Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:28 |
[MK3] BlackFord RS1800 |
Autor |
Wiadomość |
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 16:39
|
|
|
TomeX500 napisał/a: |
I czemu twierdzisz, że launch control jest do bani? Wg mnie mega sprawa, gość miał za każdym razem idealny start, w przeciwieństwie do mnie. |
procedure startu powiedzmy ma ustawiona na strzelam 4,5 tys obr. pierwszy start, drugi ok, ale przy kazdym kolejnym przejezdzie kiedy opona sie dogrzewa moglby startowac z wiekszych predkosci obrotowych, na takim samym poziomie przyczepnosci, co owocuje lepszym startem,
ja jezdzac mk2 2,3 na markgumie, i kumpel civem zelazkiem h22 tez z procedura tyle ze na r888 po kazdym nastepnym starcie dostawal grube lanie, bo ja moglem startowac z coraz wyzszych obrotow a on mial ustawiona na stalym poziomie... przez co zamulał...
mam nadizeje ze jakos logicznie to wytlumaczylem hehe |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 18:31
|
|
|
TomeX500 napisał/a: | Gdyby rs1800 miało zmienne fazy rozrządu to wyglądałoby całkiem inaczej |
polecam 2.0 |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 21:31
|
|
|
Stunt_Man napisał/a: | polecam 2.0 |
tyż nie jedzie, i nie ma zmiennych faz |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 21:42
|
|
|
a nie mówiłem że zetec to zuoooo??? |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 21:52
|
|
|
kuba87 napisał/a: | a nie mówiłem że zetec to zuoooo??? |
więc dalej spalaj olej i słuchaj klekoczącego cvh |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 21:53
|
|
|
Stunt_Man, moje CVH nie pali oleju i nie klekocze |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 21:54
|
|
|
to go odpal |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 21:55
|
|
|
no własnie odpalam codziennie rano |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 21:57
|
|
|
nie masz oleju chyba, dlatego go nie pali, ale dlaczego nie klekocze, hmm? |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 21:58
|
|
|
olej też ma codziennie sprawdzam i tyż ni mam pojęcia cemu nie klepie |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 22:00
|
|
|
zepsuty
|
|
|
|
|
TomeX500
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 23:03
|
|
|
kenczorf napisał/a: | nie przejmuj sie. Mnie tez vtec 125km robi jak chce. Dziwi mnie tylko ze masz trakcje na 135 oponie...:O Ja to bym chyba jeszcze cala dwojke mielil
Pare dni temu stanalem z kumplem na zimowce 155. To wyscig nie mial sensu bo jesli lekko za mocno wcisnalem gaz to juz cala jedynka i kawalek dwojki w poslizgu i to ruszajac z maks 2krpm bo jak przesadze to moge palic laczka w miejscu bez recznego. A gdzie to dopiero na rozmiarze 135 |
Hm wiesz, od jakiegoś czasu "oszczędzam" napędy właśnie w taki sposób, że np jak startuję to przy zmianie na dwójkę nie deptam od razu maks, tylko żeby nie było takiego mocnego walnięcia to robię to tak powiedzmy płynniej Zresztą nie będę się tłumaczył, wg mnie ten civ zapieprza, ale jak będzie ciepło i będę w bojowym setupie to dopiero wtedy wyścig będzie miał sens.
Chyba wolę mieć szybki "pewny" oryginał, niż swapa, czy jakiś wynalazek w którym wszystko jest już naruszone i padnie za chwilę. Już za wiele takich mega projektów przy mnie się zyebało. Ale nie powiem, 2.0 zetec czy rs2000 bardzo kusi :/
Co mnie zastanawia... to czy ktoś kiedykolwiek wkładał 1.7 z pumy do fiesty? Ciekaw jestem jak by to jechało.
Daras, to co mówisz ma sens, ale myślę, że w warunkach "street" to nie jest aż tak istotne. Co innego jak ma się slicki i startuje faktycznie w zawodach.
Zaczynają mnie już wkurzać te hondy.
Ale na pocieszenie przyszła mi paczuszka od kolegi bzyqa, a w niej centralny zamek. Pewnie będę rzucał mięsem jak będę to zakładał, ale czego się nie robi dla ukochanego parcha |
_________________ Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.
XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 23:11
|
|
|
TomeX500, |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 20 Gru 2011, 23:31
|
|
|
TomeX500 napisał/a: | Co mnie zastanawia... to czy ktoś kiedykolwiek wkładał 1.7 z pumy do fiesty? | nie wiem czy wkladali ale moze na wiosne uda sie ustawic z puma 1.7 i zobaczymy czy jest sens zmieniac rqc na 1.7 |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 21 Gru 2011, 08:06
|
|
|
TomeX500 napisał/a: | Co mnie zastanawia... to czy ktoś kiedykolwiek wkładał 1.7 z pumy do fiesty? Ciekaw jestem jak by to jechało. |
do mk3 raczej wątpię, ale w mk4 są u nas dwie albo trzy
w poznaniu mk4 1,7 dostała od fordonowego td |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 21 Gru 2011, 21:03
|
|
|
i to srooooogo |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
bzyq90
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 33 Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 145 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 22 Gru 2011, 00:31
|
|
|
Tomex jak Cie bolą hondy to RS2000 czeka W dobrej kasie |
|
|
|
|
Parch
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006 Posty: 234 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 22 Gru 2011, 09:49
|
|
|
TomeX500 napisał/a: | ale czego się nie robi dla ukochanego parcha |
Nawet Cię nie znam gościu |
|
|
|
|
McLfan
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 36 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 199 Skąd: Opole
|
|
|
|
|
TomeX500
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
Wysłany: 4 Mar 2012, 00:17
|
|
|
Trochę nowości... właśnie skończyłem montować el szyby i centralny zamek, na drzwi i do bagaja wpadły maty bitumiczne i słychać, że jest ciszej.
Niestety mam mały problem z centralnym... Zamykając od strony kierowcy wszystko jest w jak najlepszym porządku, drzwi pasażera się ładnie blokują. Natomiast jak otworzę zamek od strony pasażera, to po stronie kierowcy nie drgnie, więc od pasażera też się automatycznie zamyka. Jeśli zdążę otworzyć drzwi, to mechanizm przeskakuje i uparcie usiłuje zblokować zamek. What the fuck... |
_________________ Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.
XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s |
|
|
|
|
|