[MK4] Żarówki Xenono-podobne |
Autor |
Wiadomość |
arecki
Człowiek Whisky
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 16 Lut 2010, 22:11
|
|
|
Hubert Multana napisał/a: | o by podsumowac rozpoczety watek: zdecydowalem sie na Philips Blue Vision za 56 zl z KP. cena w porownaniu z konkurencja byla bardzo atrakcyjna, dodatkowo w zestawie byly postojowki.
wczoraj przyszly poczta, ale dopiero dzis zamontowalem je w samochodzie. efekt jest powalajacy. swiatla w trybie mijania oswietlaja droge lepiej, niz wczesniej w trybie drogowym. a gdy wlacze drogowe, to dzien w nocy . mam nadzieje, ze trwalosc bedzie zadowalajaca, gdyz od sniezno bialego swiatla trudno oderwac zwrok. na pewno juz nie wroce do zarowek po 5 zl . |
to załuz X-treme Philipsa lub Power2Night elekt ze 3 razy lepszy ale BV nie sa ostanie mi po pół roku padły |
_________________
Była Fiesta jest Focus |
|
|
|
|
Nesor
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 36 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 306 Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: 16 Lut 2010, 23:51
|
|
|
mi Blue Vision trzymały (trochę):P dłużnej...
a ostatnio kupiłem hella BLUE LIGHT i pomyślałem ze już nigdy innych żarówek nie kupie zwłaszcza ze 31 zetek z przesyłką to nie dużo |
_________________ Jest
-"Dupowozidło" Mondeo mk3 2.0 16v GHIA Kombi
- "Magiczny Czarnuch" - Fiesta mk3 1.8 16v Xr2i http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=48108
Bylo
"Prędki Automat" - (RIP) http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=36768 |
|
|
|
|
Mc
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: ST
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 50 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 17 Lut 2010, 20:40
|
|
|
Kilka dni temu zmieniłem żarówki ze zwykłych na OSRAM Night Breaker i powiem że swoje kosztowały ale świecą świetnie białym światłem i mają zwiększoną moc o 90% więc jak wyjeżdzam poza miasto w nocy to nawet nie czuję potrzeby żeby włączać długie. Chciałem wstawic normalne ksenony ale do mk6 nie były montowane więc odpada a w żarówki xenonopodobne nie chciałem się bawić a nawet tak kolega mówi że wyglądają prawie jak xenon bo mają podobno zielono niebieskie refleksy. Polecam, mam nadzieje że z roczek wytrzymają |
_________________
www.exoticcars.pl |
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17 Lut 2010, 20:51
|
|
|
niestety trwalosc osrama to katastrofa, ja juz wywalilem 2 kaplety w ciagu 6 miesiecy i wrocilem do zwyklych na ktorych jezdzilem rok orginaly motorcrafta. philipsa sa trwale bez porownania stosowalem w Mk4! teraz szukam jakiejs alternatywy, a xenony da sie zalozyc, przepraszam bixenony w naszym przypadku, troche te produkty sa poprawione w porownaniu z tym co bylo kiedus, tyle ze jak zobacze jak to wyglada u kogos innego to wowczas pujde w to lub cos innego |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 17 Lut 2010, 21:08
|
|
|
Mc napisał/a: | Polecam, mam nadzieje że z roczek wytrzymają | Po swoich doświadczeniach nie polecam, roku nie wytrzymają, w ciągu niecałego roku wymieniłem 2 komplety, z czego jeden komplet padł mi jednocześnie (obie żarówy na raz)
ElGrey napisał/a: | wywalilem 2 kaplety w ciagu 6 miesiecy | Czyli jeszcze krócej żyły niż mi... ElGrey napisał/a: | philipsa sa trwale bez porownania | A konkretniej jaki model? |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
Mc
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: ST
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 50 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 17 Lut 2010, 21:16
|
|
|
ElGrey napisał/a: | a xenony da sie zalozyc, przepraszam bixenony | w jaki sposób da sie założyć?? bo soczewki nie ma i jaki może być koszt tej zabawy?? |
_________________
www.exoticcars.pl |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 17 Lut 2010, 21:30
|
|
|
Można założyć soczewki customy, może wsadzić HIDy. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17 Lut 2010, 23:50
|
|
|
OSRAM Night Breaker są świetne. Świeca blado biało i bardzo bardzo dobrze oświetlają drogę. Mam w obu autach od ok 5mies i jestem bardzo zadowolony. Jak ktoś lubi mieć fajne żarówki to niech kupuje xenon efekty a ci co chcą dobrze widzieć niech biorą Night Breaker |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18 Lut 2010, 20:11
|
|
|
ja stosowalem PHILIPS BlueVision, a soczeweki do nas to by wygladaly jak nie trzeba zakladac tylko zestaw zwykly np to
http://www.allegro.pl/ite...owe_rybnik.html |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 18 Lut 2010, 20:17
|
|
|
ElGrey, zestaw fajny, ale jego instalacja nie jest tak bezproblemowa jak to sprzedawcy chwalą, i potem uruchomienie kosztuje kilka zeta,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18 Lut 2010, 20:52
|
|
|
widzialem instrukcje montazu i nie widze w tym nic trudnego , wicej roboty bedzie z zestawem spryskiwaczy reflektorow
poszukaj na necie sa to sie sam przekonasz
ponadto:
JAK DZIAŁA H4 bi-xenon?
Palnik jest ruchomy. Wykonując ruch przód tył realizuje wszystkie funkcje żarówki H4 - tzn. światła drogowe i mijania. Efekt ruchu palnika realizowany jest bardzo szybko (w ułamku sekundy). W spoczynku świeci światło mijania. Gdy palnik się cofnie (równocześnie opuści) przez szczelinę pada światło na dolną część odbłyśnika i uzyskujemy efekt świateł drogowych. Ponieważ, w zależności od rodzaju reflektora przez szczelinę w osłonie palnika może się nie udać oświetlić całej dolnej części odbłyśnika, palnik opuszczając się zmienia ogniskową lampy i górna część odbłyśnika (normalnie świecąca światłem mijania) świeci wyżej jak światła drogowe. Zestaw zasilany jest bezpośrednio z akumulatora przez dodatkową wiązkę wraz z elektroniką sterującą. Elektronika wywołuje wszystkie funkcje żarówki halogenowej (migawka, błyśnięcie, zmiana krótkie-długie). Układ elektroniczny sterowany jest tylko z jednego reflektora z kostki zdjętej z żarówki. W drugiej lampie kostka ta pozostaje luźna nie podłączona do niczego.
i
HOMOLOGACJA
Temat jest złożony. Zestawy posiadają homologację zgodną z ECE - H11 10R-022827, DOT, TUV ISO 9001:2000. Oznacza to, że są bezpieczne i dopuszczone do handlu na terenie UE a także USA oraz reszty świata. Inna sprawa przepisy indywidualne każdego kraju. W UE oraz Polsce samochód z systemem xenonowym musi posiadać system oczyszczania reflektora oraz poziomowania reflektora. Dla samochodów używanych doposażanych w system xenonowy nie musi być to automatyczny system poziomowania. Interpretuję więc, że Kierowca musi mieć wpływ na wysokość ustawienia świateł bez konieczności opuszczania kabiny kierowcy. Wiele pojazdów posiada regulację reflektorów oraz spryskiwacze w wersjach fabrycznych.
Jeden z naszych klientów z Niemiec, po montażu zjawił się na przeglądzie w ADAC. Diagnosta po przeglądzie dopuścił samochód do ruchu i podkreślił, że użytkownik montując taki system w samochodzie, podniósł bezpieczeństwo swoje i innych użytkowników dróg co jest godne naśladowania. Co ważniejsze, przepisy czy zdrowy rozsądek i bezpieczeństwo? |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 18 Lut 2010, 21:10
|
|
|
Ty mnie nie tłumacz, bo mam takie (podobne) płaciłem po 400 za sam palnik jeden,,, nie do każdego klosza H4 pasuje idealnie, nie raz trzeba mocowanie przerobić bo palnik od "dupy" jednak jest inny niż żarówka,,, do tego jak wspomniałeś spryskiwacze i regulacja położenia klosza,,, potem regulacja, niewielu diagnostów umie lub chce się takim palnikiem bawić (trzeba ustawić szerokość szczeliny) i tak dalej,,, w sumie trochę kasy + trochę zabawy, ale mamy dzień przed autem i nikogo nie oślepiamy oraz jesteśmy w zgodzie z prawem,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19 Lut 2010, 19:24
|
|
|
jaki wrazliwy zdaje sobie sprawe ze to wszystko trzeba dobrze wyregolowac
jesli to dziala to mysle ze warto poswiecic troche kasy, zwlaszcza jesli sie sporo jezdzi w trasy, bo to miejsca gdzie sie to oplaca zrobic, jesli 99% czasu spedza sie w ruchu miejskim to to bedzie wywalanie kasy, bo dobrze poskladany zestaw bedzie faktycznie kosztowny |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
|
|
|
|
|