Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 20:31 |
[MK4] Pasek klinowy - z klimą i bez klimy |
Autor |
Wiadomość |
rapet

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 132 Skąd: Łaziska G
|
Wysłany: 7 Mar 2010, 19:05 [MK4] Pasek klinowy - z klimą i bez klimy
|
|
|
Witam jak jest poprowadzony pasek klinowy w MK4 bez klimy Z klimą z wału idzie na sprężarke klimy potem na napinacz i na altek a jakby pominąć klime to jak idzie ?? ma ktoś może fote?? u mnie padła sprężarka cza dac do regeneracji ale autem cza tez smigac do pracy przesto pytam bo bym ominoł i mysle ze te pare dni bym smigał |
_________________ "Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
 |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 7 Mar 2010, 19:18
|
|
|
Krotszy pasek klinowy ... wal--> napinacz--> altek--> wspomka i wal.... |
_________________
 |
|
|
|
 |
rapet

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 132 Skąd: Łaziska G
|
Wysłany: 7 Mar 2010, 19:57
|
|
|
to jeszcze jedno głupie pytanie sama rolka napinajaca ten dolny pasek co klime ma wymiar cos kolo 60mm, jak wsadze np 70mm bedzie problem czy te 10mm da rady wyregulowac na tej srubie?? nie ma u nas 60 a cały napinacz cos koło 150zł , pytam bo sama rolka 20zł a narazie kiepawo z kasa , regeneracja sprezarki cos kolo 400zł do tego 150zł napinacz i już 550wychodzi |
_________________ "Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
 |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 7 Mar 2010, 20:35
|
|
|
Przeciez mk4 ma automatyczny napinacz z tego co pamietam... dajac krotszy pasek 6PK bedzie dobrze... a srednica 10mm na obwodzie nic nie robi... |
_________________
 |
|
|
|
 |
rapet

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 132 Skąd: Łaziska G
|
Wysłany: 7 Mar 2010, 21:04
|
|
|
u mnie w MK4 mam dwa paski klinowe i na obu jest regulacja na srube , a rolke musze kupic bo stara padła ,a jak juz bede mial sprezarke po regeneracji kolo piatku to tez nowa rolke wsadze |
_________________ "Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
 |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 7 Mar 2010, 21:11
|
|
|
Jutro po pracy sprawdze co tam jest... bo az dziwne... |
_________________
 |
|
|
|
 |
ramses123

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 334 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 8 Mar 2010, 19:44
|
|
|
a od czego są te dwie rolki/napinacze. pod plastikowym daszkiem z lewej strony na przodzie pokrywy zaworów ?
Ile jest tam jeszcze rolek jakiś jaki pasek przychodzi tam i czy jest jakiś zestaw żeby to wymienić na allegro ?? |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 8 Mar 2010, 20:16
|
|
|
To cos pod plastikowym daszkiem to pompa wspomagania napinacze jak sama nazwa wskazuje maja za zadanie napinac paski klinowe...
Ulozenie paska dla 1.8D mk4 od 95 do 02r Endura DE.
Nic wiecej o pasku klinowym nie udnalazlem... wiec problem z glowy sciagasz pasek na pompe klimy o masz po sprawie... |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.