[MK3] Problem z prawym kołem |
Autor |
Wiadomość |
szpakerson
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 34 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29 Sie 2009, 00:15 [MK3] Problem z prawym kołem
|
|
|
Witam jestem nowy na forum wiec nie wiem czy umiescilem temat w dobrym dziale, anyway mam fieste mk3 5d, było 1,3 jest rs2000. Po swapie zauwazylem ze przy dodawaniu gazu prawe przednie koło ustawia sie jakby w negatyw. Ogólnie samochód dziwnie zachowuje sie w zakrętach. wymieniłem tuleje na wahaczach ustawiłem zbieznosc ale gosc który ustawiał powiedział ze w moim aucie zbieznośc zmienia sie co chwila, ze jak przejedzie do przodu i do tyłu to juz jest inaczej. zastanawiam sie czy przyczyna nie moze byc poduszka góry amorka bo jest on skrecany tylko jedna sruba z talerzem, a to wydaje mi sie nieco za słabe. Pomóżcie bo już nie wiem do czego mam sie przyczepić. aha wymieniłem przekładnie kierownicza ze wspomaganej na zwykłą bo nie miałem juz miejsca na pompe. |
_________________ Bylo mk3 swap RS2000 '94
Golf V GTI '05
Evo VIII '05
Jest najszybszy Pulsar GTIR '94 w Polsce |
|
|
|
|
Maki
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00
|
Wysłany: 29 Sie 2009, 11:11
|
|
|
Większość samochodów ma amortyzator przykręcony tylko na jedną śrubę. Z tego opisu to jedynie możemy wywróżyć ci fusów. Chyba że nie przeszkadza ci doradzanie typu:"Może ... zepsuło", "Może to jest to", "Może musisz wymienić to i to". Ogólnie MORZE jest szerokie i głębokie. |
_________________ Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW |
|
|
|
|
szpakerson
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 34 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29 Sie 2009, 17:34
|
|
|
nie za bardzo wiem co jeszcze moge dodac. nie stwierdzilem luzów na zawieszeniu, a objawy pojawiaja sie tylko przy przyspieszaniu, wtedy samochod zaczyna plywac przodem a po odjeciu gazu wszystko sie wyrównuje. zmienialem przeguby zewnetrzne ale to chyba tez nie bedzie mialo nic do tego... A moze przyczyna lezy w ciężarze silnika, bo z prawej auto jest bardziej dociażone niż z lewej? jestem mechanikiem ale nigdy sie z czyms takim nie spotkałem stad taki temat na forum. |
_________________ Bylo mk3 swap RS2000 '94
Golf V GTI '05
Evo VIII '05
Jest najszybszy Pulsar GTIR '94 w Polsce |
|
|
|
|
Maki
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00
|
Wysłany: 30 Sie 2009, 19:47
|
|
|
Nie pozostaje ci nic innego jak rozebrać, i wymienić to co nie było wymieniane w prawym zawieszeniu. Zacznij od łożyska amorka. |
_________________ Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW |
|
|
|
|
szpakerson
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 34 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30 Sie 2009, 23:03
|
|
|
myslisz ze od lozyska kolo bedzie stawac w negatyw? Zazwyczaj zatarte lozysko powoduje opor przy skretach a z tym nie ma problemu. czy jest mozliwe ze wahacze i elementy mocowania wachaczy roznia sie w xr2 niz te ze zwyklego mk3? zastanawia mnie to ze tylko z prawej mam ten problem, z lewej przelozylem caly wachacz z mocowaniem do karoserii ze starego zawiasu bo bylo krzywe a prawa z xr2. moze tu tkwi problem? Co wy na to? |
_________________ Bylo mk3 swap RS2000 '94
Golf V GTI '05
Evo VIII '05
Jest najszybszy Pulsar GTIR '94 w Polsce |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.