Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK1] 1.1 Ghia by Kilgore
Autor Wiadomość
Kilgore 

Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 33
Skąd: Poznań
Wysłany: 7 Lip 2009, 15:32   [MK1] 1.1 Ghia by Kilgore

1. NICK: Kilgore
2. IMIĘ: Filip
3. MODEL: Ford Fiesta
4. WERSJA: Ghia (jako że to ghia, to fiesta ma oryginalne alusy, lekko przyciemniane szyby, elektryczną antenkę, welurową tapicerkę, szyberdach, zegarek nad lusterkiem ze stoperem i innymi bajerami...)
5. ROCZNIK: mk1 1983
6. SILNIK: 1117 cm³
7. OPIS AUTA: Auto sprowadzone jakieś 20 lat temu ze Szwajcarii, po lekkim wypadku. Prawdopodobnie ktoś wjechał nim do rowu, co widać na tylnej lampie.Auto w ciągłym użytku i praktycznie nigdy nie zawiodło w trasie.
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE :
a. wizualne: Przez te wszystkie lata drobne wyprawki na całej karoserii niezbyt dobrze wykonane, ale kolor lakieru pozostał niezmieniony ;-(
b. mechaniczne: najczęściej był naprawiany/wymieniany aparat zapłonowy i gaźnik(ostatnio został wymieniony na jakiś prostszy webera ze zwykłym ssaniem i problemy się skończyły, a nawet fiesta mniej pali :)
c. audio: jest stare z opla kadeta, bo nie było go wcale
d. inne:
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: blacharka, którą zamierzam wykonać sam, w tym celu zakupiłem miga i powoli uczę się spawać. Kielichy zostały już wzmocnione, bo jeszcze trochę, a odpadłyby od reszty auta. Teraz powoli łatam sobie podłogę i progi od wewnątrz :yes:
b. mechaniczne: remont silnika, choćby wymiana rozrządu, który pewnie ma ze 100 000 km, wymiana strzelającego przegubu, cienkich tracz i kloców
c. audio: Fajnie by było mieć oryginalne radyjko i działającą antenkę :yes:
d. inne zakup klamki naprawionej rzemieślniczą metodą :rotfl:
10. FOTKI AUTA









Ostatnio zmieniony przez Kilgore 8 Lip 2009, 00:26, w całości zmieniany 20 razy  
 
 
 
avenger
[Usunięty]

Wysłany: 7 Lip 2009, 16:18   

Faaajny wóz ;)
Stare auta mają swój urok. Powodzenia w doprowadzeniu jej do super stanu :)
A powiedz jeszcze czy wokół zegarów to prawdziwe drewno??
 
 
Kilgore 

Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 33
Skąd: Poznań
Wysłany: 7 Lip 2009, 16:23   

Nie wydaje mi sie ze to imitacja.
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 7 Lip 2009, 20:03   

Bardzo rzadka wersja :yes:
Dbaj o niąi powodzenia w przywracaniu do świetności :)

ps: To nie jest drewno .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 7 Lip 2009, 20:38   

fajna. dbaj o nią. :ok:
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 7 Lip 2009, 21:58   

Na gorzowskich tablicach!
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Sztandi 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzesiek
Wiek: 33
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 350
Skąd: Katowice
Wysłany: 7 Lip 2009, 22:21   

Unikatowa wręcz wersja, kolego jesli chodzi o radio, za skromny talar moge ci odstąpić oldskulowe oryginalne fordowskie radio - nie wiem czy jest z mk1, ale na pewno jest stare, foto:

Programator stacji nie dziala, odbiera całkiem konkretnie (prawie wszystkie stacje w Katowicach)

Jeśli doprowadzisz autko do w pełni oryginalnego stanu, będziesz miał całkiem konkretnego youngtimera :)

P.S
RADYJKO JEST z 1983 ROKU!!
_________________
Była: Fiesta 1.1i C "ćwierćfutro"
Potem: Fiesta 1.8D C "Ale widać, że była malowana"
Profil Facebook
 
 
 
Kilgore 

Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 33
Skąd: Poznań
Wysłany: 17 Lip 2009, 16:20   

Sztandi - chyba zgłosze sie do ciebie po to radio :yes:

Szukam tez klamki prawej i lusterka lewego, jakby ktoś miał to piszcie :yes:

Kładę pierwsze spawy i blachy w fiestce mam nadzieję ze dobrze :-) , wszystkie blachy staram sie robić czołowo spawam wszytko punktowo z przetopem zagęszczając do ciągłego spawu i zarazem spawam z przerwami uważając zeby blachy nie przegrzac, jak cos robię źle to piszcie :-P :

A tu mocowanie tylnego koła widac czego sie trzymało:




 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 17 Lip 2009, 19:34   

Kilgore, - widzę że poważnie sie zabrałeś za budę :ok: .

W dziale mk1/2 ( w archwium tego działu ) jest mój temat o newralgicznych punktach nadwozia mk1 - loknij na niego , może Ci się przydać
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 17 Lip 2009, 23:31   

ładnie ..jeszcze ąłdniej jak obszlifujesz spawy ...tylko uwaga iskry pala wszystko ..od tapicerki z szybami włacznie ...potem malujesz gruntem a potem koniecznie szczeliwo na spaw..obustronnie zeby wigoc w zgrzelinach sie nie zagniezdziła :fox:
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
Kilgore 

Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 33
Skąd: Poznań
Wysłany: 22 Lip 2009, 23:24   

Remontu ciąg dalszy: :)
Nawet pianka sie pokazała:

A ja sie dziwiłem dlaczego drzwi opadły:

A tu już prawie zakończona walka z słupkiem i ogromną dziurą z prawej strony :) :

Wielka dziura to za mało, wyszły kolejne dwie:

A tu juz na gotowo:


No i przyszedł czas na mocowanie fotela:


Żywiczny korek pod którym źle sie działo :rotfl:


[ Dodano: Sro Paź 14, 2009 23:38 ]

[ Dodano: Sro Paź 14, 2009 23:39 ]
Witam
Dawno nic nie pisałem, wiec czas coś napisać, fiesta ostatnio dostała kilka nowych częśći i mały remoncik podłogi:
-załatana podłoga i i progi wenwetrzne przygotowane do wspawania progów zewnętrznych
-nowa(prawie nówka) oryginalna chłodnica motocrafta w idelanym stanie, temperatura wreszcie na poziomie jak kiedyś, nie tak jak na podrabianej chłodnicy z plastikowymi bokami bliska przegrzaniu(nie polecam).
- nowy aku bo poprzedni po 7latach wyzionął ducha
- lusterka chromowane oryginalne forda oczywiście
- kilka nowych blach....
- komplet opon, bo poprzednie już zamieniały sie w slicki :rotfl:
- nowa klamka od strony kierowcy nareszcie cała




[ Dodano: Sro Paź 14, 2009 23:40 ]
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 11 Gru 2009, 09:10   

Działasz :?:



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Chojny83 

Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Adam
Wiek: 40
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 43
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 11 Gru 2009, 14:44   

No właśnie co dalej?!
I pomyśleć, że takie cudo jeździło po moim mieście...
Czekamy na ciąg dalszy działań!
_________________
MkII Xr2 85
Honda Civic 96
Honda Accord Coupe 93
 
 
 
Kilgore 

Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 33
Skąd: Poznań
Wysłany: 11 Gru 2009, 18:37   

Witam
Fiesta już dawno niestety jeździ bo jest cały czas potrzebna :) , ale planuje w przyszłym roku zabrać sie porządnie za remont, a że nabyłem innego starego forda to nie będzie trzeba sie wogóle z tym spieszyć, kompletuje właśnie części i brakuje mi jeszcze tylko klapy, progów, i jednej reperaturki tylnego błotnika(bo obie które mi przysłali są na jedną stronę :rotfl: . jesli ktos potrzebuje to oddam po taniości).

A tak z ostatnio wykonanych napraw to udało mi się w końcu naprawić zegarek pod lusterkiem (z dawcę posłużył zegarek z Forda Granady, który ma dokładnie ten sam wyświetlacz), po za fiesta otrzymał komplet lusterek takich jakie miała w oryginale.



Przeglądając papiery natrafiłem na ciekawe odkrycie(fotki fiesty zrobione jeszcze w Szwajcarii + katalog + instrukcja obsługi itd.):





Prezent Świąteczny:

_________________

Fiesta mk1 1983 Ghia
 
 
 
Chojny83 

Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Adam
Wiek: 40
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 43
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 11 Gru 2009, 22:55   

Stary! No nie mogę się na patrzeć na tą tapicerę...
Jest w dechę! Jakby co to będę zainteresowany przygarnięciem wnętrza od "Ghii".
Będę wdzięczny za inf jak się coś gdzieś pojawi.
Powodzenia i pełen szacun dla "Ghii"
_________________
MkII Xr2 85
Honda Civic 96
Honda Accord Coupe 93
 
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 13 Gru 2009, 09:34   

Kolekcja książek serwisowych no i starych zdjątek super (może ilość nie jest imponująca ale szacuneczek za trzymanie takich rarytasów)

Kilgore, powiedz mi jak podłączone jest u ciebie ten zegarek ? bo mam podobny (zresztą dzięki blood_brother'owi) i teraz nasuwają mi się pytania: są 4 przewody czerwony, zielony, biały oraz czarny (zakończone wszystko 4 pinową wtyczką) jak podłączyć owy zegarek by działało wszystko ? (dodam że nie mam żadnych kabli pociągniętych do podsufitki poza światełkiem ale to akurat nie problem....)
 
 
Kilgore 

Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 33
Skąd: Poznań
Wysłany: 13 Gru 2009, 19:46   

Teraz ci nie powiem jak on jest dokładnie podłączony, musiał bym go odkręcić i pomierzyć, ale na pewno są dwie gałęzie dodatnie jedna na stałe do akumulatora, a druga włącza sie dopiero po przekręceniu stacyjki, pozostałe dwa to może masy.....
_________________

Fiesta mk1 1983 Ghia
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 13 Gru 2009, 20:31   

1) masa 2) zasilnie stałe 3) zasilanie za stacyjką 4) zasilanie za światłami - ale mogę się mylić.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
MikeB4 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 226
Skąd: Katowice
Wysłany: 22 Sty 2010, 15:27   

Co by nie mówić ta Fiesta jest zajebista ;-)) ) Jakby co to wiesz ;-p

Gdzie foty drugiego Forda ???? :rotfl:
_________________
old Ford never die, they just get harder to find.

 
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 22 Sty 2010, 21:34   

Niesamowity masz ten wóz <oki>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK1] Fiesta MK1
Fordy Fiesta I generacji (1976-1983)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:38
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Wszystko o mk1/2
dane, opisy, porady
Laskosz Mechanika ogólna 2 7 Kwi 2010, 19:54
markos2101
Brak nowych postów Przyklejony: [MK1] Fordopedia
encyklopedia elementów z jakich składa się MK1
van Mechanika ogólna 1 25 Cze 2013, 11:00
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.