Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[Inny] Chyba zresetowałem immo, co teraz?
Autor Wiadomość
Szymonnn 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Szymon
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 157
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 23 Mar 2010, 19:43   [Inny] Chyba zresetowałem immo, co teraz?

Witam wszystkich, ostatnio miałem problemy z alarmem niefabrycznym w Escorcie mk7 i wyciągnąłem kostkę zamiast z puszki alarmu, to z jakiejś innej puszki obok, taka czarna, prostokątna, niezbyt duża, nad bezpiecznikami... :sad: Wydaję mi się, że to może być niestety jakaś kostka od immo, bo Escorcik teraz mi nie odpala... ;-( Mianowicie, wkładam kluczyk, dioda od immo na chwilę gaśnie, a po przekręceniu kluczyka, zaczyna migać i słychać charakterystyczny dźwięk "terkotania"... :sad: No i teraz mam problem, bo mam tylko dwa kluczyki, nie mam tzw."matki"... ;-( Nie mam pojęcia co robić... Proszę pomóżcie mi jakoś, dajcie jakieś wskazówki, bo naprawdę załamany jestem... :sad: Czekam na odpowiedzi. Z góry dzięki.
_________________
"Nigdy nie mów, że coś jest dla mnie niemożliwe!"
Ostatnio zmieniony przez trzeci 23 Mar 2010, 19:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 23 Mar 2010, 19:59   

Nie wydaje mi się by IMMO mogło się skasować przez wyjęcie wtyczki (brak zasilania) w sumie wtedy przy każdym odłączeniu akku trzeba by programować,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Szymonnn 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Szymon
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 157
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 23 Mar 2010, 20:09   

No też się zaskoczyłem, ale fakt, faktem, że dioda miga i słychać to "terkotanie" co jest oczywistym objawem niezaakceptowania kluczyka...
_________________
"Nigdy nie mów, że coś jest dla mnie niemożliwe!"
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 23 Mar 2010, 20:19   

sprawdź wszystkie bezpieczniki bidzej miał wczoraj taka choinkę i się okazało ze bezpiecznik się spalił, założyłem nowy i śmiga. Właśnie był problem ze immo zdechło i nie kręciła.
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Szymonnn 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Szymon
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 157
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 23 Mar 2010, 20:26   

luki86, a do immo to który konkretnie numer bezpieczniku?
_________________
"Nigdy nie mów, że coś jest dla mnie niemożliwe!"
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 23 Mar 2010, 20:33   

sprawdź wszystkie bo nie był dokładnie od immo, chyba symbol wykrzyknika i pedału hamulca czy jakoś tak ale ja na to nie patrzyłem dużo ich nie ma...
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Szymonnn 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Szymon
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 157
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 23 Mar 2010, 20:34   

Taka Idea weszła mi do głowy przyszła, czy jeśli bym skombinował sobie jakikolwiek czerwony kluczyk do Escoeta, to zaprogramował bym sobie te moje dwa pozostałe?

Chociaż sam powątpiewam w skuteczność tego pomysłu...

[ Dodano: Wto Mar 23, 2010 21:02 ]
W razie czego patrzyłem już zestawy do przekładki(czyli komp+stacyjka+komplet kluczyków z "matką") ale za to trzeba już 200zł wybulić, miejmy nadzieję, że to bezpiecznik...

Tylko z takim zestawe to też chyba trochę roboty będzie, żeby go podłączyć...ale lepsze 200pln i troche własnej roboty niż do ASO i 600pln, a może i drożej...
_________________
"Nigdy nie mów, że coś jest dla mnie niemożliwe!"
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 23 Mar 2010, 21:14   

Takie terkotanie (też myślałem że to immo) może być objawem padniętego akumulatora. Skoro dioda gaśnie tzn że immo jest ok, ale rozrusznik zabiera cały prąd i przekaźniki szaleją - wtedy odpalic się nie da, bo immo co chwilę rozłącza zapłon.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 23 Mar 2010, 21:38   

luki86, u mnie choinki nie było tylko zupełny trup - ani jednego światełka gy

a padł bezpiecznik od świateł stopu - 10A, w legendzie oznaczony pedałem i symbolem świecącej lampy.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Szymonnn 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Szymon
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 157
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 23 Mar 2010, 21:41   

jackrzec dzięki za pocieszenie, ale czytałem na forum Escorta, że to terkotanie też towarzyszy migającej diodzie, zresztą to jest jakieś zbyt rytmiczne z miganiem diody...Ale zobaczymy wszystko się okaże najwcześniej jutro, aku podładuje, nie zaszkodzi mu...
_________________
"Nigdy nie mów, że coś jest dla mnie niemożliwe!"
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Mar 2010, 21:45   

hehe prędzej skrzynka bezpieczników się rozpadnie niż to immo się rozkoduje . może odłączyłeś przez przypadek okular przy kierownicy od immo albo immo od komputera. Choć migotanie diody to niezgodność klucza z immo albo brak sygnału .
 
 
 
Szymonnn 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Szymon
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 157
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 23 Mar 2010, 21:46   

bidżej napisał/a:
luki86, u mnie choinki nie było tylko zupełny trup - ani jednego światełka


U mnie miga ta dioda i kontrolka ładowania się zapala i im dłużej mam przekręcony kluczyk, tym zwalnia i cichnie to "terkotanie" i kontrolka ładowania też coraz słabiej świeci...

[ Dodano: Wto Mar 23, 2010 22:04 ]
diodalodz napisał/a:
może odłączyłeś przez przypadek okular przy kierownicy od immo albo immo od komputera.


Odłączyłęm przez przypadek zamiast takiej czarnej puszki od alarmu, taką inną czarną puszkę, o wymiarach mniej więcej 6x4cm, nie wiem co to jest za pucha, ale chyba musi być związana jakoś z immo, bo mi nie odpala...Ale podłączyłem wszystko tak jak było i mi dalej h*j nie kręci nawet, tylko to "terkotanie" z immo...

Nie wiem co robić już, zacznę od:
-sprawdzenia bezpieczników,
-podładowania aku,
-sprawdzenia czy napewno wszystko jest dobrze podłączone

Jak to nic nie da to wtedy przekładka kompa+immo+stcyjka+komplet kluczy z "matką", albo "wyczyszczenia pamięci z kompa, ale to już do jakiegoś speca by trzebabyło podjechać...Można jeszcze bawić się z wywaleniam immo ale to trudna robota w esiokack i wogóle w fordach jest...

[ Dodano: Wto Mar 23, 2010 22:20 ]
diodalodz napisał/a:
okular przy kierownicy od immo


Ten okular przy kierownicy to co to takiego? Bo ja w tym temacie taki średnio obyty jestem...zawsze miałem samochody bez alarmów, centralek i immo, a co za diabeł mnie teraz podkusił kupować auto z tą całą elektroniką...która szwankuje...
_________________
"Nigdy nie mów, że coś jest dla mnie niemożliwe!"
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 24 Mar 2010, 00:45   

Cytat:
Ten okular przy kierownicy to co to takiego? Bo ja w tym temacie taki średnio obyty jestem...zawsze miałem samochody bez alarmów, centralek i immo, a co za diabeł mnie teraz podkusił kupować auto z tą całą elektroniką...która szwankuje...

obawiam się że nie kupisz już auta bez elektroniki tym bardziej we wszystkich są cuda . Ale do rzeczy .
Na stacyjkę masz nałożony okular czyli plastikowe kółko na które nawinięty jest cienki drucik . On po włączeniu stacyjki wysyła pole magnetyczne do transpondera w kluczyku dzięki temu układ scalony w kluczyku zamienia pole magnetyczne na napięcie i zaczyna żyć , w zamian za napięcie wysyła falę radiową o odpowiedniej częstotliwości do cewki która w tym momencie pracuje jako antena (robi dwie rzeczy na raz) . W fali ukryty jest kod który wędruje do immobilisera , kod ten jest sprawdzany z wzorem kodu w immo i jeśli jest właściwy immo wysyła kod do komputera silnika aby odblokował mapę paliwa bądź zapłon bądź pompę paliwa . W fordach z tych lat zazwyczaj ginie sterownie wtryskiem ewentualnie przestaje działać rozrusznik (ale to głownie w nowszych i w dieslach) . I teraz pojawia się problem diagnozy . Bo dioda na zegarku oznacza , że wzorzec kodu z klucza nie jest identyczny z wzorcem w immo . A co za tym idzie nie jest wysyłany sygnał do kompa albo jest wysyłany błędny kod do kompa . Musisz sprawdzić przewody idące od okulara do czarnej puszki a następnie drugą kostkę od zasilania i połączenia z kompem auta . Całe nieszczęście polega na tym że w tych escortach i mondeach z tych lat wsadzali całe fabryczne alarmy które z tego co pamiętam są zintegrowane z immo , choć twój może tego niemieć bo jest małych wymiarów .
 
 
 
Szymonnn 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Szymon
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 157
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 24 Mar 2010, 21:32   

Naprawiło się chyba samo :V: :) , chyba że pomógł coś w tym reset kompa, który zrobiłem, ważne, że immo już chodzi jak należy, teraz pozstał mi jeszcze problem z niefabrycznym alarmem, mianowicie jak kabelki od tej puszki od alarmu co wspomniałem się poprzesuwają, to alarm się rozłącza i mam odciętą pompkę paliwa, jedyny plusik jest taki, że łatwo doprowadzić do tego by zapalił, odpowiednio układając te przewody, tyle że za każdym razem trzeba odkręcać ten plastik, a to nie jest wyjście...Muszę chyba sprawdzić całą instalację, może jakaś wtyczka się częściowo wysunęła, albo coś nie styka, przyśniedziało, czy coś ,ale to już robota na sobotę...
_________________
"Nigdy nie mów, że coś jest dla mnie niemożliwe!"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Inny] Inne auta
Pojazdy inne niż Fiesta
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:25
Freeman
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [Inny] Dokładane immo - usunięcie
Mazda...
Peedro Elektryka 6 9 Kwi 2012, 20:25
Peedro
Brak nowych postów [Mk 6] nastepna fofisia teraz wersja S
ElGrey Nasze auta 54 17 Gru 2012, 17:39
grzesiek646
Brak nowych postów brak ciśnienia/kompresji na cylindrze, co teraz?
luke Mechanika silnika 4 29 Sty 2023, 23:30
diodalodz
Brak nowych postów [MK3] problemy z odpalaniem, a teraz z obrotami
donpablobb Mechanika 7 10 Mar 2012, 11:12
Aster


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.