Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
Wysłany: 27 Mar 2022, 21:33
O paanie
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
Wysłany: 31 Mar 2022, 16:43
Jeździ, choć jak pisałem są ciągle niedoróbki, największy problem jest w wyregulowaniu/opanowaniu pracy gazu przy pomocy linki, ale zmieniac już tego nie mam zamiaru.
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
Wysłany: 4 Lip 2022, 20:17
Psuja xd
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Cze 2023, 22:47
Witam, fiesta ma się dobrze. Dostała wymiennik oleju z ecoboosta, trzeba było dorobić krócieć, w zestawie z dużą chłodnicą i niskim termostatem olej póki co nie przekroczył 105C. wleciał nowy oryginalny magiel z Forda KA polifta, alternator 90A, jakieś osłony przegubów naprawione, nowa kierownica RRS, Ecumaster teraz steruje kontrolką ciśnienia oleju, według dostępnych danych oryginalnie zapala się poniżej 0,3 bara, moja w okolicy 1 bara teraz, więc w razie awarii większa szansa, że motor przeżyje.
Najważniejsze, że udało się uruchomić VVT, moje koło było niesprawne, jest po regeneracji, śmiga już i jest duuuża różnica, auto po wysterowaniu zaczyna od 4000 mocno się napędzać.
Chcę jeszcze pobawić się możliwościami EMU, ale czasu trochę brakuje, na szybko strzeliłem wideo jak w tej chwili bandyta grasuje
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
Wysłany: 15 Cze 2023, 17:52
Na ten moment nie było żadnej sensowniejszej kontrolki na shiftlight, muszę pokombinować, bo obrotek się na 7k kończy niestety, a motor kręce póki co na 7800
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Cze 2023, 19:41
Skusiłem się, żeby pojechać w końcu gdziekolwiek autkiem, dlatego walczyłem ostatni czas, żeby dopracować chłodzenie oleju, magiel i inne sprawy. W zeszłym roku robiłem uprawnienia oraz hak do mojego holownika, udało się, więc mam możliwość w miarę komfortowego zabrania autka z bagażem części i narzędzi
I tak załadowany półosiami, przegubami, wężykami, kluczami i oponami śmigałem do Broczyna na imprezę CarFest. po drodze spiknąłem się i zabrałem Bobsona na pokład. Głównym założeniem było potestować sprzęt pod kątem awaryjności, ale oczywiście dobra zabawa była równie ważna.
Autko całkiem spoko sobie daje rade, nie jest demonem prędkości na dzisiejsze czasy, ale jest szybkie i potencjał jest, jak model1 napisał 14,11 czas na 1/4, 10-15 lat temu taki spec by rwał dupsko, największe problemy są ze startem, jest parę pomysłów co by zrobić, żeby się jakoś dużo nie narobić i poprawić start, a wysokie 13 raczej bez problemu będzie do zrobienia. Wrzucam co Bobson nagrał swoim gopro.
W półfinale samochód za mocno ostygł, organizatorzy wzieli Nas z zaskoczenia i vvt się nie włączyło, przez co auto zalało paliwem i zmuliło, ale nie ma tego złego, przegrana poszła na korzyść Model1 Czyli wygrana została na tym podwórku Po rozgrzaniu silnika CRX i tak by nie podołał mimo swojego falstartu.
Pomiar głośności wydechu przy 3500 rpm pokazuje 86-88dBa, w kabinie podczas grzania jest ok 112
Ludzie zainteresowani autem, widzieli, że schludnie wszystko było budowane, pozytywnie, przede wszystkim auto daje rade i bezawaryjnie, jeżeli będzie się tak układało to zacznę częściej zabierać zestaw na różne imprezy, trzeba się zacząć cieszyć projektem w końcu. Pozdrawiam wszystkich którzy tam się bawili
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1871 Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 19 Cze 2023, 21:38
Ogólnie powiem tak czas 14.11 to na tym lotnisku super czas.
Jesteś jak na razie w tym roku rekordzistą.
Rok temu Civic z k2.0 robił tam 13 tki dokładnie 13.300 przy mocy zmierzonej 280km.
I budżecie fajnej Fiesty mk7 ST
Reszta trzyma się w okolicach 15.0... a byli tacy co robili ledwo 15.9
Jak na silnik wolnossące z pojemności 2.0 to super czasy.
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 20 Cze 2023, 19:10
Wypowiem się trochę w starym stylu - bom stary już
luk-90 napisał/a:
Autko całkiem spoko sobie daje rade, nie jest demonem prędkości na dzisiejsze czasy, ale jest szybkie i potencjał jest, jak model1 napisał 14,11 czas na 1/4, 10-15 lat temu taki spec by rwał dupsko, największe problemy są ze startem, jest parę pomysłów co by zrobić, żeby się jakoś dużo nie narobić i poprawić start, a wysokie 13 raczej bez problemu będzie do zrobienia.
PIEEEERDOLENIE!!!
A teraz do sedna:
1) zacznę od końca - na którymś filmie widać że przeciągnąłeś dramatycznie pierwszy bieg i to zabija czas. Już samo poprawienie startu sądzę że pozwoli złamać 14s. Nie wiem jak przebiega moment w tym silniku ale może mocy jest na tyle by zmienić 1 na 2 przy 6000/6200 rpm i nadal nie złapie zamuły.
2) Na litość boską nie porównujmy mk3 do współczesnych aut lub też tych z lat '00. To jest tylko fiesta mk3 i mimo tego że zdaję sobie sprawę z faktu że w UK mk3 ZT robią 10,x sekund a CVH-T okolice wysokiego 12s to są to auta za furmankę kasy. Błagam nie tłumacz że 10-15 lat temu itd to jest bardzo dobry czas jak na Fiestę mk3 w naszych realiach.
Pamiętam jakie jaja trzeba było robić żeby zejść poniżej 14s, to były fiesty mk3 które nie miały prawie nic w sobie z fiesty, do tego silniki vr6/zetecturbo/RS2K Turbo i w zasadzie to tyle. Odchudzaliśmy je prawie do granic możliwości (moja ważyła +/-850kg).
Do tego weźmy poprawkę z jakiego pułapu mk3 startuje - pominę zwykłe wersje ale:
- xr2i 8v - +/- 17,5s (ja zrobiłem 17,8 ale z psem na pokładzie - dziwne że mi pozwolili)
- rs1800/16v - +/- 16-16,5s z tego co pamiętam jak one jeździły
- RS Turbo - seria +/- 15,5s
Także patrząc na twój czas przez pryzmat punktu startowego to jest on mega fajny nawet na dzisiejsze czasy (modella również). Mówisz o moich czasach w pewnym sensie obaj przerośliście je bo my nawet nie byliśmy w stanie silnikiem n/a zbliżyć się do takich czasów - mam na myśli silniki forda). Jedynie chyba Daras w mk2 2,3 16 robił coś zbliżonego do waszych ale jego auto ważyło pewnie z 600kg
Reasumując to są bardzo dobre czasy i nie ma tu miejsca na tłumaczenia czy fałszywą skromność, obaj powinniście być zadowoleni z nich a ja z emerytury bardzo wam obu gratuluję i trzymam kciuki za dalsze starty.
Pozdrawiam
PS: tak ogólnie cieszę się że nie mogę znaleźć od 2-3 lat mk3 którą bym uznał za wartą kupienia jako bazę, ale jak czytam takie relacje bardzo tęsknię za tą zabawą - dziękuję że przywołujecie bardzo miłe wspomnienia
_________________ Ford FiestaRSZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85RiP
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Cze 2023, 21:54
Ja jestem mega zadowolony, już dobre 5-7 lat nie było na jednej imprezie więcej niż jednej mk3, jestem szczęśliwy, że auto ogólnie zbiera pozytywne komentarze i powolutku coraz mniej chorób wieku dziecięcego. Starty wiem, że wyszły słabo, ale będę dopracowywał co nieco, trochę mechanicznie, trochę elektroniką chcę powalczyć Auto pokazało już nie raz, że radzi sobie z większymi od siebie zawodnikami show must go on
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1871 Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 20 Cze 2023, 22:02
PumaRST napisał/a:
Wypowiem się trochę w starym stylu - bom stary już
luk-90 napisał/a:
Autko całkiem spoko sobie daje rade, nie jest demonem prędkości na dzisiejsze czasy, ale jest szybkie i potencjał jest, jak model1 napisał 14,11 czas na 1/4, 10-15 lat temu taki spec by rwał dupsko, największe problemy są ze startem, jest parę pomysłów co by zrobić, żeby się jakoś dużo nie narobić i poprawić start, a wysokie 13 raczej bez problemu będzie do zrobienia.
PIEEEERDOLENIE!!!
A teraz do sedna:
1) zacznę od końca - na którymś filmie widać że przeciągnąłeś dramatycznie pierwszy bieg i to zabija czas. Już samo poprawienie startu sądzę że pozwoli złamać 14s. Nie wiem jak przebiega moment w tym silniku ale może mocy jest na tyle by zmienić 1 na 2 przy 6000/6200 rpm i nadal nie złapie zamuły.
2) Na litość boską nie porównujmy mk3 do współczesnych aut lub też tych z lat '00. To jest tylko fiesta mk3 i mimo tego że zdaję sobie sprawę z faktu że w UK mk3 ZT robią 10,x sekund a CVH-T okolice wysokiego 12s to są to auta za furmankę kasy. Błagam nie tłumacz że 10-15 lat temu itd to jest bardzo dobry czas jak na Fiestę mk3 w naszych realiach.
Pamiętam jakie jaja trzeba było robić żeby zejść poniżej 14s, to były fiesty mk3 które nie miały prawie nic w sobie z fiesty, do tego silniki vr6/zetecturbo/RS2K Turbo i w zasadzie to tyle. Odchudzaliśmy je prawie do granic możliwości (moja ważyła +/-850kg).
Do tego weźmy poprawkę z jakiego pułapu mk3 startuje - pominę zwykłe wersje ale:
- xr2i 8v - +/- 17,5s (ja zrobiłem 17,8 ale z psem na pokładzie - dziwne że mi pozwolili)
- rs1800/16v - +/- 16-16,5s z tego co pamiętam jak one jeździły
- RS Turbo - seria +/- 15,5s
Także patrząc na twój czas przez pryzmat punktu startowego to jest on mega fajny nawet na dzisiejsze czasy (modella również). Mówisz o moich czasach w pewnym sensie obaj przerośliście je bo my nawet nie byliśmy w stanie silnikiem n/a zbliżyć się do takich czasów - mam na myśli silniki forda). Jedynie chyba Daras w mk2 2,3 16 robił coś zbliżonego do waszych ale jego auto ważyło pewnie z 600kg
Reasumując to są bardzo dobre czasy i nie ma tu miejsca na tłumaczenia czy fałszywą skromność, obaj powinniście być zadowoleni z nich a ja z emerytury bardzo wam obu gratuluję i trzymam kciuki za dalsze starty.
Pozdrawiam
PS: tak ogólnie cieszę się że nie mogę znaleźć od 2-3 lat mk3 którą bym uznał za wartą kupienia jako bazę, ale jak czytam takie relacje bardzo tęsknię za tą zabawą - dziękuję że przywołujecie bardzo miłe wspomnienia
Puma czytając to jestem.mega zadowolony bo ja Sportem 1.6 16 v zrobiłem swój cel 15.9...
O teraz przesiadłem się na ST kowy zestaw
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.