Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] sruba spustowa oleju silnikowego
Autor Wiadomość
rusin 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 30
Skąd: zwoleń/wawa
Wysłany: 11 Kwi 2010, 12:33   [MK3] sruba spustowa oleju silnikowego

witam. co doradzacie w przypadku przekrecenia gwintu tej sruby? przekrecilem gwint i teraz ani nie moge odkrecic ani dokrecic tej sruby:/ jakies pomysly, czy trzeba nowa miske? pozdrawiam.
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 11 Kwi 2010, 12:40   

Kwestia tego co masz w domu (narzędzia) i zdolności manualne,
demontaż miski, usunięcie starego korka, wpasowanie nowego,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 11 Kwi 2010, 12:42   

Ale jak ukręciłeś gwint to śruba powinna wciągnąć palcami. Opisz jaśniej.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 11 Kwi 2010, 20:35   

Maki, zerwałeś kiedyś sam własnymi narzędziami lub rękami gwint?
Widać, że nie, więc o czym rozmawiamy?
Tak jak gadać z kim u pukaniu jak ktoś w życiu nie pukał...bez sens.

Tak jak Joe mówi - nagwintować większy otwór, śrubę z większym gwintem i to jest najtańsze wyjście.
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 11 Kwi 2010, 21:46   

I to nie raz zerwałem gwint. Za każdym razem wykręcałem śrubę palcami lub przy większej śrubie pomogłem sobie kombinerkami.

Cytat:
Widać, że nie, więc o czym rozmawiamy?

To po tobie widać że nie trzymałeś nigdy w życiu narzędzi.
 
 
 
rusin 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 30
Skąd: zwoleń/wawa
Wysłany: 11 Kwi 2010, 22:17   

zerwal sie gwint i krece sruba ale ona sie ani nie wkreca ani nie wykreca o to mi chodzi. olej caly czas kapie. troche sie znam na mechanice ale tu gdzie jestem nie mam zadnych narzedzi oprocz paru kluczy i mlotka. a do domu ponad 100 km. (studiuje w warszawie). chyba kupie miske i klucz do jej odkrecenia tylko pojawia sie problem kanalu. nie znam nikogo kto by mial kanal a warsztatu w poblizu nie widzialem. drugie wyjscie to zaopatrzyc sie w zapas oleju i probowac dojechac do domu tam juz jakies narzedzia mam. i tu i tu kaska bedzie potrzebna:/
 
 
 
PawelKRA 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 41
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 83
Skąd: Kraków
Wysłany: 12 Kwi 2010, 09:22   

Znajdz kogos ze spawarka. Dospawa nakretke, odkrecisz i zalozysz nowy korek. Po co pruc cala miske lub gwintowac nowy otwor.

EDIT: Uscislajac. Ukreciles leb sruby czy gwint w misce. Co do zrzucania miski bez kanalu da sie. Podnosnik i pod auto. Niewiem jak u Ciebie, ale w Zetecu widze ze miska zejdzie bezproblemowo. Kilka srub 10 i heja.
_________________
Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 12 Kwi 2010, 09:42   

Przecież kolega napisał że mu się śruba kręci w koło,,, więc albo zerwał się gwint w misce, albo gwint na śrubie,,, w tej chwili najlepiej by było obciąć to co wystaje, to co siedzi w środku wbić do środka, zlać olej, zdjąć miskę,,, i wtedy będzie widać co i jak,,, hardkorowo po wbiciu reszty do środka można przegwintowac i nowy korek, ale stary będzie nam latał w środku i to chyba mało bezpieczne jest,,,

A jak masz daleko od domu, to odtłuść dobrze, opaćkaj silikonem i obklej taśma i w drogę,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
rusin 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 30
Skąd: zwoleń/wawa
Wysłany: 12 Kwi 2010, 10:02   

no wlasnie gwint jest zerwany albo na srubie albo w misce. chyba silikonem zapackam i rusze w droge. dzieki za rady. pozdrawiam.
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Kwi 2010, 10:08   

Jeśli zerwał by się gwint w misce to śruba raczej wyszła by bezproblemowo a jeśli zerwał się na śrubie to ma prawo kręcić się w miejscu. Trzeba ją kręcić i jednocześnie ciągnąć.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
rusin 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 30
Skąd: zwoleń/wawa
Wysłany: 27 Kwi 2010, 16:44   

mam pytanie czy byly rozne miski od silnika 1.1 na gazniku i na wtrysku? kupilem miske i nie pasuje do mojego 1.1 na gazniku. od strony skrzyni ma wiekszy luk niz moja oryginalna i teraz sie zastanawiam od jakiego silnika kupilem miske. w sklepie powiedzieli mi ze bedzie pasowac do mojego a nie pasuje.
 
 
 
kazio-n 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 38
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 170
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 27 Kwi 2010, 16:51   

Różnią się bodajże ilością śrub.
_________________
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 27 Kwi 2010, 17:01   

rusin, oddaj,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
rusin 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 30
Skąd: zwoleń/wawa
Wysłany: 27 Kwi 2010, 17:02   

ilosc srub jest taka sama tylko tym lukiem od strony skrzyni sie rozni. a moze ktos ma oznaczenia silnikow na gazniku i na wtrysku? jest mozliwosc ze zalezne to jest od skrzyni? ja ma 4 biegi. moze dla 5 biegow jest wiekszy ten luk?
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 27 Kwi 2010, 17:06   

A co ma skrzynia biegów do miski,,,s krzynie zdejmujesz nie ruszając miski, przekładają chłopaki z 4 na 5 i odwrotnie z wtrysku na gaźnik a potem na diesla,,, więc pewnie to nie od tego zależy,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
rusin 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 30
Skąd: zwoleń/wawa
Wysłany: 27 Kwi 2010, 17:12   

silnik i 1.1 mialy oznaczenie 1.1 ohv czy jescze jakies inne?
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 27 Kwi 2010, 17:28   

ohv to oznaczenie silnika, i wszystkie 1,1 sa ohv, 1,3 też są ohv, kod silnika jest bity na głowicy, 3 litery typu TKA,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
rusin 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 30
Skąd: zwoleń/wawa
Wysłany: 27 Kwi 2010, 17:39   

a cvh nie bylo 1.1? bo w sklepie mialem do wyboru miske 1.1 ohv i 1.1 cvh. wzialem ohv i nie pasuje...
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 27 Kwi 2010, 17:43   

rusin napisał/a:
cvh nie bylo 1.1
:9: :yyy: :rotfl: ,,,nie nie było,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27 Kwi 2010, 18:06   

Co to za sklep :hihihi:
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.