Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014,  20:54		 | 
	
			[MK3] 1.8D - przewód przelewowy - gdzie ma iść? | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 souxen [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Gru 2009,  23:47   [MK3] 1.8D - przewód przelewowy - gdzie ma iść?
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam, oddałem ostatnio do mechanika auto bo miał mi wymienić przewody paliwowe, ale po odebraniu coś auto źle zapalało i czuć było ropę. I teraz zauważyłem że jak są wtryski - to oprócz metalowych przewodów są jeszcze takie krótkie połącznia elastyczne - gumowe wężyki 7cm z oplotem materiałowym. Niestety na ostatnim (4 patrząc od lewej) przewód wychodzący jest obcięty i nie wiem gdzie ma iść :( pomocy! | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez Fordon 13 Lut 2010,  22:31, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kamil wolski  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Gru 2009,  23:58   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Nigdzie. Są to przewody przelewowe. 
 
 
Wtrysk czwarty cofa na trzeci, ten na drugi, by finalnie doszło wszystko na pierwszy z którego to wraca do pompy. Jako że konstrukcja wtrysków jest identyczna, bez względu na to na którym miejscu są zamontowane, czwarty wtrysk ma jeden przewód niepodłączony, zaślepiony. | 
             
						
				_________________ było: 104KM 220Nm
 
jest: 133KM 186Nm | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 souxen [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Gru 2009,  00:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | acha czyli "wyjście" z czwartego muszę po prostu zaślepić? i teraz mam "otwarte" i mi paliwo rosi po całym silniku, i dodatkowo układ sie zapowietrza i trudno odpala, ale nie wiem czy jest to bezpośrednia przyczyna czy tez paliwo sie wraca do baku inną drogą | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kamil wolski  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Gru 2009,  10:11   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | souxen napisał/a: | 	 		  | acha czyli "wyjście" z czwartego muszę po prostu zaślepić? i teraz mam "otwarte" i mi paliwo rosi po całym silniku, i dodatkowo układ sie zapowietrza i trudno odpala, ale nie wiem czy jest to bezpośrednia przyczyna czy tez paliwo sie wraca do baku inną drogą | 	  
 
 
Czwarty ma dwa przewody. jeden Łączy czwarty z trzecim, drugi ma być zaślepiony, a po całej akcji, odpowietrz dla pewności układ. | 
             
						
				_________________ było: 104KM 220Nm
 
jest: 133KM 186Nm | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Fordon  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: ST 170 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 40  Dołączył: 01 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Gru 2009,  13:27   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | souxen napisał/a: | 	 		  | (4 patrząc od lewej | 	   4 od lewej to gar nr 1 strona rozrzadu... 
 
gary liczysz od strony rozrzadu, jesli dobrze mysle to ten przewod musi byc podlaczony do pompy, dalej 2-3-4 i na 4 garze (strona skrzyni) musi byc zaslepiony. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kamil wolski  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Gru 2009,  15:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Fordon napisał/a: | 	 		  souxen napisał/a:
 
(4 patrząc od lewej
 
 
4 od lewej to gar nr 1 strona rozrzadu... 
 
gary liczysz od strony rozrzadu, jesli dobrze mysle to ten przewod musi byc podlaczony do pompy, dalej 2-3-4 i na 4 garze (strona skrzyni) musi byc zaslepiony. | 	  
 
 
Konrad, nie zamieszałeś teraz czasami z rozpędu?
 
 
Zakładam że Souxen liczy od lewej do prawej stojąc przed autem, czyli po lewej ma rozrząd a po prawej skrzynię. Wynikałoby więc że pierwszy od lewej, to jest pierwszy od rozrządu, czyli jest to faktycznie pierwszy gar, więc tym tropem idąc, czwarty, powinien być zaślepiony, a pierwszy podłączony do pompy. | 
             
						
				_________________ było: 104KM 220Nm
 
jest: 133KM 186Nm | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Fordon  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: ST 170 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 40  Dołączył: 01 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Gru 2009,  15:37   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No tak troche zakrecilem... hehe ale wiadomo o co chodzi    | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Gru 2009,  20:37   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Nie ważne z której strony - sznurek z jednej strony ma być powrót na pompę (tak?) z drugiej zaślepiony,,, tyle, czy pompa będzie podpięta pod 1 a 4 zatkany czy odwrotnie nie będzie to mieć znaczenia (nie powinno) na prace układu. | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 komo  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Dołączył: 23 Lis 2009 Posty: 32 Skąd: Szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Gru 2009,  00:07   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | JoeMix napisał/a: | 	 		  | Nie ważne z której strony - sznurek z jednej strony ma być powrót na pompę (tak?) z drugiej zaślepiony,,, tyle, czy pompa będzie podpięta pod 1 a 4 zatkany czy odwrotnie nie będzie to mieć znaczenia (nie powinno) na prace układu. | 	  
 
 
Słuszna uwaga    nie ma znaczenia ;Đ | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 adik_zory [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21 Gru 2009,  14:18   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | No ja powiem tyle że pierwszy wtrysk (patrząc od lewej jak się stoi przed autem) powinien być podpięty do pompy wtryskowej, bynajmniej ja mam tak u siebie | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |