Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: trzeci
17 Gru 2011, 17:55
[MK3] FIESTA z WLKP by luk-90
Autor Wiadomość
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 30 Lip 2023, 16:47   

Zlocik za nami, bardzo sympatycznie było, choć niesmak jest.... za krótko :hahaha:

Autko przeszło w zasadzie pierwszy test jeżdżenia po zakrętach, jest parę drobnych rzeczy, ale po to te testy są, w ogólnym rozrachunku wróciło bez awarii co baaaardzo cieszy. Myślę, że ci co siedzieli na prawym mają podobne odczucia. Wydaje się, że modyfikacje zmierzają w dobrym kierunku, bo zaczęło się to prowadzić jak trochę lepsza taczka z piachem, tyłem zauważalnie mniej ucieka, a biegi zmienia się normalnie dzięki obecnemu wybierakowi na linki, hydrołapa też fajna rzecz :hahaha:

Osiągnięto wyróżnienie, które wymaga szczególnego pogratulowania autorowi tego cuda, nie mam tak pięknego trofeum na półce :-)



oraz fotki podwędzone ze zlotu :serduszka:


W aucie na szybko w tygodniu przed spotkaniem zrobiłem otwory w tylnym pasie i zderzaku, żeby uwolnić zbierające się tam powietrze, zderzak na testy psiknąłem sprayem w kolor nadwozia, żeby zobaczyć czy taki będzie mi pasował, zastanawiam się

_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1090
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 30 Lip 2023, 19:20   

Autko daje radę, pod maską mi się bardzo podoba, ogólnie gdzie sie nie spojrzy tam widać staranność i świetne wykonanie.
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 26 Sie 2023, 21:44   

Idę dalej za ciosem ciągle i sukcesywnie działam w tym roku.

Zgadaliśmy się z Bobsonem na hamownię w Pile, pojawiła się opcja wynajęcia na godziny i trochę pomęczyliśmy mój sprzęt.

Na wstępie od razu o 8:30 przy 21C wypluło tyle



W sumie pomiarów było ok 23, zmienialiśmy różne ustawienia, paliwo, zapłon, zmienną fazę, część zmian przynosiła pozytywne skutki, część negatywne, finalnie pod koniec zabawy najoptymalniej było tyle przy ok 29C w dolocie


Naniesiony jeden na drugi



Wnioski.
Auto od początku przerosło moje oczekiwania, bo sugerując się informacjami głównie z UK spodziewałem się realnie ok 190koni.
W miarę upływu czasu temperatura otoczenia sukcesywnie rosła więc i w dolocie się ocieplało co nie działało na naszą korzyść.
Pomiar referencyjny i późniejsze działania pokazały, że moje strojenie na drodze było bardzo dobre, co cieszy mnie podwójnie.
ITB jest bardzo trudne do opanowania.
Najlepszy pomiar gdyby był wykonany w tych samych warunkach co referencyjny to pewnie byłoby ok 212-215 koni i 216 Nm, przy którymś pomiarze było już 213Nm
Ten silnik nie istnieje bez zmiennej fazy to ona robi tu największą magię
Do 3800rpm ten silnik się bardzo dziwnie napełnia i żadne zmiany nastawów nie spowodowały fajerwerek, ten typ tak ma.
Auto po wygładzeniu pary rzeczy jeszcze równiej i ochoczo przyśpiesza.
Dolot w takiej postaci jaka jest jest bardzo wydajny, bo pomiary były cały czas powtarzalne, co bardzo mnie cieszy.
Moment zaczyna lekko opadać od 6000rpm i to po prostu koniec seryjnego wałka, jakby wpadł catcams to byłoby sympatycznie, ale na razie mocy jest wystarczająco, chce się teraz skupić na dopieszczeniu setupu i regularnym jeżdżeniu.
Autko ma na prawdę powera od 4000rpm do odcinki na 7800, najgorzej, że obrotomierz z Pumy kończy się na 7000rpm.

Będzie jeszcze pare newsów niedługo, bo wszystkiego naraz nie będę wrzucał

Bobson skleił filmik, za co bardzo mu dziekuję, mam nadzieję, że będzie się podobać, podziękowania także dla właściciela TUNEFORCE w Pile


http://www.youtube.com/watch?v=4sIYE4lsvg4
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 27 Sie 2023, 17:22   

Piękny wynik, gratuluję :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1870
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 9 Wrz 2023, 13:58   

Jest co gonić :przytul:
_________________

 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Wrz 2023, 11:21   

Udało mi się uruchomić czujnik abs z osi nie napędowej dla komputera, więc można się bawić realnie z procedurą startu.

Kombinowałem się z kolorem na zderzaki i o ile tylne względnie Mi pasuje to przedni na pewno będzie czarny, bo zwyczajnie bardziej się podoba.

Przerobiłem trochę licznik, bo shiftlight był za słaby, wlutowałem porządną diodę na płytkę w miejsce zwykłej




Chciałem pojechać YoungtimerParty u siebie na podwórku, autko dało radę, jednak zbieżność którą ustawiłem w okolicach zera to był strzał w kolano, auto prowadzi się strasznie nerwowo, wręcz myszkuje na wyjściu z zakrętów. Mimo to fajnie było pośmigać w Przeźmierowie, jeździłem w klasie Open, z tego co kojarzę to wylądowałem na 5 miejscu, w klasyfikacji ogólnej w ok 25 miejsca na ok 85 aut, mogło być lepiej, kolejny raz auto dało radę i bezawaryjnie.



W zeszłą niedzielę pojechałem do Broczyna na Carfest. Gorąco i strasznie brudna nawierzchnia, czasy bez żadnych rewelacji, ale zabawa była przednia. Udało się wygrać pudło, w finale mierzyłem się z civiciem k20 ITB, więc lekko nie było

Przejazdy, które pamiętałem włączyć nagrywanie :rotfl:




Półfinał z CRX


Finał z Civiciem


I dzieki temu udało się wygrać I miejsce w klasie


Sprzęt póki co nie zawodzi, mam nadzieję, że w przyszłym roku pośmigam już więcej i dalej
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1870
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 24 Wrz 2023, 12:34   

Gratulacje Fiesty z sercem z st170 dają radę.
Chłopak z czerwonego Civic a będzie miał urazy raz Ty a wczoraj Ja utarlem mu nosa.
_________________

 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 11 Paź 2023, 20:28   

Dostałem zaproszenie od Model1, aby pokazać fieścinkę szerszej publiczności na targach Retro Motor Show, z checią :razz:

Auto tydzień wcześniej dokładnie umyłem, trochę to pracy kosztowało, w umówiony dzień pół godziny przed spotkaniem przeszła chmura z deszczem i podczas dojazdu całe się upaćkało z pod kół. Dorzuciłem na szybę naklejki forumowe



Zrobiłem zalaminowaną informację o tym co siedzi pod maską wraz z wykresem i wagą auta poglądowo, bo wiem, że dużo ludzi nawet nie wie, że można takie wynalazki jak ITB zrobić



Było też kilka rodzynków

Ferrari wyglądało ładnie, ale wystawca według mnie jak by miał więcej czasu to by fosę i krokodyle zrobił. Nie mówię, że powinien wpuszczać ludzi do auta, ale 5m odstępu to tak trochę śmiech na sali :roll:

Prawdziwy rodzynek to tu znalazłem


Odczucia w kwestii mojego auta pozytywnie po weekendzie, wyglądało na dosyć spore zainteresowanie ze strony zwiedzających. Dodam, że moja mk3 i mk5 Marcina to jedyne fiesty jakie widziałem na tych targach. Serdecznie dzięki Marcin za zaproszenie
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: FKP w obiektywie WLKP :)
czyli powspominajmy razem
Żabcia Frakcja wielkopolska 4 22 Cze 2010, 21:32
Żabcia
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.