Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Wymiana tulei wahacza
Autor Wiadomość
Łukaszq 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: L
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 12
Skąd: KrK
Wysłany: 8 Wrz 2009, 18:31   [MK3] Wymiana tulei wahacza

Witam musze zmienic sinenbloki/tuleje w lewym wahaczu nie wie ktos jak sciagne wachacz i zmienie tuleje to trzeba ustawiac na nowo zbierznosc??
Ostatnio zmieniony przez trzeci 8 Wrz 2009, 18:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
megabajt 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: FX
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 128
Skąd: Wrocław
Wysłany: 8 Wrz 2009, 20:20   

Jeżeli nie tkniesz podczas tych operacji ustawienia końcówek drążków kierowniczych to nie trzeba robić powtórnie zbieżności.
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 9 Wrz 2009, 08:41   

megabajt napisał/a:
Jeżeli nie tkniesz podczas tych operacji ustawienia końcówek drążków kierowniczych to nie trzeba robić powtórnie zbieżności.
Nie prawda! Teoretycznie po każdej ingerencji w zawieszenie powinno się ustawić zbieżność. Stare tuleje były wyrobione i mogły krzywo trzymać wahacz, po wstawieniu nowych wszystko wraca do normy i jest różnica między starym a nowym.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
tarantino 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 47
Skąd: Wrocław
Wysłany: 9 Wrz 2009, 10:34   

Ja dziś wymieniłem cały lewy wahacz ze sworzniem i gumami (nowy POLCAR 86zł kpl +40zł wymiana) bo gumy już były mega wyrobione. Przed operacją musiałem kierownice lekko w lewo trzymać do jazdy na wprost, a po wymianie juz w prawo i to fest. Profilaktycznie wymienie jeszcze cały prawy wahacz, bo gumy też już tam umierają, a i tak wychodzi to taniej niż wymiana samych gumy, ale zbieżność koniecznie trzeba ustawić !!
_________________
Chodziłeś po "Tatrach" ??
- zależy po ilu :)
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 44
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 9 Wrz 2009, 17:44   

lepiej sprawdzić i jak coś ustawić niż potem płacić za nowe opony
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: FlockArt/Fast-Wheel - flokowanie & wymiana opon
Rasta Tuning stylistyczny 54 21 Sty 2019, 16:19
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.