[MK6] Chip w 1.6 TDCi 90KM |
Autor |
Wiadomość |
bercik302
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Dołączył: 05 Gru 2010 Posty: 67 Skąd: www
|
Wysłany: 14 Kwi 2011, 19:40 [MK6] Chip w 1.6 TDCi 90KM
|
|
|
witam
natrafiłem na aukcje oferującą chip w 1.6 TDCI
trzy opcje:
Mod Eko + 20KM i + 30NM
Mod Standard + 30KM i + 50NM
Mod Mocny + 40KM i + 60NM
co o tym sądzicie ? korzystał ktoś z tego ?
link aukcja |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 14 Kwi 2011, 20:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Puff
Forumowy Maruda

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 14 Kwi 2011, 20:52
|
|
|
Pffff
Masz 90 kucy i chciałbyś 40 w gratisie? 40 koni i jednocześnie 60Nm ?
Skąd oni te dane brali?
Dla przykładu - mój traktor (detale w linku w moim podpisie):
przed: 77 / 147
po: 91 / 186
box: 94 / 175
Jak widać - chip wzrost o ~15 koni, jednocześnie moment skacze o ~40Nm. Box daje ciut większą moc, ale czasami gorszy przebieg momentu (u mnie tak było).
Takie wartości z aukcji to może są realne dla turbobenzyniaka. W traktorze po dorzuceniu 40 koni miałbyś spokojnie te 80-100Nm na plusie. Już samo to sugeruje, że aukcję wystawiał jakiś buc
No i druga rzecz - autko ma 90 koni, 40 to prawie że połowa z tego, co ma. Takich wartości, rzędu 45% mocy więcej po chipie, to ani auta VAG-a nie osiągają (na pewno nie po samym chipie bez dodatkowych przeróbek).
Jeśli ktoś Ci obiecuje złote góry przy chipie auta, to znaczy, że chce Cię zrobić w konia. Jasne, można teoretycznie wymaxować pewne wartości i zmusić sterownik do podawania maksymalnej ilości paliwa i dmuchania maksymalnego boosta. Tyle, że za takie coś autko Ci się odpłaci pięknym za nadobne - i to prędzej niż sądzisz.
Realne wartości dla tego silnika, które uzyskiwali w V-techu to przyrost o 20 kucy i 40-kilka Nm. Nie licz na więcej bez przeróbek albo ekstremalnego żyłowania. |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
 |
pP

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 39 Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 832 Skąd: Frampol
|
Wysłany: 14 Kwi 2011, 22:29
|
|
|
bercik302 napisał/a: | co o tym sądzicie ? |
bubel |
_________________ Ex
BlackRS
BlackST |
|
|
|
 |
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 50 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14 Kwi 2011, 22:50
|
|
|
totalny bubel, wyssane z palca
lepiej poszukaj sprawdzonych rozwiazan |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
 |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 14 Kwi 2011, 22:51
|
|
|
ten silnik występował w wersji 110km więc tyle na pewno da sie zrobić |
|
|
|
 |
artax
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Darek
Wiek: 60 Dołączył: 26 Lut 2011 Posty: 393 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 15 Kwi 2011, 11:16
|
|
|
Heko prawdę Ci powie Gość ma taką ksywę na FKP .Ma dużą wiedzę ,warsztat z hamownią i zna sie na rzeczy.Na FKP są namiary na niego (ma swoją stronę)
pzdr |
|
|
|
 |
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 15 Kwi 2011, 13:06
|
|
|
bercik302, zamiast na maksymalne przyrosty zwróciłbym bardziej uwagę na to by krzywa momentu była jak najbardziej "płasko" zrobiona i by od samego dołu nie było piku z momentem bo sprzęgło szybko powie bye bye a reszta podzespołów też w dupę ostro dostanie.
Napisz skąd jesteś a poszukamy jakichś polecanych i znanych tunerów z twojej okolicy bo jakoś Auto seba mnie nie przekonuje
artax, heko to obecnie GC-S, miałem z gościem styczność i tez polecam |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
 |
mieszko
Naczelny spamer F.K.P.

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.0/80KM
Imię: Mieszko
Wiek: 32 Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 1021 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15 Kwi 2011, 13:14
|
|
|
A z Krakowa lub okolic znasz kogoś kto zachipowałby 1.4 TDCi ??? |
_________________  |
|
|
|
 |
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 15 Kwi 2011, 14:09
|
|
|
Z krakowa to masz
1. Wspomniany Heko czyli g-cs:
http://www.gcstuning.pl/
powiedz że jesteś z forum to powinno się udać lepsza cenę zrobić. Współpracuje z ASO Forda i je robi więc nie powinno być problemów.
2. Vtech (na bieżanowskiej)
3. Compsport (na Piastowskiej) - z tym że oni głównie w VAGach grzebią i minus jak dla mnie że nie mają na miejscu hamowni - tylko Cię do swojej w Bielsku wysyłają.
4. Detech (ul. Mała Góra)
5. Kokotuned, z tym że Kuba bardziej w strojeniu benzyn do sportu siedzi http://www.koko-tuned.pl |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
 |
bercik302
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Dołączył: 05 Gru 2010 Posty: 67 Skąd: www
|
Wysłany: 15 Kwi 2011, 15:03
|
|
|
jestem z okolic Wrocławia |
|
|
|
 |
kubasek11
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Kuba
Wiek: 47 Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 40 Skąd: PTU-EL(Łódź)
|
|
|
|
 |
hekoGCS

Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 58 Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 55 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
gocek
Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 41 Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 15 Skąd: MiędzybrodzieB
|
Wysłany: 20 Sie 2011, 19:17
|
|
|
widzę ze tym temacie wiedzę jakąś posiada skafarek, nie da sie napisac ile bedzie po chipie w danym samochodzie można podać zakres do osiągnięcia aleja ktoś mi pisze masz 90 będziesz miał 110 bzdura, ja mam SEATA IBIZE seria 90HP 210NM, wtryski z 110 i mam 126,1HP i 270NM przy mniejszej turbinie niż w 110 z tym ze 110 po programie ma od 139do 149 wszystko zależy od stanu naszego motorka i bardzo ważne żeby to nie był gotowiec jakich pełno na allegro
pozdrawiam
p.s program miałem robiony w www.durasoft.pl mogę myślę załatwić rabat klubowy, Poznałem chłopaków i robią kawał dobrej roboty ok 25 może już wiecej osób z klubu seata ibizy tam było wszyscy zadowoleni!! |
|
|
|
 |
hekoGCS

Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 58 Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 55 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 50 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21 Sie 2011, 10:19
|
|
|
nowy musial zaistniec ale mu nie wyszlo troche brak wiedzy nadrobil entuzjazmem |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
 |
|
|
|
 |
gocek
Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 41 Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 15 Skąd: MiędzybrodzieB
|
Wysłany: 21 Sie 2011, 13:37
|
|
|
hekoGCS napisał/a: | ..wypaliłeś jak filip z konopi
...co ma seryjne tdci wspólnego z tdi na innych wtryskach, pompce, czy suszarce...tam dłubnięcie na 180KM to nie problem ...znajdź mi cokolwiek do tdci co sprawi że nagle pojedzie lepiej... |
Hej przeczytaj uważnie co napisałem nie da sie ocenic ile można osiagnąć z auta że np z 1,4tdci 90KM każde auto troszę inaczej jest podatne na moc!! jeżeli kotś pisze ze po chipie bedziesz miał tyle koni jest to debilizm jechać do takiego gościa po gotowca. Każde prawie auto wyjdzie inaczej przy prawdziwym chipie przykład z strony jakiejś
Moc [KM]:
68 KM (+24 KM) 92 KM
Moment obrotowy [Nm]
160 Nm (+50 Nm) 210 Nm
Ja bym tam nie pojechał
ps Ibiza posłużyła tylko za przykład |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 21 Sie 2011, 13:45
|
|
|
gocek, No tak po czesci masz racje ze wgrywanie gotowca jest bezczelnoscia bo kazdy silnik inaczej reaguje....
gocek napisał/a: | Moc [KM]:
68 KM (+24 KM) 92 KM
Moment obrotowy [Nm]
160 Nm (+50 Nm) 210 Nm
|
To jest przyklad obrazowego przyrostu dla klienta ktory sie nie zna a chce wiedziec za co placi, bo prosze cie wyjasnij panu lekarzowi odrynatorowi czemu w jego mercedesie CDI przyrost mocy bedzie o ponad 50KM przy bazowych 240KM... a Nm poszybuja w granice 650Nm... jego interesuje to co jest przed i po... i chce widziec przyklad na innym aucie, bo kolega mu powiedzial ze jego woz bedzie szybszy a same cyfry mu nic nie mowia... stad takie przyrownania (czesto bywaja zawyzone). |
_________________
 |
|
|
|
 |
gocek
Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 41 Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 15 Skąd: MiędzybrodzieB
|
Wysłany: 21 Sie 2011, 19:19
|
|
|
właśnie o to mi chodziło!! a dobrze wiesz że zdarzają sie gotowce i był bym bardzo uważny!! Znam firmę dobrą z Polski gdzie kolegi passata potraktowali raczej gotowcem auto wchodziło na hamownie na ok 30-45min i następne przy chipie grupowym i tak zrobili 12 aut z grupy VAG każdy zapłącił jak dobrze pamietam po 1000 albo 1200. |
|
|
|
 |
hekoGCS

Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 58 Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 55 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
gocek
Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 41 Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 15 Skąd: MiędzybrodzieB
|
Wysłany: 21 Sie 2011, 19:40
|
|
|
potwierdzam u mnie 4-5h zeszło chłopakom |
|
|
|
 |
|