[MK3] Swap zamiana kierownicy z fiesty mk3 na co? |
Autor |
Wiadomość |
matrix-1990

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
MARIUSZ.B

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 17 Sty 2010, 19:51
|
|
|
ta 4 ramienna z essiego nawet mi się widzi i chyba pasuje p&p - była gdzieś w Naszych autach MK3 z taką kierką |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
matrix-1990

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 17 Sty 2010, 21:11
|
|
|
MARIUSZ.B, pasuje wyglądowo czy mechanicznie? bo wg mnie ta kierownica oraz gałka fabryczna to dwie najbrzydsze rzeczy we fieście już lepsza ta moja trójramienna, ale o gustach się nie dyskutuje |
_________________
 |
|
|
|
 |
MARIUSZ.B

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17 Sty 2010, 21:30
|
|
|
matrix-1990 napisał/a: | MARIUSZ.B, pasuje wyglądowo czy mechanicznie? |
Jedno i drugie, ta którą Ci pokazałem pochodzi z fiesty xr2i |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 |
|
|
|
 |
matrix-1990

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 18 Sty 2010, 21:43
|
|
|
tzn mi chodzi konkretnie czy te dwie co podałem w linkach pasują znając życie pasują, ale wolałem się upewnić - może ktoś już zrobił |
_________________
 |
|
|
|
 |
Maki

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00
|
Wysłany: 19 Sty 2010, 19:25
|
|
|
Jak te kierownice mają wieloklin to nie będzie pasować bo fiesty mają wielowypust
Ps. Mi bardziej podoba się ta z mondeo. |
|
|
|
 |
KamilCourier

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Kamil
Wiek: 33 Dołączył: 21 Kwi 2010 Posty: 10 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21 Kwi 2010, 18:19
|
|
|
Ja próbowałem do Couriera z 1995 czyli na bazie MK3 kierownice od Escorta z roku 1994 MK6 i inne frezy są takich problemów sobbie na robiłem ze koniec lepiej taka samą miec kierownice...., |
_________________
 |
|
|
|
 |
matrix-1990

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 22 Kwi 2010, 10:25
|
|
|
no ja już co nieco wiem co i jak, jeśli nie ma się poduszki oryginalnie, to nie wejdzie plug&play, trzeba przerobić całe to mocowanie na którym się trzyma kierownica czyli jak kolega wcześniej powiedział "wielowypust" najlepiej z mk3,5 |
_________________
 |
|
|
|
 |
portier
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 35 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 309 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 22 Kwi 2010, 13:08
|
|
|
ok to jak mam mk 3,5 z poduszka (ale odlaczona bo sie boje;p)
to czy z mondeo mk1 i escorta VII wejda kierownice p&p bez przerabiania??
a i jak sie maja rozmiarowo te kierownice, orientuje sie ktos w srednicach kolek?? |
|
|
|
 |
matrix-1990

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 23 Kwi 2010, 09:05
|
|
|
wg mnie powinno wejść, ale 100% ci pewności nie dam. Jest taki gość na forum co zrobił tak z kierownicą od essa i mi właśnie mówił że wchodzą z poduszką od mondeo i escorta mk7 do fiest ktore mają poduszki |
_________________
 |
|
|
|
 |
Miły

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 23 Kwi 2010, 18:09
|
|
|
podejrzewam, że od essiego może być problem... sam mam od essiego w mk3 i pasuje a z tego co wiem mk3,5 miała inaczej blokadę czy coś i nie pasuje... kiera w mk3,5 z poduszką jest fajna i podłącz poduchę... czego się boisz? że wystrzeli? znasz przypadek że wystrzeliła sama z siebie? bo ja nie... a życie ci może uratować... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
 |
Reddi
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 36 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 118 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 29 Kwi 2010, 17:33
|
|
|
własnie nie kombinuj tylko najprościej przełożyć ta kiere co Miły pisze |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 29 Kwi 2010, 23:51
|
|
|
tu macie zdjęcia dwóch dobrych kierownic do mk3:
 |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
kaps82

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 42 Dołączył: 09 Lip 2009 Posty: 43 Skąd: suwałki
|
Wysłany: 5 Maj 2010, 22:33
|
|
|
portier do mk 3,5 jest praktycznie niemożliwe dobranie kiery ja sprawdzałem od mondka i esiego z różnych modeli nic nie pasowało tak jak pisał miły jest mniejsza blokada. żeby zmienić kiere z esiegi musiałem przewalać wszystko z mk3 stara została tylko wkładka stacyjki. |
|
|
|
 |
Ad@mus

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 9 Maj 2010, 16:26
|
|
|
odyniec, czy to nie sa foty z mojego topicu??
na pierwszej focie kiera RS i moja posadzka w garazu a na drugiej moje lozko i kiera raid chyba
tego raida jeszcze mam |
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
 |
|