[MK4] Jak powinno wyglądać wnętrze bębna |
Autor |
Wiadomość |
mk4_driver

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Grześ
Wiek: 33 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 109 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 24 Lut 2010, 20:03 [MK4] Jak powinno wyglądać wnętrze bębna
|
|
|
Witam! Ostatnio odpadła mi okładzina ze szczęk wiec musiałem je wymienić. Jako że sam dopiero uczę się podstawowej mechaniki pojazdowej zleciłem to mechanikowi amatorowi i tu wystąpił problem. Wiadomo fajnie się coś rozkłada ale gorzej to złożyć. Czy ma ktoś może jakąś fotkę jak ma wyglądać kompletne wnętrze bębna ze szczękami, sprężynkami itp w MK4 bez ABS. Proszę o pomoc! |
|
|
|
 |
drjanusz

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24 Lut 2010, 20:51
|
|
|
Jutro dam fotki bo teraz wymieniam szczęki w takim samym jak Twój,a tera jestem poza warsztatem |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
|
|
|
 |
mk4_driver

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Grześ
Wiek: 33 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 109 Skąd: Bielsko-Biała
|
|
|
|
 |
drjanusz

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Lut 2010, 09:40
|
|
|
Masz fotkę szczęk
A tu wnętrze bębna po przetoczeniu
Nie zapomnij o łożyskach-jak były dobre to umyj i nałóż świeżego smaru (tylko nie pomyl -bieżni ,muszą być z tym samym łożyskiem),jak łożyska kiepskie załóż nowe. |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
|
|
|
 |
dr_Henio

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 19 Mar 2006 Posty: 127 Skąd: Polska
|
|
|
|
 |
mk4_driver

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Grześ
Wiek: 33 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 109 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 25 Lut 2010, 18:30
|
|
|
Też chcę o to zapytać gdyż za nic nie mogę założyć bębna... Wszystko weszło ok tylko bęben nie wejdzie. Może się ktoś orientuje ile kosztuje przetoczenie bębna.. |
_________________ http://www.fiestaklubpols...ghlight=#513496
 |
|
|
|
 |
arecki
Człowiek Whisky

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 41 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 25 Lut 2010, 19:20
|
|
|
mk4_driver napisał/a: | Też chcę o to zapytać gdyż za nic nie mogę założyć bębna... Wszystko weszło ok tylko bęben nie wejdzie. Może się ktoś orientuje ile kosztuje przetoczenie bębna.. |
a po co go toczyć Scisnij szczeki i wejdzie |
_________________
Była Fiesta jest Focus  |
|
|
|
 |
drjanusz

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Lut 2010, 19:27
|
|
|
Przetoczenie-dobre piwo (jak masz tokarza w rodzinie) A poza znajomościami 25 zeta(przynajmniej u mnie).A bęben jak nie ma za dużego rantu to samoregulatorem ustawisz i i delikatnie młotkiem popukaj
A reszta:
szczęki -70pln
klocki - 90pln
tarcze -110pln/szt
Ja wymieniałem jeszcze tył :
przewody elastyczne -35pln/szt
łożyska -70pln/strona
czteropak Lech Mocny 12,80pln |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
|
|
|
 |
mk4_driver

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Grześ
Wiek: 33 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 109 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 25 Lut 2010, 19:37
|
|
|
nie mam właśnie samo regulatora (przynajmniej tak mi powiedzieli) ja sie za bardzo na tym nie znam. Ściskałem szczęki jak sie da i nic bęben nie wejdzie. Musze poszukać jakiegoś warsztatu gdzie toczą bębny... |
_________________ http://www.fiestaklubpols...ghlight=#513496
 |
|
|
|
 |
drjanusz

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Lut 2010, 19:51
|
|
|
mk4_driver, A pod cylinderkiem masz tak jak na tym zdjęciu ode mnie? Bo tam jest samoregulator |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
|
|
|
 |
mk4_driver

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Grześ
Wiek: 33 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 109 Skąd: Bielsko-Biała
|
|
|
|
 |
drjanusz

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Lut 2010, 20:07
|
|
|
A jak myślisz co to jest -samoregulator |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
|
|
|
 |
mk4_driver

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Grześ
Wiek: 33 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 109 Skąd: Bielsko-Biała
|
|
|
|
 |
drjanusz

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Lut 2010, 20:22
|
|
|
A co tu dumać -jak jest rant to do tokarza,jak równy to ustawiasz regulator na bardzo ciasno i musi wejść
Ja to mam zagryche -wszystko wymienione,ręczny brzytwa,pedał stoi wysoko a żeby zahamować trza cisnąć jak w maluchu
I nie bardzo wiem w czym problem |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
|
|
|
 |
mk4_driver

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Grześ
Wiek: 33 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 109 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 25 Lut 2010, 20:26
|
|
|
właśnie nie jest równy, mam rant na wymianę nie mam kasy muszę coś wymyślić... |
|
|
|
 |
MARIUSZ.B

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25 Lut 2010, 20:33
|
|
|
mk4_driver napisał/a: | mam rant na wymianę nie mam kasy muszę coś wymyślić... |
Szlifierka kątowa i jedziesz sam rancik ładnie na okrągło, tak aby pozbyć się samego rantu. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 25 Lut 2010, 21:12
|
|
|
a samoregulator sciskasz srubokretem i sie sam scisnie (tzn sprezynka go scisnie) |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
drjanusz

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Lut 2010, 21:14
|
|
|
kuba87, A potem 0 ręcznego |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 25 Lut 2010, 21:17
|
|
|
dobrze bedzie
bo ja jak u siebie robiłem to samoregulatory wyladowały w piecu CO i sie wygrzały nasmalcowane i pieknie chodza jak nie beda chciały to sie delikatnie reguluje tak zeby beben wszedł i reczny był
potem to jiz sam sie musi naciagnac |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
|