siłownik do klapy |
Autor |
Wiadomość |
scorpion69
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 65 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 305 Skąd: z planety X
|
Wysłany: 3 Cze 2010, 18:57 siłownik do klapy
|
|
|
jaki skok/kierunek/ ma siłownik walcowy ten do klapy bagażnika?
on tylko ciągnie? |
|
|
|
 |
Miły

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 3 Cze 2010, 19:01
|
|
|
wystarczy ci zwykły siłownik slave z allegro do centralnego... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
 |
scorpion69
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 65 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 305 Skąd: z planety X
|
Wysłany: 3 Cze 2010, 19:07
|
|
|
Miły napisał/a: | wystarczy ci zwykły siłownik slave z allegro do centralnego... |
a jak jest róznica pomiędzy master/slave? |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 3 Cze 2010, 19:12
|
|
|
Master działa też na pchanie/ciągnięcie głowicy - ma w środku mikrostyki które powodują że pokazuje czy jest zamknięty czy otwarty (i może wtedy sterować innymi siłownikami). Master ma sens w przypadku zamka w drzwiach, bo jak zamykasz kluczykiem, to wie że zamykasz i przekazuje napięcie również na drugi siłownik i automatycznie zamyka drugie drzwi (lub otwiera - zależy co robisz). Slave jest siłownikiem tylko wykonawczym i jest pozbawiony owych mikrostyków - działa wtedy jak mu każesz (czyli podasz napięcie). Sama nazwa Master - główny, władca, Slave - podwładny/wykonawca. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
scorpion69
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 65 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 305 Skąd: z planety X
|
Wysłany: 3 Cze 2010, 19:23
|
|
|
jackrzec napisał/a: | Master działa też na pchanie/ciągnięcie głowicy - ma w środku mikrostyki które powodują że pokazuje czy jest zamknięty czy otwarty (i może wtedy sterować innymi siłownikami). Master ma sens w przypadku zamka w drzwiach, bo jak zamykasz kluczykiem, to wie że zamykasz i przekazuje napięcie również na drugi siłownik i automatycznie zamyka drugie drzwi (lub otwiera - zależy co robisz). Slave jest siłownikiem tylko wykonawczym i jest pozbawiony owych mikrostyków - działa wtedy jak mu każesz (czyli podasz napięcie). Sama nazwa Master - główny, władca, Slave - podwładny/wykonawca. |
czyli SLAVE i pcha i ciągnie?
a ten walcowy to pcha czy ciągnie? |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 3 Cze 2010, 19:31
|
|
|
scorpion69 napisał/a: | czyli SLAVE i pcha i ciągnie?
a ten walcowy to pcha czy ciągnie? | Slave czy master - bez różnicy - oba pchają czy ciągną. Co do walcowego, to najczęściej ciągną, ale to zależy od konstrukcji, bo niektóre ze stałym bolcem (a nie linką) mogą też pchać. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
Miły

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 3 Cze 2010, 20:00
|
|
|
ale po co ci pchanie? jak pociągnie to sprężyna zamka odciągnie zamek i siłownik s powrotem... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
 |
scorpion69
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 65 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 305 Skąd: z planety X
|
Wysłany: 3 Cze 2010, 20:58
|
|
|
Miły napisał/a: | ale po co ci pchanie? jak pociągnie to sprężyna zamka odciągnie zamek i siłownik s powrotem... |
a ten siłek Slave jak pociągnie to jak wróci spowrotem? |
|
|
|
 |
Miły

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 3 Cze 2010, 21:06
|
|
|
spężyna w zamku... zauważ, że jak kluczykiem otworzysz bagażnik to kluczyk ci wraca... bo sprężyna go cofa... a siłownik będzie przyczepiony do pręta od zamka więc wróci... ja mam slave i działa... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
 |
scorpion69
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 65 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 305 Skąd: z planety X
|
Wysłany: 3 Cze 2010, 21:14
|
|
|
Miły napisał/a: | spężyna w zamku... zauważ, że jak kluczykiem otworzysz bagażnik to kluczyk ci wraca... bo sprężyna go cofa... a siłownik będzie przyczepiony do pręta od zamka więc wróci... ja mam slave i działa... |
więc tak popróbuje, dzięki.
ps. a jak to teraz zgrać do pilota od c.z.? w centralce alarmu (która steruje c.z.) mam dodatkowy kanał AUX-->po naciśnięciu przycisku C w pilocie na tym przewodzie(schemat) pojawia się minus. siłek Slave ma 2 przewody niebieski i zielony, który połącyć z przewodem AUX? |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 4 Cze 2010, 16:04
|
|
|
Skoro w alarmie pojawia Ci się MINUS, to ten minus ciągniesz do siłownika, drugi przewód z siłownika podłączasz np. do lampki bagażnika lub gdziekolwiek indziej gdzie jest +12V non stop... po podłączeniu naciskasz guzik na pilocie, jak siłownik zamiast się schować się wypchnie, to trzeba kable siłownika miejscami zamienić i tyle,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
|