Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Problem z obrotami i mocą
Autor Wiadomość
Martius
[Usunięty]

Wysłany: 7 Cze 2010, 17:26   [MK4] Problem z obrotami i mocą

Jak trwoga to ....na forum Fiesty :)
Problem jest tego typu, że po odpaleniu obroty skaczą w górę i w dół jak po około 2min obroty się "ustatkują" dopiero mogę ruszać. Gdybym chciał ruszyć od razu po odpaleniu samochód się dławi i ani myśli jechać ( gdybym mu dodał więcej gazy to by zgasł ). I tak to wyglądało przez kilka miesięcy, nie przeszkadzało mi to zbytnio bo tak jak pisałem powyżej, po 2 min. czekania autko normalnie śmigało.
Ale z czasem objawy się pogorszyły. Teraz gdy odpalam obroty tak spadają, że po kilku sekundach gaśnie, a gdy po odpaleniu już uda mi się ruszyć dławi się w czasie jazdy ( oczywiście nie cały czas ale momentami ).
Wczoraj gdy jechałem ok 100km/h zaczął zwalniać mimo że cały czas dodawałem gazu, aż prawie się zatrzymałem. Po kilku sekundach mogłem jechać dalej, lecz jazda nie była płynna bo co jakiś czas znów spadały obroty.

Mam nadzieję że ktoś z Was spotkał się z czymś takim i pomoże mi w rozwiązaniu problemu. Z góry dziękuje i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez trzeci 7 Cze 2010, 21:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 7 Cze 2010, 17:42   

http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/search.php <było> 100000 razy!
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Przemas107 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 33
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 70
Skąd: Poznań
Wysłany: 7 Cze 2010, 19:07   

Przeczyść przepływomierz.
_________________
PILNIE SZUKAM PRACY!! POZNAŃ!! WEEKENDY!!
 
 
 
Martius
[Usunięty]

Wysłany: 7 Cze 2010, 20:54   

jackrzec napisał/a:
100000 razy!

Rzeczywiście "kilka" razy ten temat był poruszany :-)
U większości kolegów mających podobny problem przyczyną był
Przemas107 napisał/a:
przepływomierz.
o którym wspomniał Przemas oraz CPP ( cokolwiek to jest :hihihi: ) Tak więc na początek znajdę i przeczyszczę przepływomierz ( mam nadzieję że u mnie również to on jest za to odpowiedzialny ) a gdy to nie pomoże poszukam CPP :)

Jak zwykle bardzo dziękuję za wskazówki.
 
 
przemo_rsr 


Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 33
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 916
Skąd: Markuszowa(RSR)
Wysłany: 7 Cze 2010, 22:01   

ja ma podobnie właśnie, jeśli chodzi o te nie równe obroty i gdzie jest ten przepływomierz w 1,1 i?
_________________
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 8 Cze 2010, 15:16   

przemo_rsr napisał/a:
ja ma podobnie właśnie, jeśli chodzi o te nie równe obroty i gdzie jest ten przepływomierz w 1,1 i?

ożycie szukajki nie boli, przepływomierza u siebie nie znajdziesz...
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 8 Cze 2010, 16:08   

Marcin napisał/a:
przepływomierza u siebie nie znajdziesz...
ale znajdzie czujnik temp. powietrza dający w sumie to samo - koło wtrysku.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Martius
[Usunięty]

Wysłany: 8 Cze 2010, 22:47   

Tak więc wyciągnąłem ten przepływomierz ( który właściwie nie wydawał się zanieczyszczony tak jak bym się tego spodziewał ) no ale przedmuchałem go sprężonym powietrzem i tylko usunąłem osad na tych dwóch drucikach które są wewnątrz tej metalowej części ( nie rozkręcając tej plastikowej puszki )
Przy okazji przeczyściłem również przepustnicę.

No i poskręcałem wszystko z myślą że właściwie nic takiego nie zrobiłem, i raczej problem nadal będzie się pojawiał.
Lecz ku mojemu zdziwieniu po odpaleniu silnika.........fieścina śmiga aż miło :)
Czy to możliwe, że wszystkiemu winien był ten osad na tych dwóch drucikach ?
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 9 Cze 2010, 05:14   

Martius napisał/a:
Czy to możliwe, że wszystkiemu winien był ten osad na tych dwóch drucikach ?

tak, on powodował błędne pomiary masy zasysanego powietrza
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 21:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 22:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK3] 1.6 - problem z obrotami i mocą.
19tomus87 Mechanika silnika 0 22 Mar 2013, 14:32
19tomus87
Brak nowych postów [MK3] Problem z obrotami i mocą w RS1800
blood_brother Elektryka 2 28 Paź 2012, 23:02
blood_brother


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.