[MK3] przyspieszony zapłon ??? |
Autor |
Wiadomość |
snowboardwp
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Piotrek
Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 42 Skąd: dalewostok
|
Wysłany: 8 Sie 2009, 15:39 [MK3] przyspieszony zapłon ???
|
|
|
witam,
mam problem pewien, otóż wczoraj wymienialem uszczelkę głowicy w swym aucie, silnik 1.8D. gdyz puszczała juz plyn. wszystkie czynnosci zostaly wykonane prawidlowo itd. po zlozeniu silnika i wymianie oleju zaczelo cos stukac, jakby szklanki albo zaplon sie przestawił. wiec cofnalem pasek o jeden zabek, ale ic dalej to samo. auto przy tej pracy silnika z tym klekotem ma wieksza moc, na dwojce prawie 70 było na maxa. wiec wskazuje to na przyspieszony zapłon, ale przestawilem rozrza di dalej to samo. ma ktos jakis pomysl ??? prosze o pomoc. |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 9 Sie 2009, 04:27
|
|
|
zapłon ustawia się pompą . zamontowałeś uszczelkę o tej samej liczbie dziurek jaka była ? |
|
|
|
 |
snowboardwp
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Piotrek
Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 42 Skąd: dalewostok
|
Wysłany: 10 Sie 2009, 22:01
|
|
|
tak, zamontowalem taką jaka była, były 3 ząbki i taka samą załozyłem. a w jaki sposób mozna wyregulowac pompa? ma ktos moz ejakis opis itd? |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Sie 2009, 02:07
|
|
|
trzeba mieć czujnik zegarowy którego nie masz :( Wykręca się zaślepkę w głowiczce pompy wkręca się zegar i ustawia się rozrząd w odpowiednim miejscu . następnie luzuje się 4 śruby mocujące pompę i przestawia się ja . |
|
|
|
 |
snowboardwp
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Piotrek
Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 42 Skąd: dalewostok
|
Wysłany: 11 Sie 2009, 21:44
|
|
|
pompa wyregulowana i dalej stuka, masakra jakas, na zimnym silniku chodzi ok, ale jak sie rozgrzeje to stuka jak traktor, olej jest ok, nowy zalany. uszczelka dobrana taka sama. poza tym jak jest na uszczelce kanal glowny oleju z miedziowa obroczką to n anowej uszczelce byl on razem poloczony oobk z kanalem, a na starej byl osobno, to moze to ma jakis wplyw? |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Sie 2009, 22:53
|
|
|
zobacz czy masz smarowanie wałka . |
|
|
|
 |
snowboardwp
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Piotrek
Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 42 Skąd: dalewostok
|
Wysłany: 11 Sie 2009, 22:58
|
|
|
okey, sprawdze rano i dam znac. juz dobija mnie ta operacja wymiany uszczelki
[ Dodano: Wto Sie 11, 2009 22:59 ]
w sumei moz enie byc tego smarowani awalka gdyz pokrywa zaworow byla dzis tak goroaca ze nie bylo mozna dotkanac, a nigdy wczesniej tak nie bylo, a przejechalem ajkies 6 km tylko. a jak brak samorwania to co poczynic dalej ?
[ Dodano: Wto Sie 11, 2009 23:07 ]
i kolejne glupie pytanie to jak sprawdzic smarowanie wałka? zdjac pokrywe zaworow ? |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12 Sie 2009, 21:31
|
|
|
tak zdjać pekiel i odpalić i zobaczyć czy z panewek wałka leci olej . |
|
|
|
 |
snowboardwp
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Piotrek
Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 42 Skąd: dalewostok
|
Wysłany: 12 Sie 2009, 22:12
|
|
|
niestety ale fiest aumarla juz;/ zgasla na drodze i juz nie odpalila, wiec zapewne cos poszlo pewnie przetarl sie silnik juz, , ehhh, jutro rozbiore wszystko i zoabcyzmy straty jakie sa, czy wogoel da sie cos zrobic czy na zlom wszystko pojdzie ;/;/ przez zasrana uszczelkę |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.