Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:28 |
[MK3] BlackFord RS1800 |
Autor |
Wiadomość |
yarbin
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marek
Dołączył: 22 Cze 2007 Posty: 154 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 29 Kwi 2012, 21:56
|
|
|
I co żeś dzisiaj w Kamieniu nawojował ? |
|
|
|
|
TomeX500
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
Wysłany: 30 Kwi 2012, 00:56
|
|
|
Średnio zawojowałem, od paru dni fiestka coś szwankowała, pękła ceramika w jednej świecy, po wymianie na nowe platynowe było niby ok, ale dzisiaj okazało się, że dalej lekko przerywa. Przed chwilą zmieniłem przewody na jakieś stare i wszystko jak dawniej, żadnego krztuszenia. Stare kable wyglądają na bardziej mocarne, większą średnicę zewn mają i fajki jakieś takie twardsze. Więc czasy na 1/4 nie były zbytnio zadowalające, była oprócz mnie jedna MK3 z RS2000 pod maską i mimo że lepiej wystartowałem, to pod koniec mnie przegoniła. |
_________________ Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.
XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 30 Kwi 2012, 08:04
|
|
|
Kruku był moja ex rs2k
TomeX500, mam nadzieje ze sie nie obrazisz fiesta na pierwszy rzut oka wyglada bardzo ladnie, komora silnika, wnetrze, widac dopracowane szczegoly, ale jak bym mial codizennie wsiadajac do auta patrzec na stan blachy to bym sie pochlastal.... |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
TomeX500
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
Wysłany: 30 Kwi 2012, 10:20
|
|
|
Prawe nadkole już coraz bardziej chrupie i trza się tym zająć, przed zimą jeszcze tego nie było. Lewe już zabezpieczyłem, ale trza do lakiernika dać. Więcej rudej nie widać więc wcale nie jest najgorzej. A nie będę też malował całego auta z powodu odprysków od kamyków na masce i babolów "parkingowych" na które nie ma się wpływu, jak auto i tak ma 3 czy 4 letni lakier. Wolę tę kasę zainwestować w silnik i mechanikę, bo Blackford i tak wygląda lepiej niż 90% fiest.
A no i co do wnętrza to przeca nie ma tam nic ciekawego Seria, trochę floku i przetarty fotel kierowcy Ale kubły tak mają... |
_________________ Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.
XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s |
|
|
|
|
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 30 Kwi 2012, 13:08
|
|
|
a to w koncu jaki czas?
CO do RS2k moim zdaniem nawet bardzo dobry i zadbany 1.8 bedzie miał problem ze srednim stanem RS2k... |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
|
TomeX500
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30 Kwi 2012, 14:44
|
|
|
FiFa napisał/a: |
CO do RS2k moim zdaniem nawet bardzo dobry i zadbany 1.8 bedzie miał problem ze srednim stanem RS2k... |
To zależy.
RS1800 i ogarniający kierowca będzie szybsze na wolniejszej trasie z różnymi zakrętami.
RS2k jest na starcie szybsze bo ma moc niżej i będzie szybsze na prostej, ale na zakrętach ja tracę do konkurentów nawet ponad 5-6 sek przez brak trakcji na wyjściu
Inna sprawa ze ja ciągłe jeżdżę na siłę, zamiast głową
TomeX500 fiesta niestety nie jest autem do wygrywania i dopóki jeździsz dla fanu to każde miejsce będzie sprawiać Ci frajdę, ale jeśli podejdziesz do tego z parciem na wynik to raczej będziesz rozczarowany.
Pomyśl o YTP |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 30 Kwi 2012, 19:09
|
|
|
Piter, ale tutaj akurat mowa o wyscigach dle niedorozwinietych-jak to zolwik nazywa... Czyli 1/4, wiec prosta i na przyspieszenie, a w takim przypadku jaki to by nie byl rs 1.8, bedzie miał spore problemy z RS2k... |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 30 Kwi 2012, 19:26
|
|
|
Czyli czasy typowe jak na kazdym zlocie FKP dla tych silnikow i dla mnie jest to az dziwne ze tak slabe wyniki robia te motory skoro maja po te teoretyczne 130KM...
Moj czas ET z RKC masz w podpisie... |
_________________
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 30 Kwi 2012, 23:24
|
|
|
e a gdzie jest temat z czasami na 1/4 w klubie bo nie moge znalesc |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 30 Kwi 2012, 23:42
|
|
|
dzieki
Fordon a Ty czym/gdzie mialeś mierzony ten czas?? |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 1 Maj 2012, 00:07
|
|
|
Czas mierzony na zlocie w Rally land u Qhara, na plytach, przez ekipe WST czyli ci co obsluguja bemowo... ET+RT 15,96...
Bez SMT6...
Z SMT6 wyszlo cos 15.104 i ET+RT 15,8... to jak z Faza juz po wszystkim jechalem ... |
_________________
|
|
|
|
|
TomeX500
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 1 Maj 2012, 08:43
|
|
|
TomeX500, rs1800 robi takie czasy, to jest dobry wynik!! gdyby nie wichura i kable to na niska 16.xxx mozesz liczyc, ponizej 16 trzeba juz byc niezle przygotowanym
kilka pytan:
jaka masz skrzynie??
jaka przelpywka??
jaka przepustnica??
jakie sprezanie na garkach?
piszesz o plastikuu a moze juz czas na dol z 2l??:D |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
TomeX500
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
Wysłany: 1 Maj 2012, 11:35
|
|
|
Hehe nie bawię się w doły czy jakieś swapy bo w zanadrzu jest drugi silnik. Kwestia tylko czy starczy mi chęci żeby w to brnąć, czy po prostu kupię sobie w końcu coś rwd
Co do pytań:
Skrzynia ori
Przepływka mdo2.0
Przepustnica ori
Sprężanie nie było sprawdzane |
_________________ Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.
XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 1 Maj 2012, 12:09
|
|
|
Zarzuć cąły dolot z mdo. Ja w Rallylandzie 1,8 105 koni z dolotem z mdo 2.0 (kolek, przepustnica, przepływka), kompie z mdo, wiązce z futra i kolku wydechowym z foki najlepsze ET uzyskałem 16,521. A silnik był już w dosyć słabej kondycji. |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
TomeX500
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
|
|
|
|
TomeX500
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10 Wrz 2012, 12:18
|
|
|
gdzie pojechala ? |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
|