Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] pompa paliwa
Autor Wiadomość
buncol182
[Usunięty]

Wysłany: 2 Gru 2009, 23:33   [MK3] pompa paliwa

witam ostatnio robiłem przekładkę zmieniałem piecyk 1.1 z 91roku na tę samą pojemność tylko z roku 93 nowszy jest na jednopunktowym wtrysku więc żeby nie kombinować z modułem (którego do tego silnika nie posiadałem) przełożyłem gaźnik ze starego i powstał problem ponieważ w starszym była pompka mechaniczna a oczywiście w nowszym jej nie ma więc czy mógłby mi ktoś doradzić jaką pompkę elektryczną zamontować żeby dostarczała paliwo do gaźnika z góry dzięki
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12076
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Gru 2009, 23:38   

Nie lepiej odkręcić zaślepka z silnika i przykręcić pompkę gdzie powinna być,,, myślę że miejsce będzie,,, jak nie to potrzebna jakaś pompka elektryczna do gaźnika, podająca niskie ciśnienie paliwa i mogąca pracować pod ciśnieniem.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
buncol182
[Usunięty]

Wysłany: 3 Gru 2009, 09:41   

niestety nie było zaślepki zostaje więc pompka elektryczna może ktoś wie np. z jakiego innego auta by sie nadawała
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12076
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 3 Gru 2009, 09:49   

Co by było mało roboty musi być pompka montowana na przewód paliwowy a nie do zbiornika, pewnie gdzieś pod autem by trzeba było wcisnąć, z racji iż to mk3 to zbiornik posiada powrót i już to kiedyś na forum pisałem w komorze silnika jak wychodzi przewód paliwowy ze zbiornika zakładasz filtr paliwa z poloneza następnie trójnik, filtr paliwa z małego fiata i podłączasz na powrót do zbiornika - i niech sobie pompuje paliwo w koło i w sumie ciśnienie jest pomijalne bo z trójnika powinno się sączyć trochę pod niewielkim ciśnieniem - podłącza się to pod gaźnik.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
buncol182
[Usunięty]

Wysłany: 3 Gru 2009, 17:53   

z montażem pompy sobie poradzę,ale naważniejsze pytanie od czego założyć tą pompę...może macie jakieś pomysły???

[ Dodano: Pon Gru 07, 2009 20:54 ]
jeszcze odnośnie tej pompy znalazłem zewnętrzną od poloneza trucka 4 barowa i czy się nada czy po założeniu trójnika będzie sobie dawała rade a może to za duże ciśnienie ??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.