Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: centralny zamek

[MK6] Problem z centralnym zamkiem 5D
Autor Wiadomość
Stasqe 


Model: Inne auto
Wersja: Turnier
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Imię: Stasiek
Wiek: 33
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 24
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29 Maj 2012, 08:51   [MK6] Problem z centralnym zamkiem 5D

Witam,

Fiesta 2002r, 1,4 tdci, 5 drzwi, moduł komfortu 2S6T-15K600 BF

Przejdę do rzeczy:
- fabryczny centralny zamek, działał bez problemu(kluczykiem, pilota nie mam)

problem jest taki, że, jak zamki są otwarte(drzwi zamknięte), zamykam kluczykiem, albo 'wciskam' klamkę, to wszystkie drzwi się ryglują, natomiast, jak chcę otworzyć samochód to sprawa nie jest taka prosta, bo otwiera się tylko ta klamką, którą fizycznie otwieram - jakby nie szedł sygnał do pozostałych zamków

problem 2: przestał działać przycisk do otwierania tylnej klapy

Krańcówki w zamkach działają raczej dobrze, bo na otwartych drzwiach, jak przekręcę kluczyk to od razu 'odskakują' (nie rygluje się, tylko od razu otwiera)

Bezpieczniki wszystkie ok

Moduł komfortu podmieniłem na identyczny i dalej to samo... Nie mam 100% pewności, że moduł, który włożyłem jest sprawny w 100%, ale objawy są identyczne, więc można tak podejrzewać...

Podejrzewam, że jest jakiś przekaźnik, który mógł odmówić posłuszeństwa, ale nie mam pojęcia jaki... Może ktoś się spotkał z podobnym problemem i udało się dojść co i jak...
_________________
Suzuki Samurai, 1986 -> VW Polo 86C2F, 1994 -> Ford Mondeo MK3 2,0b Ghia -> Fiesta MK6 '02 1,4 TDCi->Ford Focus MK2 FL '09 1,6 TDCi
Ostatnio zmieniony przez trzeci 1 Lis 2012, 19:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Maj 2012, 13:40   

Prawdopodobnie rozwalony jest siłownik w drzwiach w których merdasz kluczem,,, (prze przekazuje sygnału że go ktoś ręcznie przesunął, dlatego reszta siedzi cicho), co do klapy to zaczyna się od sprawdzenia samego przycisku,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Stasqe 


Model: Inne auto
Wersja: Turnier
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Imię: Stasiek
Wiek: 33
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 24
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29 Maj 2012, 13:59   

No, ok, załóżmy, że jest to siłownik, ale tak nagle w obu drzwiach się rozwalił? Nagle, na raz? Chyba, że jakieś spięcie poszło, i popaliło siłowniki łącznie z tym w klapie....

Tylko tu mnie zastanawia fakt, że jak drzwi są otwarte i przekręcę kluczyk to wszystkie zamki reagują tak samo, tzn najpierw się zamykają i od razu 'odskakują' bo drzwi są otwarte...

Tak czy siak, celem sprawdzenia tego demontaż tapicerki mnie nie ominie.... Ma ktoś jakieś wskazówki, jak zdemontować ten stelaż, który jest pod tapicerką? Bo już się z tym bawiłem, odkręciłem wszystkie śruby, ale on nadal sztywno siedział, a nie chciałem na chama połamać zaczepów, jeżeli takie są...
_________________
Suzuki Samurai, 1986 -> VW Polo 86C2F, 1994 -> Ford Mondeo MK3 2,0b Ghia -> Fiesta MK6 '02 1,4 TDCi->Ford Focus MK2 FL '09 1,6 TDCi
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Maj 2012, 14:13   

Ja jestem starej daty, w centralnym jak otwierasz kluczykiem tylko drzwi kierowcy to reszta idzie za nimi,,, jak inne drzwi to już nie, wiem ze teraz jest to inaczej, ale nieraz mi się zapomina,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Stasqe 


Model: Inne auto
Wersja: Turnier
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Imię: Stasiek
Wiek: 33
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 24
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29 Maj 2012, 14:51   

No właśnie, to komplikuje sprawę, bo z tyłu nie ma wkładek, ale przednie drzwi to bez problemu, czy prawe, czy lewe zamykały całe auto... Jakby jedne nie działały, to nawet po chamsku na krótko można pociągnąć kablem z drugich i coś by się zmontowało.... Pozostaje mi rozebranie tapicerki i dokładne sprawdzenie co się dzieje w jakiej pozycji...
_________________
Suzuki Samurai, 1986 -> VW Polo 86C2F, 1994 -> Ford Mondeo MK3 2,0b Ghia -> Fiesta MK6 '02 1,4 TDCi->Ford Focus MK2 FL '09 1,6 TDCi
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Maj 2012, 14:54   

Schemat by się przydał,,, (pewnie jest gdzieś na forum) bo jak oba zamki sterowały całością i nagle oba zachorowały na to samo to raczej mało prawdopodobne by to ich wina byłą, prędzej coś w elektryce,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK6] Fiesta MK6
Fordy Fiesta VI generacji (2002-2008)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:30
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 26 30 Wrz 2020, 12:32
rosomac
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wygłuszenie drzwi - fotorelacja
Gość Car Audio i CB 15 22 Sie 2016, 15:24
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: Ustawienia centralnego zamka w MK6 - FAQ
Parzych Porady eksploatacyjne 1 25 Kwi 2016, 23:19
slawomirro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.