Zamknięty przez: Żółwik Tuptuś 4 Mar 2010, 18:57 |
WIEKSZA MOC? |
Autor |
Wiadomość |
czerep [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Sty 2010, 07:36 WIEKSZA MOC?
|
|
|
Prosze o informacje jak mozna tanio i szybo podniesc moc w 1.8 TDDI z 2000r. ewntualnie jak nie tanio to w jaki sposób i czy jest to wogóle wykonalne bez zmiany silnika:) |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 11 Sty 2010, 09:13
|
|
|
Tanio i szybko raczej się nie da. Jeśli swap nie wchodzi w grę to masz do wyboru:
-upchnięcie większego turbo-burbo
-dołożenie IC
-wirus
Przejrzyj temat Fordona i Kamila Wolskiego - pierwszy robił swapa, drugi turbił zwykłego 1.8
...i tak na marginesie - jeśli chcesz mieć >100 koni pod nogą, to trzeba było kupić sporta, a nie diesla i kombinować |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 11 Sty 2010, 09:22
|
|
|
jak sie nie myle to ty masz wersje bez Intercoolera (DI) czyli dodanie IC powinno zrobić 90KM tak jak w Focusie. Najlepiej pisz do Fordona on kuma diesle chyba najlepiej na Forum |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 11 Sty 2010, 15:04
|
|
|
Bez swapa da rade miec 100KM i ponad 200Nm...
Tanio nie da sie w tym przypadku, bo juz jest elektronika ale na szczescie idzie ja pieknie wirusowac...
Zaczynasz od dodania IC i dobrego orurowania, dalej luzujesz wydech na 2,5" na jednym tlumiku przelotowym, nie jestem pewien czy w tym TDDI siedzialo GT15 czy GT17, jak GT 17 to tylko sie cieszyc, dalej jedziesz na wirusowanie Wydech pozwoli szybciej rozpedzic sie sprezarce do wartosci zadanej, IC wystudzi ladunek, dalej juz elektronika.... |
_________________
|
|
|
|
|
czerep [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Sty 2010, 15:08
|
|
|
co to jest GT 17? i widzę na allegro że intrecooler do focusa 1,8 tddi to koszt około 150 zł tylko pojawia się pytanie czy będę w stanie to sam zamontować?( może jakieś zdjęcia) tłumik przelotowy da się zrobić a wirusowanie jaki to jest wydatek? i czy wieksza turbina będzie potrzebna? |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
|
|
|
|
czerep [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Sty 2010, 15:22
|
|
|
no tak ale to nadal nie jest odpowiedz na moje pytanie:) czy wymiana turba jest konieczna? i ile kosztuje wirusowanie? |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 11 Sty 2010, 15:43
|
|
|
Trzeba sprawdzic jaka masz turbine czy GT 15 czy GT17... 15 jest mniejsza i ma o wiele mniejszy potencjal ale da sie zawsze cos wiecej wykrecic, GT17 bylo by dobrze i ma juz wieksze pole popisu ze wzgledu na wielkosc i jej wytrzymalosc... Wiec zmieniac turbiny nie musisz ale mozna...
Odnosnie wirusowania, wujek google, szukasz sobie w twoje okolicy firmy ktora sie tym zajmuje dzonisz i masz odpowiedz, bo ceny sa rozne w calej polsce i nie ma rowno ustawionego cennika...
Uprzedzam kolejne pytanie, nie silnik nie wybuchnie nawet na GT17 i pelnym doladowaniu, a tabliczke znamionowa mozna znalesc na zimnej stronie turbiny lub korpusie... zimna strona to ta taka srebrna korpus jest na srodku a ciepla strona jest taka zardzewiala... |
_________________
|
|
|
|
|
czerep [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Sty 2010, 15:49
|
|
|
takiej odpowiedzi oczekiwałem bardzo dziękuje i zaczynam dzwonić mam nadzieje ze 100 kucyków jeszcze w tyg osiągnę:) |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 11 Sty 2010, 20:00
|
|
|
Masters Tuning wirusy robi |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Krawiec
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14 Sty 2010, 13:50
|
|
|
nie opyla sie inwestować w ten silnik... nie jest wogóle rozwojowy |
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14 Sty 2010, 13:59
|
|
|
Faktycznie, nie bawiłbym się w wirusowania silnika dla 10 czy 15 koni biorąc pod uwagę że ceny zaczną się pewnie od 1000,- ... |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
earth2105 [Usunięty]
|
Wysłany: 3 Mar 2010, 21:19
|
|
|
dopisujac sie do tematu:
czy da rade podniesc osiagi mojej fiestki(1,8 d 95 r) bez dodawania turbiny? bo ja znam tylko sposob podkrecenia linki od gazu ale wtedy ma za duze obroty na swiatlach
pozdro |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 3 Mar 2010, 21:22
|
|
|
earth2105 napisał/a: | bo ja znam tylko sposob podkrecenia linki od gazu ale wtedy ma za duze obroty na swiatlach |
Nic to nie daje rzecz jasna.
Nie, nie da się. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
moci
Model: Inne auto
Wersja: C
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 92 Skąd: bzin
|
Wysłany: 4 Mar 2010, 13:38
|
|
|
kamil wolski napisał/a: | Faktycznie, nie bawiłbym się w wirusowania silnika dla 10 czy 15 koni biorąc pod uwagę że ceny zaczną się pewnie od 1000,- ... |
to ile koni warto dawać wirusa |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 4 Mar 2010, 14:41
|
|
|
Wszystko zależy od osobistych preferencji. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
Krawiec
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
moci
Model: Inne auto
Wersja: C
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 92 Skąd: bzin
|
Wysłany: 4 Mar 2010, 15:27
|
|
|
to zależy do czego auto ma się nadawać jak do codziennej jazdy i bu autko było bardziej elastyczne i przy spokojnej jeździe mniej paliwo 20 km spokojnie się opłaca |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 4 Mar 2010, 15:59
|
|
|
A po Polsku mógłbyś pisać? Bo połowy zdania muszę się domyślać.
Jeśli auto ma być do codziennej jazdy po mieście po bułki, to uwierz, że w mojej opinii chip nie ma sensu żadnego. Jeśli dużo się jeździ w trasie, wyprzedza, etc. owszem, do tego pewnie spalanie troszkę by spadło ze względu na lepsze "wykorzystanie" dostępnej ropy szczególnie przy stałych prędkościach. W mieście jeden kij. Wiem po sobie. Na co dzień jeżdżąc po mieście nie przekraczam doładowania 0.8-1.0 czyli praktycznie seria, gdzie u mnie max, czyli 1.8 jest bardzo łatwo osiągalne. Nie ma to jednak sensu. Za miastem, na obwodnicy, na wysokich biegach, owszem. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 4 Mar 2010, 18:57
|
|
|
dyskusja o sensowności tuningu |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
|