
|
[MK4] Wymiana silnika ZETEC na EFI |
Autor |
Wiadomość |
ceratarges [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Mar 2010, 23:10 [MK4] Wymiana silnika ZETEC na EFI
|
|
|
czy mogę do fiesty mk4 z silnikiem ZETEC włożyc silnik o mniejszej mocy czyli EFI ?
czy wymaga to dużo dłubaniny czy niczym to nie odbiega od wymiany silnika ZETEC na ZETEC.
czyli obrazujac - mam fieste mk4 z zatartym silnikiem i silnik EFI w bardzo dobrym stanie.
bedzie ciężko to przełożyć ? |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 21 Mar 2010, 12:17, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 19 Mar 2010, 23:17
|
|
|
rozumiem, że chcesz zamienić 1.25 na 1.3, zamienisz je bez problemu, ale jestem bardziej niż pewny, że czeka Ciebie wymiana instalacji silnika, kompa itp. rzeczy z tym związanych, skrzynia będzie pasowała, pomijając fakt innego jej zestrojenia.
otaguj temat... |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
ceratarges [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Mar 2010, 23:23
|
|
|
odwrotnie. 1.3 na 1.25 czyli zepsuty ZETEC na działający EFI...
otagowałem |
|
|
|
 |
Marek

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 19 Mar 2010, 23:24
|
|
|
Skrzynie sa inne w 1.3 i 1.25...
1.3 to zwykly HCS a 1.25 to Zetec... |
_________________
 |
|
|
|
 |
MARIUSZ.B

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19 Mar 2010, 23:39
|
|
|
Marek napisał/a: | Skrzynie sa inne w 1.3 i 1.25... |
To chyba akurat najmniejszy problem. Za to cała reszta |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 20 Mar 2010, 09:45
|
|
|
ceratarges napisał/a: | odwrotnie. 1.3 na 1.25 czyli zepsuty ZETEC na działający EFI...
|
może źle napisałem, ale chodziło mi, że wylatuje 1.25 a wchodzi 1.3...
Marek napisał/a: | Skrzynie sa inne w 1.3 i 1.25... |
bebechy są inne, ale wydaje mi się, że same mocowanie jest takie same, jeśli tak to będzie to jeździło, ale przełożenie nie będzie zgrane z charakterystyką silnika.
głównym problemem będzie elektryka, a już nie wspomnę o immobiliserze, osprzęt silnika też pewnie jest inny, więc dawca musi być kompletny.
Ja bym chyba jednak został przy zetecu i takiego szukał z miarę młodego rocznika, tym bardziej, że cofanie się do prehistorycznej kosiarki jakoś mi się nie widzi. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
Marek

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 20 Mar 2010, 12:06
|
|
|
Marcin napisał/a: |
Marek napisał/a: | Skrzynie sa inne w 1.3 i 1.25... |
...ale wydaje mi się, że same mocowanie jest takie same, jeśli tak to... |
Masz racje, wydaje Ci się 1.3 ma rozrusznik z tyłu, 1.25 z przodu. Więc skrzynia fizycznie by spasowała ale odpalałby sobie na pych |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|