|
[MK4] Wrzosik, druga MK4 czyli powtorka z rozrywki |
Autor |
Wiadomość |
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 5 Wrz 2010, 20:44 [MK4] Wrzosik, druga MK4 czyli powtorka z rozrywki
|
|
|
NICK: El Grey
MODEL: Mk4 bebechy juz z Mk5
WERSJA:Style
ROCZNIK: 1999
SILNIK: 1,25
OPIS AUTA: Aucisko zakupione od kolegi LUZAKA wiec klubowe i znane 2 poduchy i napinacze pirotechniczne, centralny, elektryka szyb, luster, podgrzewane szyby tyl, przod i lustra, szyber manual, kierownica obszyta skora, radio orginal CD, swiatla p mgielne przod, wiec nie jest zle jesli chodzi o fabryczne wyposazenie kolega zamontowal jeszce glosliki Herza na tyle dobrze daja
DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. Wymienione kierunki na bille, juz jest sterowanie z pilota centralnym i otwieranie tylnej klapy z pilota ( 3 godziny roboty i bryka)
b. mechaniczne: Wydech kapletny z kwasowki i dolot ze zmieniona przepustnica
c. audio: glosniki tyl
PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: doprowadzenie auta do 1 koloru, bo narazie jest w 3 kolorach tylne lampy biale, jak uda mi sie kupic w rozsadnej cenie, oczywiscie alusy, 1 komplet juz sie robi 13 na zime, na lato bedzie inny zestaw na 14, lotka juz jest tez sie robi
b. mechaniczne: filtr powietrza typu mokrego, tlumik koncowy dedykowany, sprezyny -40 mm.
c. audio: Pozostawiamy jednostke centralna orginalana, ale rozbudujemy ja o czytniki USB, rozwiniecie pomysly poprzedniego wlasciciela, to znaczy na przod glosniki herz, i poprawa tylu bo jest wykonane ... trafi tam wzmocnienie tylniej polki i podwyzszenie glosnikow by nie ograniczac przestrzeni bagazowej oczywiscie wygluszenie auta
d. ogolnie auto ma wygladac jaknajbardziej jak orginalne z fabryki, wiec ne bedzie zmiany podswietlenia wewnetrznego czy wlasnie audio, postaramy sie o orginalne akcesoria fordowskie, to znaczy dokladki przod tyl i progi, choc to prawie niemozliwe
narazie sie prezentuje nastepujaco:
Za kilka dni jak bedzie czas to dam lepsze foty
Tu zdecydowanie czegos brakuje
Lotka do regeneracji pochodzi z naszej poprzedniej Mk4, jak i felgi kierunki i listwy dachowe pod bagznik
Tak wygladala jeszcze rok temu
A tak teraz...
Smutek nasz jest wielki, choc od 6 miesiecy nie nalezy do nas...
Dobra troche brudnej roboty
lotka jest
ale nie ten kolor ponadto zab czasu tez ja ruszyl, wiec do akcji
rozbieramy i czyscimy swiatlo stop, niestety jest uszkodzone...
Ale troche cierpliwosci i swiatelko zostalo naprawione klosz wyczyszczony i wyglada jak nowka
i dziala bez problemow
no to juz lotka pomalowana i szczeka
teraz kolejno wyznaczamy otwory, bardzo dokladnie, nie robilem jeszcze tego wiec mam treme, ale mysle ze bedzie ok,
do mocowania zastapilem orginalne wkrety, takimi samymi, ale z kwasowki.
teraz tasma lakiernicza pisak i miara, dokladnie sprawdzam wymiary pomiedzy otworami i zaznaczam ksztalt lotki na klapie, sprawdzam jej pozycje i symetrie
przenosze otwory na klape i ponownie sprawdzam i wierce, otwory po przymiarce zabespieczam brunoxem, podsuszam zgodnie z instrukcja i nakladam uszczelniacz bezbarwny.
lotke skrecam nie za mocno i w czasie jak uszczelniacz wysycha przeprowadzam przewody i podlaczam 3 swiatlo stopu, po 1 godz. dokrecam lotke i calosc klapy zabespieczam preparatem do profili zamknietych, oczywiscie wnetrze klapy zaslepki i gotowe
no i juz nie ma brakow
teraz czas na fele, sa po piaskowaniu i wypelniaczu, teraz slifowanie... be jak ja tego nie lubie
CDN... |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
Ostatnio zmieniony przez trzeci 1 Lis 2011, 19:03, w całości zmieniany 8 razy |
|
|
|
|
grzes87
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grzes
Wiek: 37 Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 609 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 5 Wrz 2010, 20:54
|
|
|
niestey nie otwieraja sie fotki bialej :( i nie widze skory na kierze, nie psul bym samochodu dokladkami i robil agrotuning... ale reszta plnow na plus |
_________________ |
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 5 Wrz 2010, 21:14
|
|
|
orginalne dokladki sa delikatne i prawie niewidoczne, dlatego padlo na poszukiwanie wlasnie tych, a fotki sie otwieraja |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
|
|
|
|
grzes87
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grzes
Wiek: 37 Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 609 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 5 Wrz 2010, 23:24
|
|
|
ElGrey, no wlasnie nie sa, do mojego sasiada kiedys przyjezdala maza 121 z dokladkami i wsciekla fioletowa/rozowa od tamtej pory nie podoba mi sie to i mam uraz wiec zniechecam kazdego
zobacz fieste rapeta tez srebrna z dokladkami.. juz lepiej posadzic fieste jak masz w planach niz obwieszac |
_________________ |
|
|
|
|
hubi_2006
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36 Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 1479 Skąd: Kruszwica
|
Wysłany: 6 Wrz 2010, 01:01
|
|
|
grzes87 napisał/a: | i nie widze skory na kierze |
a mi się wydaje, że widzę szwy |
_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz (R) |
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 6 Wrz 2010, 06:46
|
|
|
OK zobacze na zywo to sie zobaczy, te dokladki to nie mus i nie przed zima, bo nie wydole, a wylapac je to juz wyzsza sztuka i duzo szczescia trzeba miec, a zdjecia wnetrza beda lepsijsie wiec bez domyslow jest skora, wiec spokoj prosze |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
|
|
|
|
grzes87
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grzes
Wiek: 37 Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 609 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 6 Wrz 2010, 10:55
|
|
|
ElGrey napisał/a: | a mi się wydaje, że widzę szwy |
w powiekszeniu widac cos wiec faktucznie jest ale z daleka na miniaturce nie wyglda wiec mea culpa |
_________________ |
|
|
|
|
hubi_2006
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36 Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 1479 Skąd: Kruszwica
|
Wysłany: 6 Wrz 2010, 12:27
|
|
|
A LUZAK nie miał czasem diodowych lamp tylnych? |
_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz (R) |
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 6 Wrz 2010, 15:59
|
|
|
mial, ale sprzedal ja tak jak na zdjeciach, ponadto i tak bym je zaraz wywalil |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
|
|
|
|
rapet
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 132 Skąd: Łaziska G
|
Wysłany: 6 Wrz 2010, 19:31
|
|
|
hola hola sreberko juz jedno jest w nazwie , tak na powaznie te srebne to cos w sobie maja he he he jakbys sprezyn sportowych szukał to mam na zbyciu |
_________________ "Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
|
|
|
|
|
hubi_2006
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36 Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 1479 Skąd: Kruszwica
|
Wysłany: 6 Wrz 2010, 20:33
|
|
|
rapet napisał/a: | hola hola sreberko juz jedno jest w nazwie |
Mi tam Black Lady też podebrano ehhh ciężko im coś oryginalnego wymyślić |
_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz (R) |
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 4 Paź 2010, 18:32
|
|
|
No to macie plagiat wycofany
no i kilka nowych fotek dodalem
[ Dodano: Sro Lis 17, 2010 18:12 ]
Ciezka bataliz z renowacja dobiegla konca, to efekty
Postanowilismy nie robic srebrnego auta i srebrnych fel, bo to strasznie monotonne, wiec padlo na cieply odcien grafitu
w bazie
Gotowce
no to nareszcie dotarly do mnie oponki i moglem zamatowac zestaw na aucie
Oczekujace juz na dotarcie auciska
Narazie zdjecia slabe ale sie podmieni, jak tylko auto umyje i bedzie jakias sesowna pogoda
Po pewnej przerwie wiecej fot
A wiec udalo mi sie zdobyc dedykowany uklad wydechowy FK Automativ
niestety wada 1 trzeba przerobic Kata by dolaczyc sie do tego wydechu, bo producet nie przewidzial tej czesci w zestawie...
2 to moja kobieta stwierdzila nie chce dwurorki, ma byc pojedyncze... no coz jak przerobie na pojedyncza to nie bede musial kroic zderzaka
wiec efekt dzialan wyglada tak
Dzwiek wydechu jest w deche kobieta zadowolona i wyglada estetycznie, ale po przejechaniu 100 Km do bagaznika trafilo dodatkowe wygluszenie, bo niestety przy mocniejszym bocisnieciu dzwiek byl lekko meczacy, ale juz wszystko jest OK
po wydechy czas na dolot, na poczatek wkladka, a pozniej jeszcze lepsze dostarczenie powietrza, ale jeszcze nie wiem jak
oczywiscie na lato doszly 14 aluski, fordowskie nie krzykliwe, ale ladne
CDN... |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19 Wrz 2011, 16:17
|
|
|
Kontynacja walki z fofka zaniedbanie tego auta jest straszne, od kilku miesiecy co sobote cos poprawiam po mechanikach.
Dostala wreszcie nowa skrzynie biegow , musialem zrobic remat hebli z przodu i z tylu plakac sie chce w przednich hamulcach uszkodzil jakis pajac oslony tloka i korozja podgryzla cylinder i zblokowalo zacisk czujnik ABS byl zdemontowanu, a nastepnie zalozony nieprawidlowo i przetarl sie o opone itd itp...
teraz cos pozytywnego :
Wymienilem przepustnica na wieksza z eskorta 1,8, po drobnej przerobce pasuje i dziala , niesamowite ile daje wymiana tak taniego elemetu auto teraz zbiera sie ladnie i ciagnie od dolu i na wysokich obrotach (na 4 biegu pojechala 160 km/h licznikowe i odpuscilem, bo strach ) Pomiary na rolkach sa niezbedne, bo ciekawosc mnie trawi, ile te modyfikacje daly
Auto przygotowuje pod lakier, ruda juz zostala wyproszona co zaskakujace w tak poobijanym i fatalnie naprawionym aucie korozje znalazlem jedynie na progach za slupkiem A (wada wersji z szyberdachem bo tu splywa woda z rynienki) standardowe dziury w podlodze, ktorych nie widac bez wciagniecia calego wnetrza, znacznie lepiej niz w poprzedniej mojej Mk4 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19590 no i tylna klapa nadkola zdrowe ale poprawilem mimo to i dodatkowo zabespieczylem teraz poprawiam skrupulatnie to co spie.... tem powiedzmy na wyrost lakiernik co malowal to auto, praktycznie nie zostal zaden element ktoraego nie trzeba poprawiac, poczawszy od zderzaka poklejonego zywica po luszczacy sie clar na tylnym zderzaku, efekty:
A jedynym elemetem, ktory jest w dobrym wrecz idealnym stanie i ma orginalny lakier jest gril
ale jak skoncze to bedzie extra Mk4 |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 21 Wrz 2011, 08:02
|
|
|
ElGrey napisał/a: | niesamowite ile daje wymiana tak taniego elemetu auto teraz zbiera sie ladnie i ciagnie od dolu i na wysokich obrotach |
ja nie miałem takich wyraźnych odczuć po podmianie... |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21 Wrz 2011, 16:18
|
|
|
A u mnie wlasnie przciwnie, teraz czuc ze auto swobodnie oddycha, co bylo problemem u mnie przed podmiana (zwlaszcza na wysokich obrotach) powiem ci ze nawet dzwiek silnika sie zmienil.
A sprint do 100 robi w 11,9 w 5 na 10 prob, ale tu jeszcz sa potrzebne dokladniejsze pomiary z odpowiednim ustrojstwem, bo to co ma znajomek jest malo wiarygodne ale watpie ze ma przeklamanie wieksze niz 0,5 sekundy, wiec napewno jest dobrze |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 21 Wrz 2011, 18:03
|
|
|
ElGrey napisał/a: | A sprint do 100 robi w 11,9 w 5 na 10 prob, ale tu jeszcz sa potrzebne dokladniejsze pomiary z odpowiednim ustrojstwem, bo to co ma znajomek jest malo wiarygodne ale watpie ze ma przeklamanie wieksze niz 0,5 sekundy, wiec napewno jest dobrze |
nie chce mi się w te wyniki wierzyć, ale może to ja mam przekłamane czasy, mi po przepustnicy i wydechu wyszło ok 12,7 mierzone interfejsem w dwie osoby. ewentualnie mój silnik jest już padłem... tylko dlaczego leje inne 1,25? |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 21 Wrz 2011, 18:41
|
|
|
kurde jezdzilem 1.25 i myslalem ze do 100wy zbiera sie w maks 10s...ale to tylko odczucia |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21 Wrz 2011, 18:52
|
|
|
No w moim egzeplarzu, jedyna naprawde dobra i w super stanie rzecz to wlasnie silnik, prawie 200 000 na liczniku, a ja leje pelen syntetyk i w ciagu roku uzytkowania NIE DOLALEM NAWET KROPELKI oleju, teraz zalalem dosyc dobrym olejem Midlanda (stosowanym w subaru) i jest extra Gdyby silnik byl padaka to bym nie robil tego auta, tylko jak stala w marcu poszla by do ludzi |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25 Wrz 2011, 08:38
|
|
|
Wczoraj zrobilem kolejne pomiary innym urzadzeniem 2 osoby, to samo miejsce 4 przebiegi w 2 ten sam czas 12,4 jak widac niestety trzeba znalesc jeszcze inne ustrojstwo dla uwiarygodnienia wynikow
Ale tez pogonilem swojego sporta 9,5 do 100 za 1 razem i da rade lepiej |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 25 Wrz 2011, 12:01
|
|
|
jaki masz wypas w mk4? bo tu też masa dochodzi, wiem że zefir kręcił dobre czasy mając golasa, ja za to mam otyłą wersje. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|