Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Brak mocy i kopcenie na biało - 1.1
Autor Wiadomość
Mareczek
[Usunięty]

Wysłany: 15 Sie 2009, 11:30   [MK3] Brak mocy i kopcenie na biało - 1.1

Witam posiadam forda fieste z 95r z silnikiem 1.1 kat przebieg to 149tys km
I mam taki problem ze nie ma wogule mocy i jak dam momentalnie gazu na maksa to kiepsko wkrenca sie na obroty.
Nie wiem czy to SONDA LAMBDA
Na zimnym silniku kopci na biało a na jak sie rozgrzeje to jest git nic nie kopci
Prosze o pomoc??

Kod:
Proszę dokładniej tytułować wątki
i tagować tematy.
- trzeci
Ostatnio zmieniony przez trzeci 16 Sie 2009, 17:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 15 Sie 2009, 11:35   

a jak sie rozgrzeje jedzie normalnie :fox:
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
Mareczek
[Usunięty]

Wysłany: 15 Sie 2009, 11:37   

tez nie tak samo ma muła.
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 15 Sie 2009, 11:46   

Po pierwsze dostaniesz burę za temat.
Po drugie ile oleju ci spala?
Po trzecie jak kopci na biało to znaczy że spala go dużo.
Po czwarte czy w płynie chłodniczym jest olej?
Po piąte 1.1 nie jedzie.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Qniu 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 65
Skąd: Krk
Wysłany: 16 Sie 2009, 00:19   

Jak moderator tu wpadnie to będzie jazda xD

A tak na poważnie jeśli będziesz miał olej w płynie chłodniczym i płyn w oleju to najprawdopodobniej poszła uszczelka pod głowicą. Jeśli nie, to możesz mieć uszkodzone pierścienie... Dobrze byłoby sprawdzić kompresję... Ale generalnie po 149kkm silnik nie powinien jeszcze takich jaj robić, chyba że był katowany :P
_________________
Fiesta 1.1/50KM CLX '91 -> Vectra 2.0/115KM CD '94 (dzwon -> kasacja) -> Golf 1.6/101KM GT '96
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 38
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 16 Sie 2009, 16:05   

I tu też :)
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=35659



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
t0masz
[Usunięty]

Wysłany: 17 Sie 2009, 20:47   

a przewody i swiece nie sa wiekowe??mi pomogla wymiana tych podzespolow
 
 
Freeman 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 17 Sie 2009, 21:04   

Mareczek napisał/a:
Na zimnym silniku kopci na biało a na jak sie rozgrzeje to jest git nic nie kopci
wskazywałoby na uszczelniacze zaworów.
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3356
Skąd: Roskilde
Wysłany: 18 Sie 2009, 18:55   

no 1.1 z przebiegiem 170000 km nie bierze duzo oleju wymiana uszczelniaczy duzo daje al podejrzewam pierscienie lub uszczelke pod glowica
 
 
 
BlueArrow
[Usunięty]

Wysłany: 20 Sie 2009, 23:17   

Ekhmmm...
Po pierwsze chciałem sie przywitać jako, ze to mój pierwszy post na forum, do tej pory byłem cichym obserwatorem:P
Pozwole sobie podłączyc sie pod temat...
Przyszło mi jeździć Fieściną Mk3 1.1i z 91r. I tak od ok. 1 roku zamiast sie cieszyc na jazde niebieską niunią to mnie nerw łapie, że ciągle bidula niedomaga.
Zaczęło sie od tego, że autko traciło nagle moc, czasem prawie gasło na drodze. Test buzzerem wykazał, ze coś nie tak z sondą lambda. Kupiłem, wymieniłem, przy okazji okazało się, że wtyczka żłe siedziała i się rozłączała :rotfl: Z nowa sondą samochód był już bardziej przewidywalny ale ciągle zamulony. W ruch poszły standardowe elementy eksploatacyjne: filtr powietrza , filtr paliwa, świece, kable WN i.... nic. W między czasie sprawdziłęm "krokowca" bo coś się pluł o niego. Po przeczytaniu wielu wątków na forum doszedłem do wniosku, że to pewnie wydech zapchało. I rzeczywiście, katalizator sie w połowie rozleciał i pozatykał to i owo. Na początek wymieniłem tłumik środkowy. Było wyraźnie lepiej, ale ciągle prędkość max to 110km/h i to z wielkim bólem. Przejechałem ok 3 tys km i wkońcu rzuciłem sie kasa na tłumik końcowy licząc, że to będzie koniec mej udręki. Tutaj znów systuacja sie nieco poprawiła ale jeszcze daleko do czasów gdy sobie fiestka chyżo pomykała nawet 140km/h <8> No i teraz po lekturze tego tematu i mu podobnych świtaja mi w głowie następujące opcje:
1.Jeżdżąc przez rok na zatkanym tłumiku zakatowałem silnik, ale to by sie wiązało z dużym poborem oleju (swoją drogą mam wrażenie,ze troche go bierze, bedę musiał się temu bliżej przyjżec), ale o dziwo wogóle nie dymi. Dosłownie zeroooo dymu?!? nawet przy przegazówce (przypominam: nowy wydech, wywalony katalizator). Albo jak pisaliście wcześniej, wydmuchało uszczelkę i się olej z płynem miesza a przy okazji nie ma kompresji...(fakt coś ubywa tego płynu za szybko)
2.Czy możliwe jest, że jakjeździłem te 3 tys km na nowym środkowym i zatkanym końcowym to mi się ten środkowy zdążył zapchać? Mnie sie nie wydaje to prawdopodobne ale...
No, podsumowując byłbym wdzięczny, za jakieś sugestie, wiem, że o nic konkretnie nie pytam, ale musiałem sie w końcu wypłakać z tych moich przygód.
Sorki za nieco przydługawy post :-P .

PS Diagnostyka (na wyłączonym i włączonym silniku) pokazuje że wszysko jest OK.
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 21 Sie 2009, 12:25   

BlueArrow, buzzerkowi całkiem nie wierz - ściągnij i wyczyść CPP, wykręć świece i zobacz czy nie okopcone... przyjrzyj się czy wężyk od MAPa nie przytkany/załamany

a co do wydechu: u mnie jak się zapchał (a zapchał się nagle masakrycznie, max rpm 2500, Vmax 80kph) to do wymiany poszedł calutki i problem z głowy :D
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
BlueArrow
[Usunięty]

Wysłany: 21 Sie 2009, 18:35   

CPP tez sprawdzałem, wogóle wszystko sprawdzałem co mozna było sprawdzic bez robienia większej rozpierduchy. Poczysciłem wszystkie wtyczki, wyregulowałem zawory, wężyk mapa drożny (choć luźny), świece ostatnio były ok, jeszce sprawdze. Jeszcze jest opcja, że to ta cholerna pompa paliwa bo też mi sie muli jak dostanie strzała z gazu. Ale zabardzo nie mam jak tego sprawdzić. A jeszce pytanko, te styki kontrolne o których mowa w instrukcji co sie te wszystkie rezystancje mierzy to sa te styki przy złączu ECU (pod deską), no bo mi nic innego do głowy nie przychodzi. Rozumiem, że trzeba wyciągnąc komputerek i na tych stykach mierzyć?
 
 
nexia145
[Usunięty]

Wysłany: 21 Sie 2009, 19:51   

Pisałeś wcześniej,że robiłeś test buzzerkiem a teraz pytasz o wtyczki :yyy: Wtyki diagnostyczne są gdzies w okolicach lampy lewej jeśli się nie mylę.(przedniej oczywiście)Pozdrawiam
 
 
Freeman 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 21 Sie 2009, 20:08   

nexia145 napisał/a:
Wtyki diagnostyczne są gdzies w okolicach lampy lewej jeśli się nie mylę
Bliżej akumulatora, taka trójkątna
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
Howser 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 40
Dołączył: 28 Paź 2007
Posty: 366
Skąd: Iłowa
Wysłany: 21 Sie 2009, 21:22   

nexia145 napisał/a:
Wtyki diagnostyczne są gdzies w okolicach lampy lewej jeśli się nie mylę.

Freeman napisał/a:
Bliżej akumulatora, taka trójkątna

Tu masz fotkę poglądową jak wyglądają :ok:
_________________
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 21 Sie 2009, 21:55   

i jeśli masz dwie, tak jak Howser i ja, to interesuje Cię czarna :yes:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
BlueArrow
[Usunięty]

Wysłany: 22 Sie 2009, 22:02   

Dzieki za wskazówki Koledzy, ale nie chodziło mi o złącze diagnostyczne tylko o to, że w instrukcji mam podane, że np na jakichś stykach 25 i 46 odpowiadających za czujnik temperatury zasysanego powietrza (przykładowo) ma byc rezystancja 14 do 50 kOhm itd. dla różnych podzespołów. I chodziło mi o to gdzie niby są te styki co się te wartości mierzy. Czy to styki w gnieździe do którego podłączone jest ECU? Sorki jak zagmatwałem ale chciałem toto pomierzyć na wszelki wypadek.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Błąd EAC FAIL, ABS, Brak przebiegu
Czyli problemy z układem ABS itp.
TOMASSS Silniki diesla 1 27 Maj 2012, 11:38
TOMASSS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.