|
[MK3] "Ale widać, że malowana" 1.8D by Sztandi |
Autor |
Wiadomość |
dziamdziam
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Inna
Silnik: ST 150
Imię: Janusz
Wiek: 36 Dołączył: 20 Wrz 2008 Posty: 221 Skąd: Racibórz
|
|
|
|
|
Romeo
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Paweł
Wiek: 33 Dołączył: 10 Cze 2009 Posty: 12 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 17 Paź 2010, 19:50
|
|
|
No i teraz to jest się czym wozić na Polibude
Zawiecho pracuje teraz bardzo fajnie (prawie jak moje ). A siłownik bagażnika to mam nadzieje, że fochem już na mnie nie strzeli |
|
|
|
|
DemptD
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 17 Paź 2010, 20:12
|
|
|
dziamdziam napisał/a: | futro mi się bardziej podobalo |
tak, futro się rozpadało pod każdym względem, tam nawet trzeci stop, nie chciał się trzymać ani chwili na szybie w całości
no i te wloty powietrza z przodu..
ehh.. szkoda ze futro nie jezdzi na spoty juz była taka fajna atrakcja |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
|
Sztandi
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzesiek
Wiek: 33 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 350 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 17 Paź 2010, 20:12
|
|
|
dziamdziam napisał/a: | cze masz czelność publicznie przyznawać się do spoufalania z klubem Celiny |
Post na ich forum o wyrazowie pokazał się miech później niż na naszym frakcyjnym, ekipa sie zebrała i sie pojechało, a z FS to chyba do teraz ekipa nie pojechała
dziamdziam napisał/a: | Fajny ten diesel ale futro mi się bardziej podobalo |
Bo nie widziałeś go z bliska, spasowanie zderzaka przód + poszerzki nadkoli było tragiczne i wołało o pomste do nieba, ale to już teraz nie mój problem, nie ja nim jeżdże A mnie osobiście dieselek bardziej przypadł do gustu, jakoś taki fiestowy jest, a nie wygląda jak 60 letnia aktorka porno po botoksie
Stop się trzyma, co ja poradze, że taki gówniany klej dawali do nich A co do futra boli tylko to, że ze złomu powstało już coś nawet nawet, a teraz znowu jest tendencja prowadząca do ogólnego stanu technicznej kaplicy... Troche to boli, bo to wkońcu autko, którym byłem na swoim pierwszym i jak narazie jedynym zlocie
A ty Romeo jesteś psuja
A tu dwie fotki dieselka na wyrazowie:
EDIT(23.02.2011):
No i niestety wczoraj wehikuł mnie pierwszy raz poważnie zawiódł W sumie żadna awaria poważniejsza, ale na mrozach zawaliło filtr paliwa i musiałem zostać sholowany do domu, jazda bez ogrzewania (a w sumie bycie holowanym) przy ok -10 stopniach.. Po części pewnie jestem sam sobie winny, bo zalałem tym razem na Lukoilu co tam tankuje zimą zawsze są jakieś hece. Szkoda filtra bo wymieniany dopiero pół roku temu, ale cóż mus to mus
EDIT(28.04.2011):
Od ostatniego czasu samochodu nie ominęło uszczelnie pompy paliwa, druga od zakupu wymiana łożysk w alternatorze (chyba najgorszy element tego samochodu), wahacze też się przypomniały (jazda w 4 osoby 5 dni w tygodniu po naszych dziurawych drogach swoje robi). Teraz czas fure przygotowywać do zlotu, trzeba ogarnąć tapicerki drzwi bo sie rozpadają (dykta popękała) co przy dieslu nie jest zbyt przyjemne - wszystko zadżebiście szeleści i stuka. W planach na najbliższe miesiące prócz wnętrza musze też zabrać się za wymiane końcówek wtrysków bo sadzą wali z rury na dwa kilometry A i bym jeszcze zapomniał... przedwczoraj odwiedziłem Czerwionke, gdzie nowy nabywca ćwierćfutra zafundował dieselkowi solidną polerke
AKTUALNE FOTO:
|
_________________ Była: Fiesta 1.1i C "ćwierćfutro"
Potem: Fiesta 1.8D C "Ale widać, że była malowana" |
Ostatnio zmieniony przez Sztandi 28 Kwi 2011, 17:23, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
|
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 28 Kwi 2011, 17:13
|
|
|
Sztandi napisał/a: |
Od ostatniego czasu samochodu nie ominęło uszczelnie pompy paliwa, druga od zakupu wymiana łożysk w alternatorze (chyba najgorszy element tego samochodu), wahacze też się przypomniały (jazda w 4 osoby 5 dni w tygodniu po naszych dziurawych drogach swoje robi). Teraz czas fure przygotowywać do zlotu, trzeba ogarnąć tapicerki drzwi bo sie rozpadają (dykta popękała) co przy dieslu nie jest zbyt przyjemne - wszystko zadżebiście szeleści i stuka. W planach na najbliższe miesiące prócz wnętrza musze też zabrać się za wymiane końcówek wtrysków bo sadzą wali z rury na dwa kilometry A i bym jeszcze zapomniał... przedwczoraj odwiedziłem Czerwionke, gdzie nowy nabywca ćwierćfutra zafundował dieselkowi solidną polerke |
Gdybyś mieszkał bliżej to może capna byś ode mnie uszatki z RS1800 wraz z boczkami bo leżą w garażu i czekaja na nowego właściciela |
|
|
|
|
Gadżet
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Dołączył: 07 Kwi 2011 Posty: 5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 28 Kwi 2011, 20:26
|
|
|
No a ty Sztandi ponoć szukasz nowego środka.. |
|
|
|
|
Sztandi
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzesiek
Wiek: 33 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 350 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 29 Cze 2011, 19:24
|
|
|
No i taki mały up:
Przed zlotem wymieniłem opony na nówki Firestone Multihawk 165/65/14 i jestem bardzo zadowolony, w deszczu niesamowicie sie trzymają porównując do Dębicy Passio 2 W trakcie wyważania okazało się, że moje alufelgi są prościutkie - po jednej próbie wyważania na felge, przy czym odważniki o małych wartościach - i pomyśleć, że chciałem je sprzedać... Zamontowałem też uchylne szyby które przez ostatnie 1,5 roku jeździły w "ćwierćfutrze".
Na zlocie udało mi się zdobyć "honorowy" puchar za 3 miejsce na 1/4 mili w klasie street - bo jak inaczej można nazwać puchar za zajęcia 3 miejsca na 3 zawodników, choć powiem i tak nie ma źle, w 2009 w Ułężu "ćwierćfutrem" miałem ET o 2 sekundy wolniejsze W miniKJS zająłem dieselkiem czwarte miejsce ale różnice punktowe między miejscem drugim a czwartym nie były takie wielkie Zabawa była niesamowita, można było trochę szybciej pojeździć, sam dojazd na zlot i powrót też był niesamowity, chociażby dzięki rozmowom na CB-radiu z śląską frakcją
W konkursie na wyjca zlotu, w którym startowałem tylko dlatego, żeby sprawdzić jak mój klekot jest głośny też przeżyłem szok, miernik pokazał 117,6 dB Najlepsze ET z przejazdu na 1/4: 20.841 - czyli klekot Miłego był w lepszej kondycji
Foto pucharku i dyplomów - robione od razu po otrzymaniu (robione telefonem):
A tutaj kącik zadumy :
Z planów na najbliższe miesiące:
Zbliża się przegląd ale raczej niczego się nie boję, bo większość dolegliwości wyeliminowałem przed zlotem. W trakcie naciągania paska z alternatoraznajomy zauważył, że gumowa osłona przegubu powoli pęka i zaczyna się pocić. Muszę pomyśleć o zakupie oryginalnego krzyżaka, bo znajomy się uparł przy jakimś co w intercarsie sprzedają i jak narazie jeden po miesiącu miał niesamowity luz, a drugi (z reklamacji) już go powoli łapie . Z innych rzeczy nareperowanie centralnego zamku, zakup nowej "centralki" alarmu, wymiana boczków drzwi (już czekają, ale najpierw ogarnę siłowniki centralnego zamku), może przy okazji jakieś wygłuszenie drzwi... Na sam koniec połatanie małych ubytków w podłodze i konserwacja + gumowe osłony nadkoli na tył.
EDIT(20.09.2011):
Przegląd jak się mogłem spodziewać przeszła fieścinka wzorowo, jedyna uwaga - nie świecąca lampka oświetlenia tylnej tablicy - nie wiem dlaczego co roku sie jej czepiają
Z racji, że oryginalne głośniki z przodu zaczęły zdychać postanowiłem zamontować coś co je troche wzmocni:
Nigdy nie byłem zwolennikiem powyższego DUP DUP DUP, ale muszę przyznać, że jeśli jest to rozsądnie ustawione i nie grzeje sie w palnik jak większośc ołnerów gofrownic 3 to może znacząco poprawić dźwięk. Choć dalej uważam, że solidne głośniki w przednich drzwiach mogą w zupełności wystarczyć - w MK3 tylko psuje to konieczność używania głośników o średnicy 13cm (od 16cm jest już całkiem przyjemnie )
Bagażnika troche zabrało, ale narazie nie będzie mi on zbytnio potrzebny, zresztą on chyba sam o tym wie, bo od czasu do czasu el. otwieranie sie spiermandoli
Jeśli dieselek zostanie dalej pod moją opieką (istnieje możliwość zmiany na inne auto) to w najbliższym czasie podłoga dostanie solidną konserwacje, no i zamontuje prezent, który dostałem od kumpli na urodziny:
Co wkońcu pogoni mnie do wytłumienia drzwi, wymiany siłownika centralnego zamku i zmiany boczków, bo te moje osiągneły już jak to Pufcio z hanyskiem nazwali, miano "dodatkowej klimy"
W kwestii zmiany wehikułu trudno mi się wypowiadać, z jednej strony bardzo lubie mojego hebelka, ale zawsze mnie coś w nim musi wkurzać (bardzo denerwuje mnie jeśli w aucie coś stuka i puka, a w dieslu o to nie trudno ), z drugiej strony natomiast uwielbiam nim jeździć i to chyba o to chodzi, że czuć "to coś".
Jeśli chodzi o same "modyfikacje" to wszystko co chciałem porobić już praktycznie zostało zrobione, teraz została już ewentualna kwestia TD pod maską, ale z tym to by trzeba było poczekać, aż wolnossak sie wysra - a narazie twardo sie broni, bo jest jedynym elementem tego samochodu, z którym nie mam praktycznie żadnych problemów
To by było na tyle, a teraz czas wracać do normalnej eksploatacji... |
_________________ Była: Fiesta 1.1i C "ćwierćfutro"
Potem: Fiesta 1.8D C "Ale widać, że była malowana" |
|
|
|
|
DemptD
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 20 Wrz 2011, 15:29
|
|
|
Sztandi napisał/a: | wkońcu pogoni mnie do wytłumienia drzwi |
finally |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
|
Szpila
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice
|
Wysłany: 30 Wrz 2011, 19:31
|
|
|
A my sie juz spotkaliśmy na ulicach Katowic myślałem że to DemptD jedzie ale blachy mi sie nie zgadzały, zmyliła mnie naklejka na klapie. Pozdro |
_________________
|
|
|
|
|
DemptD
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 30 Wrz 2011, 19:47
|
|
|
Szpila, ale on nie udaje ikserki, a ja tak nie kopce jak on |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
|
Szpila
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice
|
Wysłany: 30 Wrz 2011, 20:25
|
|
|
DemptD napisał/a: | Szpila, ale on nie udaje ikserki, a ja tak nie kopce jak on |
zmyliła mnie ta naklejka z Twojego lusterka a nie znałem dokładniej waszych MK3 |
_________________
|
|
|
|
|
DemptD
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 30 Wrz 2011, 20:43
|
|
|
ja często, gęsto bywam na tałezenie jak coś |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
|
Sztandi
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzesiek
Wiek: 33 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 350 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 30 Wrz 2011, 22:39
|
|
|
Szpila napisał/a: | A my sie juz spotkaliśmy na ulicach Katowic |
Jeśli można, to gdzie mnie widziałeś? Dzisiaj? Ja dzisiaj żadnego mk2 nie widziałem
Szpila napisał/a: | myślałem że to DemptD |
DemptD, oni chyba zawsze będa mylić nasze fiesty, choć nie wiadomo dlaczego |
_________________ Była: Fiesta 1.1i C "ćwierćfutro"
Potem: Fiesta 1.8D C "Ale widać, że była malowana" |
|
|
|
|
Szpila
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice
|
Wysłany: 1 Paź 2011, 09:02
|
|
|
Sztandi napisał/a: |
Jeśli można, to gdzie mnie widziałeś? Dzisiaj? Ja dzisiaj żadnego mk2 nie widziałem
|
nie, jakoś z tydzień temu na sokolskiej stałem za Tobą na światłach |
_________________
|
|
|
|
|
Sztandi
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzesiek
Wiek: 33 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 350 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 27 Gru 2011, 19:04
|
|
|
No i wypadałoby znowu coś napisać
Jakiś czas temu podwozie dostało konserwację, jednak przed nią trzeba było połatać to i owo i w trakcie spawania hajcnęło (zapaliło) się coś niewiadomego pochodzenia co znalazło się w progu w pobliżu miejsca spawania, drobny pożar szybko ugaszony, ale troszku lakieru trzeba było odmalować. Potem na domiar złego o tylny zderzak, od tej strony gdzie wcześniej mi pęknął(przez panią z Sejkola która nie umiała wyjechać z miejsca parkingowego - pozdrawiam ), przetarło się nadkole z przyczepy - trzeba bylo spolerować Ale jakoś wszystko ogarnięte wkońcu.
Cyrki z krzyżakiem w tym roku osiągnęły już chyba apogeum, na szczęście zakończyły się po wymianie samych "łożysk" przegubu kierowniczego, czyli właściwego krzyżaka . Były pewne problemy z montażem, ale też już ogarnięte
Problemy klasycznie sprawia alternator, cyrki z wycierającymi się w pół roku paskami Continentala zakończone po zakupie paska z Boscha, ale teraz mostek prostowniczy zdaje się umierać... Na szczęście jeszcze wystarczająco ładuje, do końca roku trzeba to ogarnąć
Dzisiaj wkońcu "karałdjo" dostało skromną wymianę, na przód Hertze, które przedstawiłem parę postów wyżej, natomiast na tył w półkę trafiły :
Kupione w promo promołszyn w sklepie nie dla idiotów i przyznam szczerze, grają bardzo fajnie
Jeśli chodzi o sprzęt audio w planach została tylko wymiana głośnika w subwooferze na Magnata Xpress 10, ale to dopiero pod koniec stycznia Jak gra sprzęt można opisać tylko w jeden sposób: "Soprany ostre jak samurajskie miecze, bass głęboki jak tunele Vietcongu - czyli nowe głośniki w Fieście"
Na wiosnę szykuję pewną zmianę w wyglądzie zewnętrznym auta, ale to niespodziewanka będzie... No i oczywiście, żadnej zamiany fiesty na inne auto nie będzie, co mnie osobiście bardzo cieszy
P.S.
Bym zapomniał, pomalowałem też stalówki na srebrno, ale, że zdążyły już zardzewieć troszku to zdjęcia nie pokażę |
_________________ Była: Fiesta 1.1i C "ćwierćfutro"
Potem: Fiesta 1.8D C "Ale widać, że była malowana" |
|
|
|
|
kamilocha1
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: KamiL
Wiek: 35 Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 383 Skąd: SJ , SRC ;DD
|
Wysłany: 3 Sty 2012, 17:54
|
|
|
ładnie ;d |
_________________ cyyyklon
|
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 3 Sty 2012, 17:58
|
|
|
ładnie czy nie to za chwile to auto nie pojedzie bo braknie ropopochodnych koni na te kilogramy |
|
|
|
|
Sztandi
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzesiek
Wiek: 33 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 350 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 3 Sty 2012, 18:06
|
|
|
cały czas zastanawiam się nad TD, ale najpierw musi paść wolnossak, a mimo jego klepania na zimnym i kopcenia gorzej od ikarusa pali i śmiga bez problemu, oleju też za dużo nie bierze Nie było co robić to ogarnąłem trochę audio, bo oryginalne głośniki zaczęły się rozpadać - tylne były starsze od mojej fiesty, bo przełożyłem je z 1.4i CLX kolegi Jest fajno choć szpanić pod remizą to tym jeszcze nie idzie |
_________________ Była: Fiesta 1.1i C "ćwierćfutro"
Potem: Fiesta 1.8D C "Ale widać, że była malowana" |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 3 Sty 2012, 18:12
|
|
|
ale po co czekać na śmierć tego silnika?
zakładaj turbo do tego i ciesz sie
jak padnie to podmienisz słupek i tyle |
|
|
|
|
Sztandi
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzesiek
Wiek: 33 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 350 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 3 Sty 2012, 18:21
|
|
|
nie chce mi się zbytnio w nim grzebać bo lata świetności to on ma już dawno za soba i próby założenia turbo może nie przeżyć a wolałbym już włożyć nieco młodszą jednostkę z chociażby mk5, skrzynię też by można było wymienić bo też czuć po niej przebieg |
_________________ Była: Fiesta 1.1i C "ćwierćfutro"
Potem: Fiesta 1.8D C "Ale widać, że była malowana" |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|