[MK3] Trzęsie autem na wolnych obrotach - 1.1 gaźnik |
Autor |
Wiadomość |
RiM

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 74 Skąd: K-ce
|
Wysłany: 16 Gru 2009, 23:28 [MK3] Trzęsie autem na wolnych obrotach - 1.1 gaźnik
|
|
|
Witam, szukałem takiego tematu ale nie znalazlem(nie twierdze ze nie ma), więc proszę o pomoc.
Tak jak w temacie. Auto się trzęsie na wolnych obrotach np. przy postoju na światłach itd. A leciutko musne gaz i przestaje. Co jest nie tak i jak temu zaradzić? Podnieść obroty skoro to gaźnik(da się?), czy może poduszka jakaś.
Z góry dziękuje za pomoc:) |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 17 Gru 2009, 18:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
komo
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 23 Lis 2009 Posty: 32 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 16 Gru 2009, 23:31
|
|
|
masz obrotomierz ??
jakie są obroty gdy trzęsie ??
od dawna tak masz ?? |
|
|
|
 |
RiM

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 74 Skąd: K-ce
|
Wysłany: 16 Gru 2009, 23:35
|
|
|
niestety obrotomierza nie mam... kupilem go jak juz się trząsł;) auto mam od listopada |
|
|
|
 |
komo
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 23 Lis 2009 Posty: 32 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 16 Gru 2009, 23:42
|
|
|
hm nie znam dokładnej budowy (szczegółów) ale możesz spróbować podkręcić linkę jak jest tak możliwość ewentualnie któraś z śrub na gaźniku odpowiada za obroty biegu jałowego poszukaj jakiegoś manuala
nie wydaje ci się że silnik chodzi za wolno jak go trzęsie tak jak by zaraz miał zgasnąć ?? |
|
|
|
 |
RiM

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 74 Skąd: K-ce
|
Wysłany: 16 Gru 2009, 23:51
|
|
|
nie az tak wolno nie chodzi, poprostu wydaje mi się ze minimalnie wolniej niz powinien. Nie dusi sie na wolnych. |
_________________ Fiesta MK6 1.4 80km
Sierra MK2 2.0 DOHC 120km |
|
|
|
 |
komo
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 23 Lis 2009 Posty: 32 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 17 Gru 2009, 00:00
|
|
|
spróbuj podkręci obroty |
|
|
|
 |
RiM

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 74 Skąd: K-ce
|
Wysłany: 17 Gru 2009, 07:03
|
|
|
tylko nie wiem w ktorym miejscu. |
_________________ Fiesta MK6 1.4 80km
Sierra MK2 2.0 DOHC 120km |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 17 Gru 2009, 08:03
|
|
|
Jak masz gaźnik faktycznie to jak spojrzysz pod puszkę filtra to tam jest jedna śróba przystosowana do kręcenia ręką,,, i trzeba na pracującym pokręcić a jak nie jesteś pewny to zrób foto. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
RiM

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 74 Skąd: K-ce
|
Wysłany: 17 Gru 2009, 18:07
|
|
|
ok. sprobuje, ale dopiero w poniedzialek i wtedy napisze co i jak;) dzieki za pomoc. |
_________________ Fiesta MK6 1.4 80km
Sierra MK2 2.0 DOHC 120km |
|
|
|
 |
pablon
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 497 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 17 Gru 2009, 23:18
|
|
|
Tak zgadza sie z tyłu za gaznikiem jest taki rodzaj sruby, pokretła, i nim zmieniasz obroty biegu jałowego. Krecisz na nagrzanym silniku. |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 18 Gru 2009, 09:37
|
|
|
A dlaczego akurat na nagrzanym,,, ? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
RiM

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 74 Skąd: K-ce
|
Wysłany: 18 Gru 2009, 15:49
|
|
|
chyba chodzilo mu o to ze kiedy będzie juz zrzucone ssanie, czyli nie będą podniesione obroty. |
_________________ Fiesta MK6 1.4 80km
Sierra MK2 2.0 DOHC 120km |
|
|
|
 |
pablon
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 497 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 18 Gru 2009, 16:06
|
|
|
JoeMix napisał/a: | A dlaczego akurat na nagrzanym,,, ? |
Zimny silnik bez ssania lubi mieć wolne obroty:]. |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 18 Gru 2009, 19:58
|
|
|
Ja tam zawsze obroty silnika ustawiam na zimnym żeby były w granicach 900,,, jak się rozgrzeje są wtedy trochę wyższe, ale lepiej tak niż na ciepłym 900 a na zimnym żeby się dusił czy gasł,,, przewyższanie obrotów ssaniem to inna bajka,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
RiM

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 74 Skąd: K-ce
|
Wysłany: 22 Gru 2009, 17:05
|
|
|
Witam ponownie!
Dziś patrzylem pod maske, a dokladnie pod puszke filtra powietrza i hm nie widzialem tam zadnej śruby? stojąc przed maską patrzylem pod puszke filtra po prawej stronie. Gdzie dokladnie mam tego szukac? Czy moze ta sroba jest pod pokrywą filtra(?).
Proszę o pomoc! |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 23 Gru 2009, 20:45
|
|
|
Jak Ci pisze że jest jedna śruba do kręcenia ręką, to tak jest, i albo:
1. Nie masz gaźnika tylko co innego i nie masz śruby
2. Jesteś ślepy i kiepsko szukałeś
3. Wcale nie szukałeś,,,
4. Byś dał foto tego co masz by ło by jasne na 100%,,,
  |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
RiM

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 74 Skąd: K-ce
|
Wysłany: 23 Gru 2009, 23:24
|
|
|
znalazlem przed napisaniem przez Ciebie posta;) ale dziekuje za trud i za zdjecia. Podkrecilem obroty i juz jest o wiele lepiej, jeszcze minimalne drgania są, ale to juz nie przeszkadza(moze to normalne?). Po prostu nie szukałem od tylu gaźnika.
Jeszcze raz dzieki za pomoc;) |
|
|
|
 |
|