Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Przekładka silnika od escorta
Autor Wiadomość
otori 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Imię: przemek
Wiek: 45
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 11
Skąd: nowy sącz
Wysłany: 14 Sie 2009, 20:19   [MK3] Przekładka silnika od escorta

Witam mam pytanie czy silnik z escorta 1.3 będzie pasował do mojej fiesty 1.1. oraz co ewentualnie podczas takiej wymiany jeszcze wymienić lub sprawdzić z góry dziękuję za podpowiedź
 
 
 
groochas
[Usunięty]

Wysłany: 14 Sie 2009, 21:31   

ja dzisiaj przelozylem 1,6 z escorta do mojej fiesty 1,4 i wszystko pasuje. Jedyna roznica to wielkosc sprzęgła.
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 14 Sie 2009, 22:00   

otori, silnik jest taki sam jak w fieście 1.3, podejdzie. różnice mogą być w mocowaniach. popatrz sam albo poczekaj aż wypowie się ktoś kto to widział/robił :)
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
otori 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Imię: przemek
Wiek: 45
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 11
Skąd: nowy sącz
Wysłany: 15 Sie 2009, 07:52   

Mam pytanie szukałem po sieci zdjęć silnika od escorta i na każdym jest jest coś co mnie interesuje chodzi o rurki które wchodzą do bloku silnika między gniazdami świec oraz to coś co jest obok silnika chodzi o ta puszkę skąd wychodzą te rurki zaznaczam ze jestem całkowitym laikiem w sprawach mechanicznych http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C9448654 silnik który mam zamiar przełożyć jest z rozbitego auta bo mój strasznie pije olej 250ml na 200km wczoraj mierzyłem kompresję na cylindrach i wyszło po 8 znajomy powiedział że lepiej będzie wsadzić nowy silnik niż bawić się w remont
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Sie 2009, 09:28   

Sprawa z tymi rurkami jest prosta - wykręcasz te 4 rurki z kolektora - dziury po rurkach zaślepiasz, rurki idące do tej puszki z drugiej strony po jej wywaleniu tez zatykasz by było szczelne, jeśli sa tam jakieś kabelki zostawiasz niepodłączone. Rurki z pudełkiem i przewodami wywalasz z auta. Efekt - mniej zmartwień, więcej trujesz środowisko,,, chociaż z działaniem tego układu są jakieś problemy bo Ford bardzo szybko się z niego wycofał.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 15 Sie 2009, 23:36   

A od czego są te rurki
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 16 Sie 2009, 10:13   

jak dobrze pamiętam to cośtam z recyrkulacją spalin ;-))
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
otori 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Imię: przemek
Wiek: 45
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 11
Skąd: nowy sącz
Wysłany: 16 Sie 2009, 11:16   

mam jeszcze jedno pytanie co potem z dowodem rejestracyjnym? jest 1.1. czy po przekładce na większy trzeba coś zgłaszać czy można jeździć bez problemu?
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Sie 2009, 11:38   

Wypadało by zgłosić w wydziale zmianę pojemności na 1,3 i dopłacić OC jeśli wyjdzie większa stawka z racji większej pojemności.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
otori 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Imię: przemek
Wiek: 45
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 11
Skąd: nowy sącz
Wysłany: 1 Wrz 2009, 20:27   

Witam
Dziś zabrałem się za robotę wszystko ładnie się prawie udało............
A więc na początek silnik 1.3 z escorta 88r z przekładką nie było problemu tylko musiałem przekręcić gaźnik z kolektorem ssącym bo mój jest na jednopunktowy wtrysk a stary był jakiś inny jeśli chodzi o mocowania to są takie same w obu silnikach po złożeniu nastąpiła chwila prawdy ;-) i klops nie odpala :twisted: brak iskry na kablach paliwo jest przed gaźnikem pompka podaje(nadmienię ze wymieniłem przy okazji filtr paliwa) ale nie chce podać paliwa do gaźnika. Sprawdziliśmy wszystkie łącza ok. Prąd jest na wtyczce do cewki zapłonowej ale dalej kicha kable nic nie palą . Mam prośbę niech ktoś kto miał podobną sytuację napisze gdzie szukać Jurto ma się zjawić jakiś macher do elektryki bo to podobno ona dała ciała
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 3 Wrz 2009, 09:37   

A skąd układ zapłonowy i wtryskowy mają wiedzieć jak podać paliwo i iskrę skoro na silnikach gaźnikowych nie ma czujnika prędkości i położenia wału - niezbędna sprawa przy wtrysku,,, żaden kabelek luźny ci nie został (z okolic łączenia silnika ze skrzynią?)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
otori 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Imię: przemek
Wiek: 45
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 11
Skąd: nowy sącz
Wysłany: 3 Wrz 2009, 18:37   

Już wszystko ok problem był z czujnikiem na łączeniu skrzyni biegów z silnikiem po przełożeniu go z poprzedniego silnika wszystko ładnie odpaliło dziś zrobiłem 200km tak aby rozruszać stary silnik i teraz wiem że autko moje jedzie a nie toczy się jak dawniej.Tak na marginesie od czego mógł być ten czujnik? oraz drugie moje pytanie jak teraz może wyglądać spalanie poprzednio było 1,1 i palił coś ok 7-8 l teraz jest 1.3 znajomy twierdził ze powinno troszkę spać bo poprzedni silnik był za słaby to tego auta a 1.3 jest optymalny I wreszcie nie muszę patrzeć w wsteczne lusterko i spoglądać na błękitny dym z mojej fiestki
jadąc pod strome górki teraz sama płynie <8>
 
 
 
Pele 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 757
Skąd: Szczecin
Wysłany: 3 Wrz 2009, 19:04   

otori napisał/a:
problem był z czujnikiem na łączeniu skrzyni biegów z silnikiem [...] od czego mógł być ten czujnik?



JoeMix napisał/a:
czujnika prędkości i położenia wału - niezbędna sprawa przy wtrysku,,, żaden kabelek luźny ci nie został (z okolic łączenia silnika ze skrzynią?)


... ;-|


_
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.