Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zamknięty przez: Żółwik Tuptuś
4 Mar 2010, 18:57
WIEKSZA MOC?
Autor Wiadomość
czerep
[Usunięty]

Wysłany: 11 Sty 2010, 07:36   WIEKSZA MOC?

Prosze o informacje jak mozna tanio i szybo podniesc moc w 1.8 TDDI z 2000r. ewntualnie jak nie tanio to w jaki sposób i czy jest to wogóle wykonalne bez zmiany silnika:)
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 11 Sty 2010, 09:13   

Tanio i szybko raczej się nie da. Jeśli swap nie wchodzi w grę to masz do wyboru:
-upchnięcie większego turbo-burbo
-dołożenie IC
-wirus

Przejrzyj temat Fordona i Kamila Wolskiego - pierwszy robił swapa, drugi turbił zwykłego 1.8 :)

...i tak na marginesie - jeśli chcesz mieć >100 koni pod nogą, to trzeba było kupić sporta, a nie diesla i kombinować ;)
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 11 Sty 2010, 09:22   

jak sie nie myle to ty masz wersje bez Intercoolera (DI) czyli dodanie IC powinno zrobić 90KM tak jak w Focusie. Najlepiej pisz do Fordona on kuma diesle chyba najlepiej na Forum
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 11 Sty 2010, 15:04   

Bez swapa da rade miec 100KM i ponad 200Nm...
Tanio nie da sie w tym przypadku, bo juz jest elektronika ale na szczescie idzie ja pieknie wirusowac...
Zaczynasz od dodania IC i dobrego orurowania, dalej luzujesz wydech na 2,5" na jednym tlumiku przelotowym, nie jestem pewien czy w tym TDDI siedzialo GT15 czy GT17, jak GT 17 to tylko sie cieszyc, dalej jedziesz na wirusowanie :) Wydech pozwoli szybciej rozpedzic sie sprezarce do wartosci zadanej, IC wystudzi ladunek, dalej juz elektronika.... :)
_________________

 
 
 
czerep
[Usunięty]

Wysłany: 11 Sty 2010, 15:08   

co to jest GT 17? i widzę na allegro że intrecooler do focusa 1,8 tddi to koszt około 150 zł tylko pojawia się pytanie czy będę w stanie to sam zamontować?( może jakieś zdjęcia) tłumik przelotowy da się zrobić a wirusowanie jaki to jest wydatek? i czy wieksza turbina będzie potrzebna?
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 11 Sty 2010, 15:18   

Model turbosprezarki jest ich multum od Garrett-a...
Lekturka :
http://www.turbobygarrett.../gt_basics.html
_________________

 
 
 
czerep
[Usunięty]

Wysłany: 11 Sty 2010, 15:22   

no tak ale to nadal nie jest odpowiedz na moje pytanie:) czy wymiana turba jest konieczna? i ile kosztuje wirusowanie?
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 11 Sty 2010, 15:43   

Trzeba sprawdzic jaka masz turbine czy GT 15 czy GT17... 15 jest mniejsza i ma o wiele mniejszy potencjal ale da sie zawsze cos wiecej wykrecic, GT17 bylo by dobrze i ma juz wieksze pole popisu ze wzgledu na wielkosc i jej wytrzymalosc... Wiec zmieniac turbiny nie musisz ale mozna...
Odnosnie wirusowania, wujek google, szukasz sobie w twoje okolicy firmy ktora sie tym zajmuje dzonisz i masz odpowiedz, bo ceny sa rozne w calej polsce i nie ma rowno ustawionego cennika...
Uprzedzam kolejne pytanie, nie silnik nie wybuchnie nawet na GT17 i pelnym doladowaniu, a tabliczke znamionowa mozna znalesc na zimnej stronie turbiny lub korpusie... zimna strona to ta taka srebrna korpus jest na srodku a ciepla strona jest taka zardzewiala... :)
_________________

 
 
 
czerep
[Usunięty]

Wysłany: 11 Sty 2010, 15:49   

takiej odpowiedzi oczekiwałem bardzo dziękuje i zaczynam dzwonić mam nadzieje ze 100 kucyków jeszcze w tyg osiągnę:)
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 11 Sty 2010, 20:00   

Masters Tuning wirusy robi
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 14 Sty 2010, 13:50   

nie opyla sie inwestować w ten silnik... nie jest wogóle rozwojowy
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 14 Sty 2010, 13:59   

Faktycznie, nie bawiłbym się w wirusowania silnika dla 10 czy 15 koni biorąc pod uwagę że ceny zaczną się pewnie od 1000,- ...
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
earth2105
[Usunięty]

Wysłany: 3 Mar 2010, 21:19   

dopisujac sie do tematu:
czy da rade podniesc osiagi mojej fiestki(1,8 d 95 r) bez dodawania turbiny? bo ja znam tylko sposob podkrecenia linki od gazu ale wtedy ma za duze obroty na swiatlach :twisted:
pozdro
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 3 Mar 2010, 21:22   

earth2105 napisał/a:
bo ja znam tylko sposob podkrecenia linki od gazu ale wtedy ma za duze obroty na swiatlach


Nic to nie daje rzecz jasna.

Nie, nie da się.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
moci 

Model: Inne auto
Wersja: C
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 92
Skąd: bzin
Wysłany: 4 Mar 2010, 13:38   

kamil wolski napisał/a:
Faktycznie, nie bawiłbym się w wirusowania silnika dla 10 czy 15 koni biorąc pod uwagę że ceny zaczną się pewnie od 1000,- ...


to ile koni warto dawać wirusa
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 4 Mar 2010, 14:41   

Wszystko zależy od osobistych preferencji.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 4 Mar 2010, 15:13   

20, 25 - zaczyna sie opłacac...
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
moci 

Model: Inne auto
Wersja: C
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 92
Skąd: bzin
Wysłany: 4 Mar 2010, 15:27   

to zależy do czego auto ma się nadawać jak do codziennej jazdy i bu autko było bardziej elastyczne i przy spokojnej jeździe mniej paliwo 20 km spokojnie się opłaca
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 4 Mar 2010, 15:59   

A po Polsku mógłbyś pisać? Bo połowy zdania muszę się domyślać.

Jeśli auto ma być do codziennej jazdy po mieście po bułki, to uwierz, że w mojej opinii chip nie ma sensu żadnego. Jeśli dużo się jeździ w trasie, wyprzedza, etc. owszem, do tego pewnie spalanie troszkę by spadło ze względu na lepsze "wykorzystanie" dostępnej ropy szczególnie przy stałych prędkościach. W mieście jeden kij. Wiem po sobie. Na co dzień jeżdżąc po mieście nie przekraczam doładowania 0.8-1.0 czyli praktycznie seria, gdzie u mnie max, czyli 1.8 jest bardzo łatwo osiągalne. Nie ma to jednak sensu. Za miastem, na obwodnicy, na wysokich biegach, owszem.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 4 Mar 2010, 18:57   

dyskusja o sensowności tuningu :9:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK2] Temperatura a wieksza chlodnica ??
AdamB Mechanika ogólna 6 30 Cze 2009, 16:45
Gość
Brak nowych postów [MK7] Wieksza turbina do 1.6 tdci
Jankes-fst Tuning mechaniczny 17 18 Kwi 2019, 16:35
jonson22
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zwiększyć moc w 1,4
Gość Tuning mechaniczny 2 5 Lis 2008, 22:08
Żółwik Tuptuś
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [MK3] tłumik a moc
santana Mechanika 6 7 Lis 2009, 20:48
Żółwik Tuptuś
Brak nowych postów [MK3] traci moc
Gość Mechanika 19 26 Mar 2009, 08:24
jackrzec


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.