Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Jak powinno wyglądać wnętrze bębna
Autor Wiadomość
mk4_driver 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Grześ
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 109
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24 Lut 2010, 20:03   [MK4] Jak powinno wyglądać wnętrze bębna

Witam! Ostatnio odpadła mi okładzina ze szczęk wiec musiałem je wymienić. Jako że sam dopiero uczę się podstawowej mechaniki pojazdowej zleciłem to mechanikowi amatorowi i tu wystąpił problem. Wiadomo fajnie się coś rozkłada ale gorzej to złożyć. Czy ma ktoś może jakąś fotkę jak ma wyglądać kompletne wnętrze bębna ze szczękami, sprężynkami itp w MK4 bez ABS. Proszę o pomoc!
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Lut 2010, 20:51   

Jutro dam fotki bo teraz wymieniam szczęki w takim samym jak Twój,a tera jestem poza warsztatem ;-|
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
mk4_driver 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Grześ
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 109
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24 Lut 2010, 20:53   

drjanusz, będę bardzo wdzięczny
_________________
http://www.fiestaklubpols...ghlight=#513496
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Lut 2010, 09:40   

Masz fotkę szczęk

A tu wnętrze bębna po przetoczeniu

Nie zapomnij o łożyskach-jak były dobre to umyj i nałóż świeżego smaru (tylko nie pomyl -bieżni ,muszą być z tym samym łożyskiem),jak łożyska kiepskie załóż nowe. :piwkowanie:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
dr_Henio 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 127
Skąd: Polska
Wysłany: 25 Lut 2010, 14:41   

Jaka jest średnia cena wymiany szczek i klockow hamulcowych? Bez zadnych komplikacji.
_________________

Odsuwany szyberdach od eskorta w fieście
 
 
mk4_driver 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Grześ
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 109
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25 Lut 2010, 18:30   

Też chcę o to zapytać gdyż za nic nie mogę założyć bębna... Wszystko weszło ok tylko bęben nie wejdzie. Może się ktoś orientuje ile kosztuje przetoczenie bębna..
_________________
http://www.fiestaklubpols...ghlight=#513496
 
 
 
arecki 
Człowiek Whisky


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 41
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 1673
Skąd: WWL
Wysłany: 25 Lut 2010, 19:20   

mk4_driver napisał/a:
Też chcę o to zapytać gdyż za nic nie mogę założyć bębna... Wszystko weszło ok tylko bęben nie wejdzie. Może się ktoś orientuje ile kosztuje przetoczenie bębna..


a po co go toczyć :?: Scisnij szczeki i wejdzie ;/
_________________




Była Fiesta jest Focus
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Lut 2010, 19:27   

Przetoczenie-dobre piwo (jak masz tokarza w rodzinie) :rotfl: A poza znajomościami 25 zeta(przynajmniej u mnie).A bęben jak nie ma za dużego rantu to samoregulatorem ustawisz i i delikatnie młotkiem popukaj :hammer:
A reszta:
szczęki -70pln
klocki - 90pln
tarcze -110pln/szt
Ja wymieniałem jeszcze tył :
przewody elastyczne -35pln/szt
łożyska -70pln/strona
czteropak Lech Mocny 12,80pln :ok:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
mk4_driver 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Grześ
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 109
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25 Lut 2010, 19:37   

nie mam właśnie samo regulatora (przynajmniej tak mi powiedzieli) ja sie za bardzo na tym nie znam. Ściskałem szczęki jak sie da i nic bęben nie wejdzie. Musze poszukać jakiegoś warsztatu gdzie toczą bębny...
_________________
http://www.fiestaklubpols...ghlight=#513496
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Lut 2010, 19:51   

mk4_driver, A pod cylinderkiem masz tak jak na tym zdjęciu ode mnie? Bo tam jest samoregulator :fox:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
mk4_driver 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Grześ
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 109
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25 Lut 2010, 20:05   

drjanusz, jeśli chodzi o ten"rozpierak" z ząbkami to mam to
_________________
http://www.fiestaklubpols...ghlight=#513496
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Lut 2010, 20:07   

A jak myślisz co to jest :fox: -samoregulator nunu
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
mk4_driver 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Grześ
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 109
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25 Lut 2010, 20:12   

Wielkie dzięki jutro ktoś bardziej kumaty na to popatrzy.
_________________
http://www.fiestaklubpols...ghlight=#513496
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Lut 2010, 20:22   

A co tu dumać -jak jest rant to do tokarza,jak równy to ustawiasz regulator na bardzo ciasno i musi wejść :-P
Ja to mam zagryche -wszystko wymienione,ręczny brzytwa,pedał stoi wysoko a żeby zahamować trza cisnąć jak w maluchu <wow>
I nie bardzo wiem w czym problem :kaput:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
mk4_driver 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Grześ
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 109
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25 Lut 2010, 20:26   

właśnie nie jest równy, mam rant na wymianę nie mam kasy muszę coś wymyślić...
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Lut 2010, 20:33   

mk4_driver napisał/a:
mam rant na wymianę nie mam kasy muszę coś wymyślić...

Szlifierka kątowa i jedziesz sam rancik ładnie na okrągło, tak aby pozbyć się samego rantu.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 25 Lut 2010, 21:12   

a samoregulator sciskasz srubokretem i sie sam scisnie (tzn sprezynka go scisnie)
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Lut 2010, 21:14   

kuba87, A potem 0 ręcznego ;-(
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 25 Lut 2010, 21:17   

dobrze bedzie
bo ja jak u siebie robiłem to samoregulatory wyladowały w piecu CO i sie wygrzały nasmalcowane i pieknie chodza jak nie beda chciały to sie delikatnie reguluje tak zeby beben wszedł i reczny był
potem to jiz sam sie musi naciagnac
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak powstało życie
Co było, a nie jest zapisane w rejestr!!!
PUCIO Frakcja wielkopolska 6 21 Mar 2010, 23:10
Piter
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zacząć ?
pablonas Sport w FKP 19 5 Sty 2005, 20:43
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Jak z Calypso zrobić Szklarnię
czyli przeróbka dachu w Calypso na szklany
trzeci Tuning stylistyczny 8 4 Paź 2012, 15:26
rufffio
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zapisać plik z Youtube lub Googlevideo
jackrzec Linkownia 31 30 Paź 2018, 14:27
mihaitydor


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.