Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
18 Sty 2015, 21:28
[MK3] BlackFord RS1800
Autor Wiadomość
yarbin 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marek
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 154
Skąd: Tychy
Wysłany: 29 Kwi 2012, 20:56   

I co żeś dzisiaj w Kamieniu nawojował ?
 
 
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 29 Kwi 2012, 23:56   



Średnio zawojowałem, od paru dni fiestka coś szwankowała, pękła ceramika w jednej świecy, po wymianie na nowe platynowe było niby ok, ale dzisiaj okazało się, że dalej lekko przerywa. Przed chwilą zmieniłem przewody na jakieś stare i wszystko jak dawniej, żadnego krztuszenia. Stare kable wyglądają na bardziej mocarne, większą średnicę zewn mają i fajki jakieś takie twardsze. Więc czasy na 1/4 nie były zbytnio zadowalające, była oprócz mnie jedna MK3 z RS2000 pod maską i mimo że lepiej wystartowałem, to pod koniec mnie przegoniła.
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 30 Kwi 2012, 07:04   

Kruku był moja ex rs2k ;)

TomeX500, mam nadzieje ze sie nie obrazisz :P fiesta na pierwszy rzut oka wyglada bardzo ladnie, komora silnika, wnetrze, widac dopracowane szczegoly, ale jak bym mial codizennie wsiadajac do auta patrzec na stan blachy to bym sie pochlastal....
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 30 Kwi 2012, 09:20   

Prawe nadkole już coraz bardziej chrupie i trza się tym zająć, przed zimą jeszcze tego nie było. Lewe już zabezpieczyłem, ale trza do lakiernika dać. Więcej rudej nie widać więc wcale nie jest najgorzej. A nie będę też malował całego auta z powodu odprysków od kamyków na masce i babolów "parkingowych" na które nie ma się wpływu, jak auto i tak ma 3 czy 4 letni lakier. Wolę tę kasę zainwestować w silnik i mechanikę, bo Blackford i tak wygląda lepiej niż 90% fiest.

A no i co do wnętrza to przeca nie ma tam nic ciekawego :P Seria, trochę floku i przetarty fotel kierowcy :D Ale kubły tak mają...
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 30 Kwi 2012, 12:08   

a to w koncu jaki czas?
CO do RS2k moim zdaniem nawet bardzo dobry i zadbany 1.8 bedzie miał problem ze srednim stanem RS2k...
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 30 Kwi 2012, 12:16   

No po czasach widać, że jest 0,5 s różnicy, ale jak już pisałem wyżej przerywała mi :/ Moje najlepsze ET 16.4. Czas chyba na plastik kolektor ssący.
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 30 Kwi 2012, 13:44   

FiFa napisał/a:

CO do RS2k moim zdaniem nawet bardzo dobry i zadbany 1.8 bedzie miał problem ze srednim stanem RS2k...


To zależy.
RS1800 i ogarniający kierowca będzie szybsze na wolniejszej trasie z różnymi zakrętami.
RS2k jest na starcie szybsze bo ma moc niżej i będzie szybsze na prostej, ale na zakrętach ja tracę do konkurentów nawet ponad 5-6 sek przez brak trakcji na wyjściu
Inna sprawa ze ja ciągłe jeżdżę na siłę, zamiast głową :|

TomeX500 fiesta niestety nie jest autem do wygrywania i dopóki jeździsz dla fanu to każde miejsce będzie sprawiać Ci frajdę, ale jeśli podejdziesz do tego z parciem na wynik to raczej będziesz rozczarowany.
Pomyśl o YTP :yes:
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 30 Kwi 2012, 18:09   

Piter, ale tutaj akurat mowa o wyscigach dle niedorozwinietych-jak to zolwik nazywa... :-) Czyli 1/4, wiec prosta i na przyspieszenie, a w takim przypadku jaki to by nie byl rs 1.8, bedzie miał spore problemy z RS2k... ;/
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 30 Kwi 2012, 18:26   

Czyli czasy typowe jak na kazdym zlocie FKP dla tych silnikow i dla mnie jest to az dziwne ze tak slabe wyniki robia te motory skoro maja po te teoretyczne 130KM...
Moj czas ET z RKC masz w podpisie...
_________________

 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 30 Kwi 2012, 22:24   

e a gdzie jest temat z czasami na 1/4 w klubie bo nie moge znalesc ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 30 Kwi 2012, 22:33   

Daras84, http://www.fiestaklubpols...t=41923&start=0 ? :)
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 30 Kwi 2012, 22:42   

dzieki



Fordon a Ty czym/gdzie mialeś mierzony ten czas??
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 30 Kwi 2012, 23:07   

Czas mierzony na zlocie w Rally land u Qhara, na plytach, przez ekipe WST czyli ci co obsluguja bemowo... ET+RT 15,96... :)
Bez SMT6...
Z SMT6 wyszlo cos 15.104 i ET+RT 15,8... to jak z Faza juz po wszystkim jechalem ...
_________________

 
 
 
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 1 Maj 2012, 00:03   

Ogólnie wszystko robiło słabe czasy, była mega wichura więc może dlatego. Poza tym ile razy mam mówić, że przerywała, ja wtedy ledwo objechałem E36 2.0 kumpla :rotfl:
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 1 Maj 2012, 07:43   

TomeX500, rs1800 robi takie czasy, to jest dobry wynik!! gdyby nie wichura i kable to na niska 16.xxx mozesz liczyc, ponizej 16 trzeba juz byc niezle przygotowanym
kilka pytan:
jaka masz skrzynie??
jaka przelpywka??
jaka przepustnica??
jakie sprezanie na garkach?

piszesz o plastikuu a moze juz czas na dol z 2l??:D
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 1 Maj 2012, 10:35   

Hehe nie bawię się w doły czy jakieś swapy bo w zanadrzu jest drugi silnik. Kwestia tylko czy starczy mi chęci żeby w to brnąć, czy po prostu kupię sobie w końcu coś rwd ;)

Co do pytań:
Skrzynia ori
Przepływka mdo2.0
Przepustnica ori
Sprężanie nie było sprawdzane
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 1 Maj 2012, 11:09   

Zarzuć cąły dolot z mdo. Ja w Rallylandzie 1,8 105 koni z dolotem z mdo 2.0 (kolek, przepustnica, przepływka), kompie z mdo, wiązce z futra i kolku wydechowym z foki najlepsze ET uzyskałem 16,521. A silnik był już w dosyć słabej kondycji.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 30 Cze 2012, 14:08   

No jak się okazało czas 16,4 zrobiłem na pękniętej jednej świecy :P Fiesta ponownie na sprzedaż, tym razem na poważnie, szczegóły na giełdzie.
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 10 Wrz 2012, 10:40   

Sprzedana chlip
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Wrz 2012, 11:18   

gdzie pojechala ?
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.