Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

kręc mi d... kręc kręć
Autor Wiadomość
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 18 Wrz 2009, 14:10   kręc mi d... kręc kręć

z racji tego ze sie znowu oczytałem głupot na googlu, mam pytanie,
łaskosz kiedyś mówił że styknie jedno koło rozrzadu w regulacji a drugi walek na seryjnym kole sie zakreci...

ile jest w tym prawdy i ile mozna zyskac....

pytam bo moge mieć koło rozrządu z regulacja, ale jesli nie zda to egzaminu to po co??

sie nie znam dlatego pytam pub2
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 18 Wrz 2009, 14:39   

Ziutek ma rozrzad plywajacy bez punktow odniesienia na kolach zebatych (silver), sciagasz kape, wsadzasz blokator na walki po wczesniejszym ustawieniu GMP1, popuszczasz kola zebate torx 55, i krecisz... pozniej zkrecasz kluczem dynamometrycznym na wartosc 70Nm i gotowe.
_________________

 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 18 Wrz 2009, 20:32   

robiles juz to Fordziku?? :)
jak tak to poprosze dokladniejszego faka na PW :ok:

[ Dodano: Pią Wrz 18, 2009 20:37 ]
tak nawiasem mozna by bylo cos napisac na podstawie doswiadczen i podwiesic co nie Konradzie:)
zetec caly czas bedzie sie przez to forum przewijal
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 18 Wrz 2009, 22:52   

Macie na myśli przestawianie faz rozrządu?
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 18 Wrz 2009, 23:00   

Ad@mus napisał/a:
łaskosz kiedyś mówił że styknie jedno koło rozrzadu w regulacji a drugi walek na seryjnym kole sie zakreci...


albo ja albo Ty :) ktoś musiał być pijany :hahaha:
owszem w nazych ilverach da sie pomieszać ale bez odpowiednich kół wg mnie nie robisz tego dobrze i dokładnie

Adaś wypij moje zdrowie ;)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 19 Wrz 2009, 19:49   

Pioter wypij za moje bo ja swojego juz nie mam ;p
dokładnie pisałes takie rzeczy w temacie pumy :)
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 29 Wrz 2009, 20:26   

a ja kupiłem regulowane kółka od pumy :D te czerwone OBX sport szał pał łał turbo madafaka GTI !

generalnie jak pokręcić, wynajmujesz hamownie, kręcisz i patrzysz po wykresach, generalnie dąrzysz do jak największego współotwarcia zaworów
odwrotnie niż w silniku trurbo gdzie dążysz do jak najmniejszego współotwarcia.

kolega
" przypał " ma duże doświadczenie w gięciu zaworów ale i w modzeniu kółkami.

ja osobiście polegam na morale z debaty odbytej z goścmi w krakowskim projectXS.
gdzie się szkoliliśmy z jakąś ksiązką właśnie apropos co można rozrządem.

w wolnossaku wydechowy przyspieszasz. w turbo opuxniasz.


zetec ma pływający rozrząd to fakt, tylko komu się chce dekiel ściągać za każdym razem.
no i bez kółek robisz całkowitą partyzantke bo nie ustawisz se ani stopni, niemasz punktu odniesienia i robisz to całkowicie " na pałe "

powiem wam, że ja ostatnio składałem rozrząd w zetecku 1.8 i porypałem się ze znakami na wale, ustawiłem wogóle nie do tego co trzeba i pozatym że silnik wogóle nie jechał niebyło żadnych problemów.
AFR ksiązkowy, ładowanie IEAŁ 0.7 bara do odcięcia ale nie generował mocy, a powyżej 5500 to już nie chciał zabardzo jechać.
ustawiłem wał względem góry o jakieś 20stopni za wcześnie :D tłok niebył w GMP a zawoory były pozamykane.

nie rozleciał się bo mam odprężony no i przed poskładaniem sprawdzałem kompresje i niby były...

morał z bajki płynie taki, że lepiej mieć jakieś regulowane kółka żeby coś modzić bo na pałe to tak średnio...
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 29 Wrz 2009, 21:08   

Nie do konca na pale bo punkty odniesienia mozna naniesc w dosc prosty sposob, a to ze skladasz sobie dekiel co chwile to nic... nie chce mi sie rozpisywac co i jak ale jest to do wykonania i efekty sa identyczne, kwestia glownie tego ze komus sie chce a dwa nie boi sie o rozwalenie silnika a takowego zeteca do testow mam...
_________________

 
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 29 Wrz 2009, 21:50   

Fordon napisał/a:
Nie do konca na pale bo punkty odniesienia mozna naniesc w dosc prosty sposob, a to ze skladasz sobie dekiel co chwile to nic... nie chce mi sie rozpisywac co i jak ale jest to do wykonania i efekty sa identyczne, kwestia glownie tego ze komus sie chce a dwa nie boi sie o rozwalenie silnika a takowego zeteca do testow mam...


czyli dowiesz się tyle co zwykle.
" sam sobie radź k**** mać "

nikt Ci nie powie co i jak bo albo niewie albo wie, ale zdobycie tej wiedzy kosztowało go tyle pracy że niechce się nią dzielić.

ot polska mentalność.
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 1 Paź 2009, 14:31   

Grand, o co ty masz do mnie... masz regulowane kola rozrzadu to sobie nimi krec, po kiego wacka ci drugie ?? Jak bys byl domyslny i troche pobawil sie rozrzadem w ziutku to bardzi latwo odnalazl bys punkt odniesienia miedzy kolem a walkiem...
Prosta sprawa, ktos kupuje regulowane kola i daje za nie nie malo kasy zeby bylo to ustawiona poprawnie i bardzo dokladnie, a sa i tacy co kombinuja i testuja na swoich silnikach co mozna a czego nie, moze byc to tak samo dobrze wykonane lub tez zj@@*e, dla tego nie pisze o tym bo znajdzie sie nie jeden domorosly tuner i zacznie konbonowac a jak cos zjebawszy to pozniej bedzie mial pretensje do calego swiata, ze ktos tam cos napisal...
Zastanow sie czasem zanim cos palniesz...
_________________

 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 1 Paź 2009, 14:34   

e tam panowie, pomału :)
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 1 Paź 2009, 19:24   

http://www.fiestaklubpols...r=asc&start=800

Na początku 41 strony opisuję moją zabawę z regulowanym kołem rozrządu , oraz jego ustawianiem w wolnossaku .

Tutaj sytuacja jest nieco trudniejsza ( bo więcej zmiennych bo dwa wałki ) ale za to bardziej rozwojowa . Myślę że moja metoda się sprawdzi i jest w miare bezpieczna ( oczywiście najlepsze było by ustawienie na hamowni )

ps: Grand, - przybastuj bo ci wakacje od forum zrobimy .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.