Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:26 |
[MK3] Żaba w futrze by Peedro |
Autor |
Wiadomość |
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 5 Sty 2010, 21:58
|
|
|
bidżej napisał/a: | Rkalitka, zalej mu więcej oktanów to zużycie spadnie |
Bez kitu
Ale potem wzrasta maksymalnie chęć a odwrotnie proporcjonalnie wydajność jednostki.....
Aha żeby nie było, że OT robimy to - fajnie, że macie kanał co by nie trzeba było się kłaść pod autem czekam na efekty, ale na pewno będzie fajnie |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 6 Sty 2010, 21:36
|
|
|
Dziś CVH wpadło do komory innej mk3 (4 życie ) a zetecka przenieśliśmy do garażu. Oczywiście okazało się że sprzęgła nie ma, więc trzeba dodać do rachunku nowy komplet. |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 6 Sty 2010, 21:48
|
|
|
łoj wydatki niespodziewane niestety zawsze są spodziewane... |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 7 Sty 2010, 17:17
|
|
|
No to teraz to to będzie zapitalać, fajny kolorek |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 7 Sty 2010, 21:57
|
|
|
rozrząd
nowe sprzęgło
stare sprzęgło
motorek
Już, już!! prawie
No i zawisł...
Powolutku brniemy do przodu |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 7 Sty 2010, 22:29
|
|
|
powiedziałbym, że bardzo szybko |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 10 Sty 2010, 20:28
|
|
|
wkonu
pozdrowienia |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 10 Sty 2010, 22:02
|
|
|
nie wiem co jest ale poduszka coś nie pasi no i jeszcze ta druga fiesta nie jeździ jak powinna i dopóki jej nie zrobie to Żaba musi nocować na polu i nie będzie ruszona |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 23 Sty 2010, 19:35
|
|
|
brat jest miszczu i poduszke spasował silnik leży równo, olej, filtr oleju zmieniony, świeczki nowe, założony kol dolotowy, rozrusznik, połapana wiązka silnika z wiązką auta, pompa założona, ale niestety nie pali :/ będziem jeszcze kombinować w poniedziałek. Wyskoczyło kilka błędów na teście, ogólnie to szczegóły być może później brat przybliży. Kurde sie już nie mogę doczekać, kiedy to w końcu wyjedzie z garażu... |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 23 Sty 2010, 23:54
|
|
|
jak brat napisał tak było
jajo coś jest bo pompa paliwa bije na okrągło....
wiązka myślałem że jak poprzecinana to bez reklamówki od kolegi Darii
w poniedziałek omijam skrzynke bezpieczników i sterowanie pompy dam prosto z kompa
no iiiii coś niby że cewka ale niedawno testowałem ją na 1.4 i chodziła więc kuku wydaje mi się że będzie w wiązce.... |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 24 Sty 2010, 11:22
|
|
|
a nie ma byc tam inny przekaznik w skrzynce?? cos mi sie obilo jak swapowalismy do kruka rs-a z 1,3 to wlasnie byly poodbne jaja i trza bylo zmienic przekaznik pompy |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 24 Sty 2010, 12:30
|
|
|
Daria dziś miałem napływ weny i niestety dorobiłem osobny przekaźnik i niestety dalej dupa i nie ma iskry :yyy: |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 24 Sty 2010, 13:33
|
|
|
Laskosz, a nie było takich samych przebojów z pompą przy swapie z 1.3 na zeteca w szkarni? luknij do tamtego tematu, jak pamiętam to anjko napisał co i jak... |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 24 Sty 2010, 21:56
|
|
|
koledzy nie ma mowy
uwalona jest wiązka i tyle + komp
do wiązki dochodzi tylko masa + po stacyjce i + stały do tego dołożyłem osobny przekaźnik do sterowania pompą tak jak mam w mk1 i u mnie to chula a u brata nie
a chciałbym już żeby mk3 wyjechało z garażu bo inne trupy też trzeba robić żeby dorobić... |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 24 Sty 2010, 22:07
|
|
|
Nie bedziesz mial iskry dopuki nie podepniesz pod przekaznik 2 plusow, staly + tez ze stacyjki + sygnal z ECU pompa nie zadziala i bedzie iskra albo odwrotnie pompa zadziala a iskry brak, takie same jaja byly u goscia co spalil VSS i poszlo po kablach.... musisz sprawdzic czy masz wszystkie 3 wartosci czyli 2x 12V i chyba 5,4 z ECU po chwili 0 i podczas krecenia 5,4V. Cos ty tam rzezbil jeszcze ?? bo isra pojawi ci sie po spieciu stalego "+" w skrzynce MK3 nie ma duzego pola manewru, a przekaznik musisz zmienic bo ten z 1.1 i 1.3 bedzie takie jaja robil potrzebujesz z 1.6 XR lub ziutka. i te zawsze opisuje od czego sa |
_________________
|
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 24 Sty 2010, 22:17
|
|
|
ziomy i ziomale
zrozumcie że ja tą wiazkę w sumie rzuciłem na silnik i spiąłem ją jak u mnie w mk1 i wiem jak to sie robi.... u mnie mk1 jeździ brta mk3 nie....
co do iskry to albo edis padł albo kable, po podmianie edisa i sprawdzeniu kabli dochodze do wniosku że padła wiązka
umiem miernik obsługiwać, nawet ze schematami sobie daje radę i mam programy różne...
nie uczcie ojca dzieci robić |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 24 Sty 2010, 22:24
|
|
|
Eeeee no stary... to do boju... ja wiem ze zimno jest i wogole bleee, wykonczylem z kumplem butle w 2 dni bo grzalismy garaz... Mozliwe ze gdzies sie pizles z podlaczaniem... ;-)
Twojego posta odebralem jako prosbe o pomoc no ale widze mylilem sie... |
_________________
|
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 24 Sty 2010, 22:32
|
|
|
Konrad jak bym potrzebował pomocy to bym napisał
to było rozpaczliwe wołanie o zrozumienie
a teraz potrzebuje wiązki sprawnej i pewnej no i kompa pewnego... |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 24 Sty 2010, 22:35
|
|
|
Kompa nie spalisz od tak sobie... testowalem juz to na ECU z 1.3 podlaczalem mu zamiast - to + albo dawalem + pod + i + pod - oraz + na obudowe ECU, ni chu chu nie zjaral sie jeszcze przy okazji sprawdze czy zalanie tego badziewia cos da |
_________________
|
|
|
|
|
|