[MK4] Akumulator - rozładowuje się |
Autor |
Wiadomość |
ozimek100
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 34 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 11 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 25 Cze 2009, 23:02 [MK4] Akumulator - rozładowuje się
|
|
|
witam... w mk3 ostatnio wymieniałem antenę w radiu, ale nieopatrznie odłączył mi sie kabelek od zasilania radia (czerwony):( , wiec go podłączyłem na nowo owinąłem izolacją, wszystko grało:) az do dziś kiedy zorientowałem sie ze niemoge odpalić auta:(:( (słaby akumulator) Przyznam sie że 2 dni wcześniej przygodę z akumulatorem miałem kiedy cos sie stało z tylnią wycieraczką ,również rozładowała mi aku (odłączyłem sam silniczek), te dwie przygody miałem w ciągu 4 dni, nieruszałem auta ponieważ było mi nie potrzebne.
Czy mogłem zrobić zwarcie grzebać przy radiu?(radio połączone jest jak było) :(:( proszę o pomoc
ps. dodam że aku jest po przejściach |
_________________ Mam fiestę mk3 (bez gazu) |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 26 Cze 2009, 09:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 26 Cze 2009, 09:42
|
|
|
Trzeba zmierzyć jaki prąd samochód pobiera na postoju, jak większy niż 0,02A to po kolei trzeba odłączać to co jest podłączone na stałe (radio, zegarek, alternator) w poszukiwaniu odbiornika co kradnie prąd. 0,02A to dopuszczalne maximum kiedy w aucie wszystko jest wyłączone (łącznie z zegarkami alarmami itp) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
cinek2439
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 30 Skąd: Lubięcin
|
Wysłany: 15 Lis 2009, 22:36
|
|
|
ja mam nowy akumulator pozadny boscha i jak autko postoi pare dni to slabo jakos kreci, podejrzewam ze gdzies kradnie prac jak pojezdze to sie podladuje i gra gitara , aha w czasie jazdy w kolumnie w bagazniku slychac takie impulsowy gwizd tak jakby od silnika bo im szybciej jade tym czestotliwosc tych impulsow jest wieksza ma ktos pojecie co jest nietak??radio i wzmacniacz juz mialem podlaczone gdy kupilem moje cudo. dzieki za wszelkie kierunki naprowadzenia na wlasciwy trop |
|
|
|
 |
Miły

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 15 Lis 2009, 22:38
|
|
|
cinek2439 napisał/a: | nowy akumulator pozadny boscha |
pożądny... no... polemizował bym... dlaczego? poszukaj na forum... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 15 Lis 2009, 22:39
|
|
|
nowy porzadny i azjatycki, to sa zaklocenia z ukladu zaplonowego te szumy i inne zmieniajace sie wraz z obrotami silnika, swiece maja rezystor przeciwzakloceniowy? |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 15 Lis 2009, 22:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
cinek2439
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 30 Skąd: Lubięcin
|
Wysłany: 15 Lis 2009, 22:40
|
|
|
ok dzieki ale z poprzednim starym wychachalnym akumulatorem bylo jeszcze gorzej w ogole niekrecil jak postal z 2 do 3 dni bez jazdy |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 15 Lis 2009, 22:55
|
|
|
czytales o tych rezystorkach przeciwzakloceniowych? bo tam wyzej nad Twoja wypowiedzia edytowalem posta |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
cinek2439
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 30 Skąd: Lubięcin
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 16:06
|
|
|
yy kurcze to przeoczylem a czy maja moje swiece maja takie ustrojstwo to niemam pojecia szczerze to pierwsze slysze w sumie kupilem swiece nowe ale czy maja rezystor przeciwzakluceniowy to nieweim a jak niemaja to jest mozliwosc wyeliminowania w inny sposob tych dzwiekow?? |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 16:18
|
|
|
a jakie swiece masz? cewke zaplonowa masz sama czy jakis tam aparat zaplonowy kopulka i palec? to moga byc np kable swiece bez rezystora zaklocenia z cewki a takze z aparatu zaplonowego (kopulka, palec); swiece z rezystorem maja oznaczenie R w kodzie czesci |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
cinek2439
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 30 Skąd: Lubięcin
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 16:24
|
|
|
sam aparat zaplonowy nic poza tym kable napewno nie bo kupilem nowki 2 dni temu myslalem tez ze moga to byc kable ale jednak nie a swiece zaraz sprawdze
[ Dodano: Pon Lis 16, 2009 16:30 ]
14KR-7DU aha pod spodem R6 bodajze jest jeszcze to ten kode ze swiecy swiece firmy breu czy jakos tak |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 17:23
|
|
|
maja rezystor, a palec i kopulke wymieniales? oraz przewod od cewki do aparatu? |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
cinek2439
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 30 Skąd: Lubięcin
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 17:30
|
|
|
niemam palca ani kopulki to niejest aparat mechaniczny z kopulka i palcem rozdzielajacym iskre od cewki do aparatu niewymienialem bo chyba nawet niemam:/ w sumie sam niekojarze |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 17:35
|
|
|
masz cewke zaplonowa bez rozdzielacza zaplonu (palca i kopulki) czy aparat zaplonowy z palcem i kopulka? wymieniles wszystkie przewody? |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
cinek2439
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 30 Skąd: Lubięcin
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 17:46
|
|
|
no wlasnie mam bez palca i kopulkia przwody do siwec wymienone i dalej slychac zakucenia moze to cos z aparatem??? |
|
|
|
 |
Maki

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 18:22
|
|
|
Są 2 możliwości:
1. Do dupy aku
2. Coś kradnie prąd.
Jeśli pierwsze to naładuj aku do pełna sprawdź napięcie w ciepłym pomieszczeniu po odczekaniu 30min na "ostygnięcie" aku. Potem zmierz oporność aku a wyninik musi się zgadzać w przybliżeniu z amperażem aku
Jeśli drugie to miernikiem mierzy pobór prądu z aku i jednocześnie wyciągaj pokoleji bezpieczniki. Jak w momencie wyciągania danego bezpiecznika pobór prądu zaniknie to masz połowie szukania mniej. Potem sprawdzasz co jest pod tym bezpiecznikiem i sprawdzasz te urządzenia. |
|
|
|
 |
cinek2439
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 30 Skąd: Lubięcin
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 18:37
|
|
|
ok dzieki z tym jakos sobie poradze bys moze znajde przyczyne ze aku slabo kreci jak postoi a co z tymi zakluceniami idacymi z silnika??? jakies pomysly???bo to troche wpieniajace jest pozdro i dzieki za wskazowki |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 18:42
|
|
|
a taki separator ma? jak nie ma to niech zalozy, nie wiem jak ty zasilasz swoje radio, trzaski sa na pewno z radia czy masz tam jakis wzmacniacz i po odlaczeniu sygnalu na wzmacniacz to samo sie dzieje?
http://www.allegro.pl/ite...di.html#gallery |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
cinek2439
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 30 Skąd: Lubięcin
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 18:45
|
|
|
szczerze to niemam pojecia niewyciagalem radia jeszcze wiesz kupilem auto ze sprzetem audio wiec to moze byc przyczyna jesli go niema (tego separatora)??? |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 18:46
|
|
|
do tego jeszcze filtr przeciwzakloceniowy jak zasilasz radio, korzystajac z odzielnnej masy, jak masz dobre radio to trzaskow nie bedzie, chocbys mase wzial z anteny |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 16 Lis 2009, 18:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
cinek2439
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 30 Skąd: Lubięcin
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 18:48
|
|
|
kurcze niezle to bedzie z czym sie pobawic radio jest i wzmiacniacz dzieki za wskazowki pozdro milego wieczora |
|
|
|
 |
|