[MK3] 1.8 zetec nie chodzi na benzynie |
Autor |
Wiadomość |
MarcinekWE

Model: Ford Fiesta Mk1`76
Wersja: Turbo
Silnik: 0.9/35KM
Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 150 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 4 Mar 2010, 14:00 [MK3] 1.8 zetec nie chodzi na benzynie
|
|
|
Mam pytanie do bardziej oblatanych w zetecach/elektronice, męczę się już od tygodnia i nic...tzn:
podczas wymiany uszczelki kolektora wydechowego (pierścień pod kolektorem), przy dokręcaniu śruby od strony prawej przeskoczyła iskra z klucza do recyrkulatora spalin,
-ręki nie dam sobie uciąć że to jest w100%recyrkulator ale tak to wygląda
(wcześniej ani ja ani znajomy mechanik nie wpadliśmy na genialny pomysł odłączenia klem aku),
-po tym auto nie raz nie chce odpalać na benzynie, raz odpali i zaraz gaśnie a innym razem odpali po 3-5 próbach i gaśnie
-po rozgrzaniu na gazie, po np jeździe odpala na benzynie ale tez nie bez problemów jak wyżej, też bywa że odpali ładnie, stoi na wolnych obrotach na luzie a gdy dodam gazu-zgaśnie???, gdy już jest odpalony i ładnie stoi na luzie i chcę by się wkręcił na obroty - muszę szybko uderzać w pedał gazu-inaczej zgaśnie
-dodam że na gazie auto odpala perfekcyjnie i nie ma problemów podczas jazdy
-bezpieczniki ok
-przekaźniki też wyglądają na nie popalone
-odłączyłem aku na dzień i nic/reset?
co mogło się stać/zjarać?
-pompa paliwa?
-edis?
-komp nad nogami pasażera się zjarał?
-??
[ Dodano: Czw Mar 04, 2010 14:13 ]
ktoś może napisać -wróżenie z fusów- ale sam w domowych warunkach nie mam czym tego posprawdzać... |
|
|
|
 |
kamil wolski

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 4 Mar 2010, 14:46
|
|
|
Jak nie masz czym posprawdzać to nie sprawdzisz, a nikt przez forum nie jest wstanie dać Ci 100% odpowiedzi. Poszło coś w układzie elektrycznym i w tej chwili trzeba znaleźć co, czyli zapewne z miernikiem wszystko pokolei. Najrozsądniejszym wyjściem będzie chyba mechanik, bo skoro nie masz czym sprawdzić to i tak temat będzie polegał na zgadywaniu. Wymienione zostanie wszystko co jest na kablach, od czujników po komputer. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 4 Mar 2010, 15:57
|
|
|
Jak na gazie pracuje to poszło coś od benzyny - pompa, wtrysk, sterowanie,,, na pewno nie edis bo in jest oz zapłonu a ten do pracy na gazie jest wymagamy. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
MarcinekWE

Model: Ford Fiesta Mk1`76
Wersja: Turbo
Silnik: 0.9/35KM
Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 150 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 5 Mar 2010, 08:44
|
|
|
kamil wolski - dokładnie
-od razu pojechałbym do elektryka, niestety krokowiec i altek na razie wykończyły mnie finansowo... |
|
|
|
 |
kamil wolski

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 5 Mar 2010, 12:13
|
|
|
To odstaw auto na lepsze czasy. Naprawa i tak będzie kosztowała. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
 |
MarcinekWE

Model: Ford Fiesta Mk1`76
Wersja: Turbo
Silnik: 0.9/35KM
Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 150 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Mar 2010, 15:31
|
|
|
i miodzio już jest, mendą okazała się niedziałająca/spalona pompa paliwa, syf/szlam w baku oraz syf w dolocie... |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.