Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Hamulce tylne - bębny
Autor Wiadomość
pietrzus
[Usunięty]

Wysłany: 14 Paź 2009, 18:37   [MK3] Hamulce tylne - bębny

witam wymieniłem szczeki w bębnach i jedno koło hamuje a drugie nie przed wymiana hamulce były takie same ale klocki poprzednie były bardziej zjechane około 1-3 mm po złożeniu samo regulator reguluje ale nie działają tak jak jakieś 2 miesiące temu czy wie ktoś co to może być a i czytałem inne tematy i rozwiązania nie znalazłem nikt nie doszedł tak daleko i jak możecie gdzie jest regulacja hamulca ręcznego mlotek :głowąwmur:
Ostatnio zmieniony przez trzeci 14 Paź 2009, 18:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 14 Paź 2009, 18:40   

a regulowałes je :fox: po załozeniu
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
pietrzus
[Usunięty]

Wysłany: 14 Paź 2009, 18:54   

regulował je samo regulator a wiesz gdzie jest regulacja ręcznego ?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 14 Paź 2009, 19:40   

pietrzus napisał/a:
regulował je samo regulator
Samo to on jest tylko z nazwy, przez założeniem bębna trzeba je odpowiednio nastawić. Jak już bęben założyć to z czasem jak będą się ścierać SZCZĘKI to samo regulatory będą trochę działać.

Druga sprawa jak wymieniasz coś w hamulcach to potrzeba dobrych 50km by się to dotarło.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
SebeG 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 102
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14 Paź 2009, 19:47   

Mam dwa pytania do znających się:
1. Dlaczego, jak jest zimno, bębny dziwnie huczą (przez kilka pierwszych km)?
2. Czy to, że mam z tyłu jeden tłoczek wymieniony (ciekł), a drugi jest stary, może powodować znoszenie samochodu? Miałem taki problem w zimie. Auto lekko zaczynało znosić na początku hamowania, potem już hamowało równo. Wydaje mi się, że po prostu stary tłoczek przy niższych temp. nie cofał się do końca i łapał wcześniej niż ten nowy. Czy jest to możliwe?
 
 
szymciod 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 13
Skąd: Kraków
Wysłany: 14 Paź 2009, 20:17   

jak zakładałeś nowe szczęki to wyczyściłeś dobrze samoregulator? On musi być czysty i chodzić lekko, tak żeby można było ręką lub śrubokrętem nastawić. A tak sobie przypomniałem jak było w moim przypadku że jeden tłoczek w cylinderku miałem zapieczony i cylinderek rozpierał tylko jedną szczęke co przekładało sie na słabszy hamulec właśnie z tej strony. Oczywiście trzeba pózniej dobrze odpowietrzyć hamulec.

[ Dodano: Sro Paź 14, 2009 20:21 ]
kolega pytał gdzie jest regulacja ręcznego? Pod mieszkiem drążka od ręcznego jest regulacja. Bodajże nakrętka na klucz 10
_________________
la fiesta
 
 
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 14 Paź 2009, 20:29   

szymciod napisał/a:
kolega pytał gdzie jest regulacja ręcznego? Pod mieszkiem drążka od ręcznego jest regulacja. Bodajże nakrętka na klucz 10

to w mk4 a nie mk3
mk3 masz pod samochodem pod tą blachą termiczną co przez nia przebiega rura od tłumika
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 14 Paź 2009, 20:44   

SebeG napisał/a:
2. Czy to, że mam z tyłu jeden tłoczek wymieniony (ciekł), a drugi jest stary, może powodować znoszenie samochodu?
Bo rożne wiekowo tłoczki maja może rożne właściwości, dlatego różnie hamulce biorą,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 14 Paź 2009, 20:49   

JoeMix napisał/a:
SebeG napisał/a:
2. Czy to, że mam z tyłu jeden tłoczek wymieniony (ciekł), a drugi jest stary, może powodować znoszenie samochodu?
Bo rożne wiekowo tłoczki maja może rożne właściwości, dlatego różnie hamulce biorą,,,

a moze ten stary jest zacięty z jedej strony i bierze jedną okładziną patrzałeś czy dobrze chodzi :fox:
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 14 Paź 2009, 22:49   

mechcom napisał/a:
szymciod napisał/a:
kolega pytał gdzie jest regulacja ręcznego? Pod mieszkiem drążka od ręcznego jest regulacja. Bodajże nakrętka na klucz 10

to w mk4 a nie mk3
mk3 masz pod samochodem pod tą blachą termiczną co przez nia przebiega rura od tłumika


dokładnie tak...wg mnie rozwiązanie kijowe. ostatnio z tym walczyłem. mało miejsca, chyba że ściagniesz wydech. i nieporozumieniem jest ten bolec. Za cięzko cholerstwo wyjąć/wykecić.

SebeG a odpowietrzyłeś hamulce po wymianie cylinderka ?
 
 
fiestek 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 24
Skąd: net
Wysłany: 14 Paź 2009, 23:08   

KOLEGO JA BYM NA TWOIM MIEJSCU ZMIENIŁ DRUGI CYLINDEREK I ODTŁUŚCIŁ BĘBNY
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 14 Paź 2009, 23:12   

fiestek napisał/a:
KOLEGO JA BYM NA TWOIM MIEJSCU ZMIENIŁ DRUGI CYLINDEREK I ODTŁUŚCIŁ BĘBNY


ja na twoim miejscu wyłączyłbym CapsLock
 
 
pietrzus
[Usunięty]

Wysłany: 15 Paź 2009, 00:22   

nie czyściłem a w bębnach nadmiar okładziny wyszlifowałem frezem i mam zamiar rozebrać je jeszcze raz te hamulce bo spokojnie zrobiłem 50 km a i jak zakładałem hamulce zrobiłem jeden błąd zamiast rozebrać jeden po drugim i potem dopiero samo regulator żeby się ustawiły razem a nie pojedynczo jutro jak warunki pogodowe pozwolą to wezmę rozbiorę i złoże jak skończę dam znać jak wyszło nico
 
 
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 15 Paź 2009, 07:20   

BerciQ napisał/a:
ostatnio z tym walczyłem. mało miejsca, chyba że ściagniesz wydech.

w zadnym razie nie sciagah wydechu gy bo po co sciagniesz ta osłone termiczną i bedzie gitez :) w nie jedenj Fiescie robiłem i nie nazekalem na brak miejsca :-)

wyciagnij ten bolec to łatwo pojdzie podciagac linkę a pozniej wsadzisz :yes: go spowrotem :ok:
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
SebeG 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 102
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15 Paź 2009, 21:58   

Ja nie wymieniałem, tylko mechanik, wiec chyba dobrze zrobił. A przy wymianie nie byłem, tatuśko był. Chyba jednak wymienie ten drugi, przy okazji wymienie przewody hamulcowe, bo skorodowały.
 
 
marian 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: mariusz
Wiek: 42
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 183
Skąd: Pabianice
Wysłany: 15 Paź 2009, 23:00   

mechcom napisał/a:
w zadnym razie nie sciagah wydechu gy bo po co sciagniesz ta osłone termiczną i bedzie gitez :) w nie jedenj Fiescie robiłem i nie nazekalem na brak miejsca :-)
dok~ładnie tak pietrzus szczęki ściśnij/cofnij na maxa cylinderki powinny po obu stronach się schować(przy okazji sprawdź stan tej gumy po jak jest uszkodzona to cylinderek od syfu sie przyblokuje) a samoregulatory poluzuj jednocześnie ściskając szczęki jak złożysz wszystko po kilku chamowaniach się ustawi
_________________
nigdy nie wdawaj się w dyskusje z idiotą,bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem
 
 
 
pietrzus
[Usunięty]

Wysłany: 15 Paź 2009, 23:28   

dzisiaj nie dałem rady bo padało ale jutro rozbiorę i zobaczę czy :-) coś to da :-)

[ Dodano: Nie Paź 18, 2009 09:01 ]
rozebrałem jeszcze raz i złożyłem dokładnie wyczyściłem i już wiem ze trzeba 2 samo regulatory poszczać razem dzięki za pomoc temat można zamknąć
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.