Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Układ kierowniczy, silnik, zamek klapy - dobór
Autor Wiadomość
pintos 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/50KM
Imię: pawel
Wiek: 45
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 20
Skąd: skierniewice
Wysłany: 22 Mar 2010, 03:18   [MK3] Układ kierowniczy, silnik, zamek klapy - dobór

Czesc
Pierwsze moje pytanie dotyczy wspomagania i maglownicy ktora cieknie, prosze doradzcie mi co jest najlepsza opcja
a. kupno uzywki maglownicy ze wsp. na szrocie (i czy ewentualnie pasuje ona od np mk4, escorta, forda ka ?)
b. regeneracja starej
c. nie wiem czy to jest mozliwe i jak wyglada zalozenie maglownicy bez wspomagania, czy istnieje taka opcja i czy warto

Kolejne moje pytanie dotyczy tego z jakich modeli fordow chodzi mi glownie o mlodsze pasuja czesci np fiesta mk3, escort, Ka i ktore z tych czesci np silnik, elementy karoseri np z mk 4 (interesuja mnie glownei silniki, skrzynie biegow i czesci blacharskie)

jeszcze jedno pytanie, dlaczego zamek tylniej klapy nie chce sie otwierac, czy lepiej go naprawiac czy tez bardziej sie oplaca kupic nowy ?

z gory dziekuje za pomoc
_________________
nie wiem jaka mam werje auta iike ma koni :-)
Ostatnio zmieniony przez trzeci 22 Mar 2010, 08:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
cypis290 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 206
Skąd: Radom
Wysłany: 22 Mar 2010, 08:22   

Ja zrobiłem tak:
pintos napisał/a:
a. kupno uzywki maglownicy ze wsp. na szrocie
.
Przy zakupie zwróć uwagę czy jest sucha, kompletna, nie ma uszkodzonej obudowy. Ja za swoją dałem 240 zł. Ta z wersji bez wspomagania nie będzie raczej do końca pasowała, na pewno do wymiany byłby również krzyżak co jeszcze nie wiem. Poprawnie wykonana regeneracja jest droga, ale z drugiej strony będziesz wiedział co masz. Na giełdzie w Słomczynie jest gość, który się tym zajmuje dajesz mu uszkodzoną maglownice, a on za 250-300 zł daje Ci niby taką po regeneracji, z doświadczenia wiem że różnie z tą regeneracją bywa, przynajmniej w jego wykonaniu.
Jeżeli chodzi o zamek tylnej klapy większość użytkowników fiest ma z nim problem, załatwia to wstawieniem siłownika i zmontowaniem otwierania od środka auta. Jest dużo informacji na ten temat, poszukaj.
_________________

 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 22 Mar 2010, 18:57   

maglownica jest taka sama jak w Ka - od mk4 nie pasuje na bank ze wzgl. na inne mocowania. OD escorta nie jestem pewien, ale raczej też nie pasuje. Zależy jak cieknie, bo jeśli to są tylko uszczelniacze, to sam możesz je wymienić. Komplet uszczelek na allegro kosztuje od 40 do 100 - jak trafisz. Jak masz wspomaganie, to sobie odpuść zwykłe - lepiej zrób to co masz. Przeróbek dużo może nie jest, ale szkoda się "uwsteczniać" - w sumie do wymiany cała kolumna razem z krzyżakiem do wersji bez wspomagania. Co do pasujących części do innych fordów, to nie wiem jak u ciebie, ale u mnie np. przeguby zewnętrzne są takie jak w mk4. Żadne blachy od młodszych nie pasują.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
pintos 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/50KM
Imię: pawel
Wiek: 45
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 20
Skąd: skierniewice
Wysłany: 22 Mar 2010, 20:54   

a czy silnik od forda ka bedzie pasiowal ?
od jakiego innego mlodszego, innego modelu bedzie pasowal na mocowania fiesty tak by go po prostu wlozyc bez zadnych przerobek wiekszych ?
_________________
nie wiem jaka mam werje auta iike ma koni :-)
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 23 Mar 2010, 08:11   

Bez przeróbek się nie da.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
pintos 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/50KM
Imię: pawel
Wiek: 45
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 20
Skąd: skierniewice
Wysłany: 23 Mar 2010, 23:26   

bylem dzis na szrocie zapytac o maglownice a tam gosc mnie pyta jakie mam mocowanie czy gorne czy dolne, nie znalem odpowiedzi na to pytanie, jakei powinno byc mocowanie w fiescie 1,3 z 94 roku ?
_________________
nie wiem jaka mam werje auta iike ma koni :-)
 
 
 
cypis290 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 206
Skąd: Radom
Wysłany: 24 Mar 2010, 19:13   

pintos napisał/a:
bylem dzis na szrocie zapytac o maglownice a tam gosc mnie pyta jakie mam mocowanie czy gorne czy dolne,
to nie mozesz zajrzec pod maskę i zobaczyć jak masz mocowana maglownice? potrzebujesz czegoś takiego http://www.allegro.pl/ite..._iii_89_95.html .Mocowanie u góry, ważny jest rozstaw otworów, bo do nowszych modeli (Mk4) szła podobna maglownica, ale otwory na śruby mocujące są położone dalej od siebie.
_________________

 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 24 Mar 2010, 20:10   

cypis290 napisał/a:
ocowanie u góry, ważny jest rozstaw otworów, bo do nowszych modeli (Mk4) szła podobna maglownica, ale otwory na śruby mocujące są położone dalej od siebie.
Do mk4 mocowania są na dole! np: http://moto.allegro.pl/it..._mk4_96_99.html
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
cypis290 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 206
Skąd: Radom
Wysłany: 24 Mar 2010, 20:48   

jackrzec napisał/a:
Do mk4 mocowania są na dole!
zgadza sie. nieprecyzyjnie się wyraziłem, miałem na myśli podobieństwo kształtu i ogólnych gabarytów.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK7] FAQ - Przycisk otwierania klapy - NAPRAWA
Instrukcja demontażu tapicerki klapy oraz naprawy mikrowłącznika - przycisku otwierania klapy w mk7
Kam1l Elektryka ogólna 21 30 Sty 2019, 11:45
jonson22
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.