Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] kompresja na garach
Autor Wiadomość
santana 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: maciej
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 50
Skąd: czarnkow
Wysłany: 9 Gru 2009, 16:18   [MK3] kompresja na garach

jaka powinna byc kompresja aby spokojnie jeszcze jezdzic.dzieki
 
 
Miner 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Michał
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 61
Skąd: Jarosław
Wysłany: 9 Gru 2009, 18:36   

Ja mam 6/6/5/6 i daje rade jeszcze ( 1.1i ) :P
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 44
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Gru 2009, 21:43   

Miner napisał/a:
Ja mam 6/6/5/6 i daje rade jeszcze ( 1.1i )

Ale to już chyba długo nie pociągnie :hihihi:
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
Kadzax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 34
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 224
Skąd: Żnin
Wysłany: 9 Gru 2009, 22:08   

Koszty rocznej koszt eksploatacji równe kosztowi dolewanego oleju i ''spalanej''beny:P
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 9 Gru 2009, 22:12   

kiedyś dojechałem do warsztatu 1.1 z kompresją : 0 , 1, 6 , 0 co prawda było to latem a palił tylko z samostarta i to po paru minutach ale dojechał :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 9 Gru 2009, 22:28   

Moja fiesta poł roku temu miała ~8. Nie ma problemów, oleju nie łyka prawie i ciągnie ładnie jak na swoje lata.
 
 
 
KAMIL82 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kamil
Wiek: 41
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 31
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10 Gru 2009, 14:30   

Witam.Moje Fiescinka kompresje ma 8,10,10,10 odpala i jezdzi ok ale bierze na maxa olej,przy wyzszych obrotach czuc zapach oleju w srodku jak i jadać za mna...tragedia..Ale czytam ze niektorzy maja jeszcze mniejsza niz ja..w takim razie mam pytanie do fachowców..czy w moim przypadku pomoze uszczelniacze zaworów wymienic?? Mechanik mowił ze jesli jest 8 to tylko piercienie i nie ma najmniejszego sensu wymieniac uszczelniaczy...Sam juz niewiem czy wymieniac bo u mnie krzyczą jakies dziwne sumy za wymiane...
_________________
Fiesta 1.1i 89r.Wnetrze MK3,5 (2xAir-bag,elektryczne szyby,welur,centalny zamek)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 10 Gru 2009, 15:32   

Uszczelniacze zaworów zapobiegają by olej się nie pakował do cylindra np. jak jest faza ssania (generalnie kiedy zawory są otwarte) - jak są zamknięte to szczelność "gwarantuje" zawór a wtedy właśnie się mierzy kompresje więc uszczelniacze niewiele do tego mają, jak zgasisz gorący silnik i po 20 minutach odpalisz i buchnie przez 10 sekund niebieskim dymem a potem się uspokoi to wtedy uszczelniacze do wymiany.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
eggforever
[Usunięty]

Wysłany: 11 Gru 2009, 13:15   

Witam. Jestem nowy na forum, więcej czytam niż piszę. :) Od miesiąca posiadam forda fiestę, która do dziś tylko stoi w warsztacie. Od zakupu był w niej silnik 1.3, który nierówno chodził. Czasem odpalał, często jednak nie, nie wkręcał się na wysokie obroty. Do mechanika wstawiłem go, wyregulował zawory, zmienił świece. Wróciłem nim do domu a później historia się powtórzyła. Na linie wrócił do mechasa. Zmierzyliśmy ciśnienie i miałem 6/8/8/10. Zasugerował wymianę silnika, kupiłem drugi, tym razem 1.1 i niestety nadal samochód stoi. W ogólnie nie odpala, ciśnienie 3/6/7/8, wymienili mi jeszcze raz silnik i historia identyczna. Z pokrywy zaworowej puszcza biały dym, słychać też jakieś stuki w silniku. Zalany nowym olejem mineralnym. Ciśnienie jest 7/7/8/8. Na szrocie twierdzą, że silnik jest sprawny i nie wierzą, że dwa silniki pod rząd nie chcą chociaż odpalić. Paliwo do wtrysku dochodzi, iskra na świecach jest, kable podłączone w dobrej kolejności. Czytam tu wypowiedzi, że inni mają gorsze ciśnienie i samochód się jeszcze kula. Proszę o pomoc w zlokalizowaniu usterki. Pozdrawiam
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 11 Gru 2009, 13:22   

po prostu oba silniki nadają się już tylko na recykling :yyy:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
eggforever
[Usunięty]

Wysłany: 11 Gru 2009, 13:49   

dzięki za szybką odpowiedź. Czy moduł zapłonowy może być uszkodzony skoro twierdzą na szrocie, że powinna odpalić? Jaka powinna być kompresja bo tego się nie doszukałem by warto silnik wsadzać?
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 11 Gru 2009, 13:58   

dobrze by było gdyby miał na garnkach po 10, ważne żeby to były ciśnienia w miarę równe.

co do odpalenia - skoro iskra jest (tak piszesz) to moduł zapłonowy raczej ok... zobacz czy wtryskiwacz podaje paliwo (niech druga osoba spróbuje odpalić, a Ty przy zdjętej obudowe filtra zajrzyj w dolot - na przepustnicy powinien być widoczny benzynowy spray :) ). przy okazji zwróć uwagę czy przepustnica w ogóle się uchyla.

tak się zastanawiam skąd biały dym i stukanie w silniku skoro silnik nawet nie pierdnie :fox:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
eggforever
[Usunięty]

Wysłany: 11 Gru 2009, 14:07   

ja kręciłem stacyjką a mechanik był przy silniku. Pokrywa filtra powietrza nie była założona. Na początku nie było iskry ani nie dochodziło paliwo. Po przełożenia czujnika na wale wszystko się pojawiło. Jak kręciłem stacyjką i silnik próbował załapać to się pojawił ten dym z pokrywy zaworowej, tylko nie pamiętam czy po tym jak były świece czy wtedy, gdy sprawdzaliśmy ciśnienie. Odnośnie paliwa na wtrysku to dodam, że jak kręciłem z 15 sekund to był mały wybuch i musieliśmy gasić płomień.
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 11 Gru 2009, 14:10   

:yyy: a gdzie to wybuchło? próbowałeś odpalać z lekko wciśniętym gazem?
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
eggforever
[Usunięty]

Wysłany: 11 Gru 2009, 14:11   

na wtrysku był wybuch. gazem sterował mechanik. Ja miałem tylko kręcić stacyjką
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 11 Gru 2009, 20:23   

eggforever, silnik się kupuje sprawdzony, czyli taki który chwile wcześniej był w aucie a auto jeździło,,, taki co rok stał na szrocie nadaje się na szrot,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 11 Gru 2009, 20:43   

JoeMix napisał/a:
eggforever, silnik się kupuje sprawdzony, czyli taki który chwile wcześniej był w aucie a auto jeździło,,, taki co rok stał na szrocie nadaje się na szrot,,,


Zgadzam sie ze takei cos nie mzoe chodzic skoro lezalo sobie w niewiadomym miejscu
 
 
 
eggforever
[Usunięty]

Wysłany: 11 Gru 2009, 23:22   

Tak, macie rację. Lecz kupiłem 4 anonse i codziennie allegro przeglądałem czyli szukałem 2 tygodnie i się poddałem. Wszystkie wymontowane były, każdy wedle zapewnień igła i jego najlepszy. Jutro jadę po trzeci silnik ponoć wyjęty dziś z rozbitka chodzącego. Co z tego, że chodzącego jak mógł być taki jak te dwa. Koleś kasy oddać nie chce a jak na złość kilka dni po kupnie pierwszego pojawił się 30km od miejsca zamieszkania jeszcze nie wyciągnięty za kilka groszy drożej. ehhh życie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.