[MK3] Element z silnika w odkręconek misce olejowej |
Autor |
Wiadomość |
aborygo
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: paweł
Wiek: 51 Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 19 Skąd: bedzin
|
Wysłany: 28 Maj 2010, 21:41 [MK3] Element z silnika w odkręconek misce olejowej
|
|
|
witam po zdjęciu miski olejowej znalazłem w misce półpierścień metalowy o symbolu89BN6A341A2A i niewiem od czego to jest proszę o pomoc
Kod: | Proszę tagować tematy i
precyzyjniej tytułować wątki.
- trzeci |
|
_________________ aboryg |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 29 Maj 2010, 00:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 28 Maj 2010, 21:52
|
|
|
No zapewne odpadło z silnika,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 28 Maj 2010, 22:12
|
|
|
Wg microcata jest to "Podkładka oporowa łozyska głównego wału korbowego". Podałeś błędny numer 89BN6A341A2A powinno być 89BM6A341A2A. Ja bym raczej rozebrał silnik, bo padnie po czasie i nie będzie co naprawiać!
 |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
adam90gt2
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Adam
Wiek: 35 Dołączył: 28 Kwi 2010 Posty: 19 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28 Maj 2010, 22:59
|
|
|
chłopaku... zapierdzielaj do najbliższego warsztatu, niech Ci rozbiorą ten silnik jeśli nie jesteś w stanie tego zrobić... To nie są żarty, jackrzec dał Ci wyżej obrazek "co to jest"... |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29 Maj 2010, 03:21
|
|
|
nie róbcie paniki . To nic strasznego . trzeba odkręcić środkową półpanewkę i wsadzić brakujący pierścień . On odpowiada jedynie za wykasowanie luzu poosiowego . warto zmierzyć luz który jest na wale między półksiężycem i porównać z nominalnym . W razie czego można je poszukać w delikatnym nad wymiarze i doszlifować na odpowiedni wymiar . |
|
|
|
 |
aborygo
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: paweł
Wiek: 51 Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 19 Skąd: bedzin
|
Wysłany: 29 Maj 2010, 09:03 element z silnika
|
|
|
Bardzo dziękuję za fachową podpowiedż |
_________________ aboryg |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29 Maj 2010, 21:13
|
|
|
warto by ci pomogła osoba która ma pojęcie . ale cała wiedza jest w książce sam naprawiam fiesta mk3 . Te pierścienie przejmują ciężar pracy gdy wciskasz np sprzęgło . albo je puszczasz . Dzięki nim wał nie rusza się na boki . Ustal jeszcze czy półksiężyc nie ma wyłamanego zamka czyli wypustu który uniemożliwia mu obracanie się . |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.