
|
[MK3] Jak zbudowany jest tłumik końcowy do 1.1i |
Autor |
Wiadomość |
Bonus
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 11 Lip 2005 Posty: 64 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23 Lut 2010, 00:16 [MK3] Jak zbudowany jest tłumik końcowy do 1.1i
|
|
|
pytam bo miałem/mam taki problem, jak przyszły mrozy to auto zaczęło burczeć / pyrczeć, przepływ był dobry, wyciągnąłem tłumik końcowy, coś w nim stukało
co sie okazało, w środku był lód, wywierciłem dziurki i wszystko wypłynęło auto natychmiast ucichło
teraz moje pytanie dlaczego zebrało się tam tyle wody?
czyżby tłumik był jakiś wadliwy (marka Marix)?
czy ktoś z was rozbierał tłumik od 1.1 jak był zbudowany w środku?
może w środku powinna być jakaś wata, a jest jej za mało i dlatego zebrało się tyle wody, może trzeba było by to poprawić |
_________________ nr gadu 5593077 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
|
|
|
 |
MARIUSZ.B

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23 Lut 2010, 09:48
|
|
|
Bonus napisał/a: | może trzeba było by to poprawić |
To chyba wymienić na nowy. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 |
|
|
|
 |
Kuleczka

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Fordyna Fiescina
Wiek: 39 Dołączyła: 21 Lip 2008 Posty: 146 Skąd: masz tą Fieste?
|
Wysłany: 23 Lut 2010, 16:12
|
|
|
w naszych fiestach sa dwa tlumiki komorowe czy jeden komorowy a drugi przelot? |
_________________ Jak nie Ty, to kto?! |
|
|
|
 |
Bonus
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 11 Lip 2005 Posty: 64 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23 Lut 2010, 20:11
|
|
|
JoeMix napisał/a: | W spalinach jest woda,,, jak masz LPG do jest dużo wody,,,
Budowa tłumika przelotowego i komorowego |
tą stronę z przekrojami tłumików też widziałem, tylko który najbardziej pasuje...? wydaje mi się że na zdjęciu 5 albo 3 od dołu, bo jak się wsuwa drut to drut się blokuje w 2/3 długości puszki z jednej i z drugiej strony czyli rury są zaślepione, nie pasuje 6 od dołu ten wyłożony watą szklaną ale z "rynienkami"
więc jak mój ma trzy przegrody to żeby wypływało trzeba by go było jeszcze nawierć jakimś małym wiertłem w środku długości puszki i pod koniec
MARIUSZ.B napisał/a: | To chyba wymienić na nowy. | szkoda pieniędzy oryginalny tłumik kosztuje majątek, kupie tańszy to dostane takiej samej jakości/niejakości jak mam (ten też był "tani" o ile ok 100 zł za puszkę i rurki które rdza zje za rok to "tanio")
Kuleczka napisał/a: | w naszych fiestach sa dwa tlumiki komorowe czy jeden komorowy a drugi przelot? | u mnie w mk3 jest jeden przelotowy środkowy po siedzeniami tylnymi (rurka tylko przechodzi przez środek puszki wyłożonej wygłuszeniem), jeden z tyłu końcowy komorowy szeroki |
_________________ nr gadu 5593077 |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 23 Lut 2010, 21:37
|
|
|
Kup EDEX-a, jak chcesz to takie sprzedaje, mam to też w mk3 i jest ok, nic nie burczy i nie pyrkocze, kazdy wydech z czasem bedzie buczal, bo sie wypala, woda zawsze jest na gazie, jak w tlumik sie dostanie woda to auto zawsze troche buczy |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|