
pompa oleju jest na tym samym pasku co rozrząd |
_________________
 |
|
|
|
 |
Reddi
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 36 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 118 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 22 Cze 2010, 16:15
|
|
|
to mi się stało w katowicach i z katowic normalnie dojechałem tylko kontrolowałem temperaturę silnika i nie słyszałem jakiś niepokojacych dźwięków spod maski
a skakała z 78 stopni do 120 jak stałem na światłach w mysłowicach |
|
|
|
 |
przemo_rsr

Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 34 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 916 Skąd: Markuszowa(RSR)
|
Wysłany: 22 Cze 2010, 16:24
|
|
|
pompa wody też być może |
_________________
 |
|
|
|
 |
kamilocha1
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: KamiL
Wiek: 36 Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 383 Skąd: SJ , SRC ;DD
|
Wysłany: 23 Cze 2010, 23:59
|
|
|
zadzwon ze do mnie to wpadne keidy i zobaczymy co w tym padle sie dzieje |
_________________ cyyyklon
 |
|
|
|
 |
stafcio

Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 24 Cze 2010, 11:59
|
|
|
ja bym nie panikowal. skoro przejechales tyle km to z silnikiem nie jest zle
czy jak zalejesz plyn chlodniczy to ucieka?
ale wyjasni jeszcze to, najpierw piszesz ze byl strzal i klekotal i nie chcesz ryzykowac.
potem piszesz ze przejechalez z katowic do siebie i nie slyszales dzwiekow spod maski. |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
 |
Reddi
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 36 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 118 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 24 Cze 2010, 13:16
|
|
|
stafcio,było tak jak pisze
i nie strzał tylko dźwięk uderzania o metal, który po chwili przestał i zaczał chodzić jak diesel i się uspokoił |
|
|
|
 |
stafcio

Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 24 Cze 2010, 19:03
|
|
|
to nie pękaj. może coś na jezdni było.
jak nie ma skutków ubocznych, to nie panikuj.
obserwuj wskazówkę temp i ilość płynu chłodzącego. |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
 |
|