Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] spawanie auta spawarką elektryczną
Autor Wiadomość
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 21 Mar 2010, 19:02   [MK3] spawanie auta spawarką elektryczną

mam do pospawania obydwa progi z tylu na odcinku jakies 10-20cm, oraz kawaleczek podlogi pod tylna kanapa...
mam dostep do malej spawarki elektrycznej jak sporo osob ma w domu na 230V
jaka blache zalatwic do tych progow i podlogi? myslalem o 2mm.. za gruba??

teraz jak spawac, nie bede ja spawal, bo nie potrafie i wiem ze do auta nie powinno sie uzywac spawarki elektrycznej...
mimo wszystko nie mam innego wyjscia nie chce jezdzic z pustymi progami...

jakie elektrody kupic? slyszalem ze musza byc male 1,5? jakies szczegolnie do tego polecacie??

wiadro wody bede mial w pogotowiu:)

czy progi trzeba pospawac spawem ciaglym czy mozna punktowo i miejsca styku blach za***** czyms jak tak to czym??

jezeli chcesz mnie wysmiac to napisz to na pw a nie tutaj, bo chcialbym aby odpisywaly tylko osoby ktore maja do powiedzenia cos sensownego i pomocnego...
ps. mam diesla wiec raczej baku demontowac nie trzeba??
 
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 21 Mar 2010, 20:00   

A migomat też jest spawarką elektryczną. Ta spawarka o której mówisz to transformatorowa.

2mm blacha. Co ty chcesz czołg zrobić, 1mm wystarczy. Trzeba na prawdę umieć by taką zwykłą spawarką pospawać. Nie wspomnę że zrobienie własnoręcznie progu będzie trudne. Lepiej kup nowy próg.

Blachy tylko i wyłącznie spawa się punktowo. Ciągłym spawem powyginasz blachę.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 21 Mar 2010, 20:37   

portier, powiem dosadnie
ta spawarka spawac to jak do dziewczyny z gasnica podejsc i chcieć jej wiesz gdzie to zmieścić...
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 21 Mar 2010, 22:52   

dosadnie.. naprawde;]

http://allegro.pl/item934...prawy_nowy.html to jest caly prog??

ps nawet jakby zastosowac cienkie elektrody (nawet jakies najdrozsze:P) i wprawionego spawacza to nie da rady...?
wlasnie dalatgo chcialem jak najgrubsza blache by nie przepalilo jej tak latwo...
chociaz jezeli to na gorze to caly prog to nie ma co sie z tym pieprz...
 
 
 
Ryba88 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Paweł
Wiek: 37
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 38
Skąd: Radomsko
Wysłany: 22 Mar 2010, 15:31   

Nie da rady dziury powypalasz i tyle będzie zabawy. Wytnij stary próg, oczyść zabezpiecz wszystko i oddaj do blacharza. Za samo wstawienie bez lakierowania, z elementem już częściowo przygotowanym dużo nie skasuje.
A na dorabianie z blachy lepiej dać cieńszą np. 0,8, bo łatwiej się ją doklepuje na pożądany kształt, a i tak jest grubsza jak fabryczna.
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 38
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 22 Mar 2010, 15:39   

portier napisał/a:
ps nawet jakby zastosowac cienkie elektrody (nawet jakies najdrozsze:P) i wprawionego spawacza to nie da rady...?

Wszystko jest możliwe.
Tu zaspawasz, a obok dziurę wypalisz - bez sensu taka robota (testowałem :rotfl: ).
Lepiej zrób tak jak Ryba88 napisał.



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22 Mar 2010, 16:18   

a ten prog co wstawilem link wyzej to jest caly od kola do kola??
 
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 22 Mar 2010, 18:44   

Nie zapomnijcie że kiedyś migomat nie było. I jakoś klepali samochody. Ale faktycznie za pospawanie progu powinien ci max wziąć 50zł
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22 Mar 2010, 19:01   

dobra ale jezeli to z aukcji to caly prog to wole kupic dwa nowe, zabezpieczyc je i zamontowac o ile nie ma problemu z demontazem starych i montazem nowych...?
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 38
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 22 Mar 2010, 21:12   

Maki, a zgrzewarki były :?:
portier, czy z demontażem będziesz miał problem - od Ciebie zależy. Jak będziesz sam robił to szlifierka kątowa obowiązkowo.
Z montażem chyba już ustaliliśmy :-P



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22 Mar 2010, 22:29   

ale nikt mi nie odpowiedzial jeszcze czy to co na tej aukcji jest czy to jest caly prog:D?

no i gdzie sa mocowania tego progu? szlifierke mam;] sugerujesz by pociac go na kawalki:D? a jak sie mocuje nowy??
hmmm czy dobrze sie domyslam ze on jest przyspawany??... jak tak to znowu dupa;/
 
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 22 Mar 2010, 22:33   

Tak to się spawa. To chyba oczywiste. Jak nie masz spawarki daj to blacharzowi to ci pospawa. A szpachlowanie i malowanie zrób sam.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 38
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 22 Mar 2010, 22:38   

portier napisał/a:
ale nikt mi nie odpowiedzial jeszcze czy to co na tej aukcji jest czy to jest caly prog:D?

Tak cały. Prawie :P
Kup go sobie, przyłożysz na stary, odrysujesz i będziesz dokładnie wiedział, czego się pozbyć. Wszystkie blachy są zgrzewane, więc musisz je albo rozwiercić albo zeszlifować na łączeniach- to drugie polecam.
I pamiętaj - spawanie elektrodą średni wychodzi. Sprawdziłem to za Cibie, Ty nie musisz.



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - REPERATURKA WLEWU/NADKOLA czyli spawanie
LOY Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 54 28 Lut 2014, 18:11
deejay
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Inny] Inne auta
Pojazdy inne niż Fiesta
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:25
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Ile płacimy za ubezpieczenie auta
Miejsce na podawanie swoich składek za ubezpieczenia auta
trzeci Ubezpieczenia i rejestracja aut 330 4 Mar 2023, 13:12
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Nasze Auta na klubowym kanale YouTube
Freeman Nasze auta 0 23 Lis 2010, 18:33
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Kompleksowy opis wygłuszenia całego auta
poradnik i fotoralacja z wygłuszenia Fiesty mk6
slawomirro Car Audio i CB 0 3 Wrz 2017, 22:23
slawomirro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.