Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 15:53
[MK3] XR2i na rajdowo
Autor Wiadomość
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 24 Lut 2010, 11:12   

chcesz dodać czy zdjąć paliwa??
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Skfarek 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 836
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 25 Lut 2010, 13:18   

Cosmo, hej, fieścinka fajna bardzo! Spotkaliśmy się kiedyś na torze w Tychach, pytałem cię wtedy o wlepkę klubową. Jak skończę moje "neverendingstory" polo i znajdę chwilkę to może się kiedyś na Tychach spotkamy jeszcze. Pozdrawiam i powodzenia z fiestolotem.
_________________
Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara) :)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień :)
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
Profil Facebook
 
 
 
Cosmo
[Usunięty]

Wysłany: 26 Lut 2010, 10:05   

dodac bo jest zdecydowanie za ubogo. dopiero jutro bede mial dostep do analizatora. domyslam sie ze chcesz powiedziec żebym regulował cisnieniem paliwa na listwie, jednak czy nie jest to pół środek, bo na starym kompie bylo ok wiec chyba nie do końca w tym żecz. coś zuboża mi mieszankę, chyba jest to zawór bocznikowy wolnych obrotów bo po odpięciu znacząco spadają obroty tylko czemu ECU go otwiera, co daje sygnal do jego otwarcia. czujnik temp jest nowy.

Skfarek miło było poznać, na torze jestem często jak nie starty to oglądara.
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 26 Lut 2010, 11:29   

jak sie nie myle to otwiera go TPS a w zasadzie zamknięcie przepustnicy.

tak chodziło mi o regulator i z tego co czytałem to wersje 110KM majatrzoszke za mało paliwa i podniesienie o 0,5 bara na wolnych poprawia mieszanke oraz wyzwala kilka KM. Wiec jesli nie znajdziesz gdzieś w elektryce problemu to sie nie krępuj i pokręc śrubeczką w regulatorze.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Cosmo
[Usunięty]

Wysłany: 5 Mar 2010, 17:04   

wczoraj bylem na analizatorze. reakcja zarówno na kręcenie potencjometrem jak i ciśnieniem paliwa niemal zerowa. nie zszedłem z lambdą poniżej 1,2. mimo to auto zaczeło lepiej jechać. powiedziałbym że nawet lepiej niż przed zmianą ECU.

dziś jednak coś jej odbiło. po rozgrzaniu zaczął przerywać, gasnąć wciśnięcie gazu objawiało się muleniem.

założyłem stary ECU i nadal to samo. im cieplejszy silnik tym bardziej przerywa i muli. odpinanie czujników niewiele zmienia. jedynie co mnie zaciekawiło od po odpięciu map sensora ustabilizowały się wolne obroty.
ma ktoś z okolic Katowic na podmiankę do sprawdzenia?
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 6 Mar 2010, 01:44   

Powinienem miec mapa na podmianke (w zapasie mam komplet elektroniki do 2i/rst). Wal na PW.
Pozdro
_________________
HyHy:)
 
 
 
Cosmo
[Usunięty]

Wysłany: 8 Mar 2010, 13:22   

trafia mnie z tym autem. odpala na sekunde i gaśnie. dodanie gazu przyspiesza zgaśniecie.
przemierzona wiązka silnika, czujniki te które mogłem bez oscyloskopu i wszystko jest ok :|
albo coś z ciśnieniem paliwa po uruchomieniu (podczas włączania zapłonu pompe slychać) albo edis albo map więcej opcji już nie ma

[ Dodano: Czw Mar 11, 2010 10:22 ]
edis wymieniony, nic to nie zmieniło :he:

[ Dodano: Pon Mar 15, 2010 20:14 ]
i mam winnego. pompa paliwa dawała zbyt niskie ciśnienie. po wymianie odpalił bez problemu (no prawie bez bo okazało się że nowa pompa zamiast pompować zasysa więc zamieniliśmy piny we wtyczce).
nadal jednak jest problem z mułowatością na niskich obrotach (póki co jest stary ECU) i zbyt wysokimi wolnymi obrotami tzn ok 1700rpm (choć ma przebłyski i spada do 1300)

[ Dodano: Wto Lip 06, 2010 10:04 ]
autko w kwietniu zmieniło właściciela.

pod koniec czerwca kupiłem clio sporta 2.0 16V :)
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 7 Lip 2010, 05:05   

no to powodzenia w Clio a temat zamykamy
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Wymarzone XR2i dla Prezesa
Mafios Hyde-Park 131 11 Gru 2018, 18:24
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.