Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Stuki po wymianie łączników stabilizatora
Autor Wiadomość
lambogrand 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.3/58KM
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 20
Skąd: raciborz
Wysłany: 1 Cze 2010, 18:49   [MK4] Stuki po wymianie łączników stabilizatora

witam wymienilem laczniki i gumki stabilizatora i zaczelo mi cos walic w okolicach prawego kola tylko na dziurach taki metaliczny dzwiek jakby amortyzator u gory o cos walil co to moze byc? tam jest jakies lozysko podobno jak sie je wymienia?

Kod:
Proszę pamiętać o tagowaniu tematów.
- trzeci
Ostatnio zmieniony przez trzeci 1 Cze 2010, 18:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Cze 2010, 18:55   

Jak u mnie było metaliczne uderzenie po wjechaniu w dziurę to okazało się, że sworzeń wachacza oraz tuleja wachacza
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
lambogrand 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.3/58KM
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 20
Skąd: raciborz
Wysłany: 1 Cze 2010, 19:20   

ale u mnie w tym kielichu u gory cos stuka jak to sie rozbiera?
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 1 Cze 2010, 19:27   

lambogrand napisał/a:
ale u mnie w tym kielichu u gory cos stuka jak to sie rozbiera?

Używasz dwóch kluczy (jeden imbus w środek żeby zablokować a drugi na zewnątrz do nakrętki chyba 19 - niepamiętam) i odkręcasz. Po odkręceniu możesz wyjąć całą kolumnę ze sprężyną, z tym że wcześniej trzeba odkęcić całą resztę na dole.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 1 Cze 2010, 19:28   

u mnie ostatnio okazało się, że jedna śruba mocowania kolumny kierowniczej była poluzowana i ten niewielki luz tłukł się na dziurach.
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK4] Stuki po wymianie sprężyn
pliba Mechanika 5 28 Lut 2012, 16:07
pliba
Brak nowych postów [MK4] stuki z przodu zawieszenia po wymianie pękniętej spręż
stukanie zawieszenia z przodu czy to przekładnia kierownicza??
rafis81 Mechanika 13 13 Paź 2009, 14:24
rafis81


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.