Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 15:53
[MK2] XR2 blood brother resto,custom projekt by LOY
Autor Wiadomość
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 832
Skąd: Otwock
Wysłany: 28 Kwi 2010, 18:02   

Łolej w środku :)
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 28 Kwi 2010, 18:09   

czyli ( sądząc po kolorze gum i miejscach otworów mocowania zwrotnicy ) pomalowaliście stocki od ikserki tak ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 832
Skąd: Otwock
Wysłany: 28 Kwi 2010, 20:09   

Jeżeli chodzi Ci o nowe amorki, to muszę przyznać, że nawet nie zauważyłem, że gumy są pomalowane :yyy: Przez nas nic nie było malowane. Takie były wyjęte z zapieczętowanych pudeł. Podobno szły na pierwszy montaż.

EDIT:

Jeszcze z ciekawostek: data produkcji 1989, made in spain.
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 28 Kwi 2010, 20:15   

ważne , żeby dobrze służyły :yes:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 832
Skąd: Otwock
Wysłany: 28 Kwi 2010, 20:28   

Na pewno będą lepsze niż to co jest, bo aktualne ociekają już olejem. I może w końcu auto przestanie cierpieć na wiszącą dupę.

Przy bardzo optymistycznym scenariuszu amorki znajdą się na aucie jeszcze w tym tygodniu :)
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 28 Kwi 2010, 20:37   

jeżeli " wisząca dupa " to tył niższy od przodu , to nic z tego .

Wysokość auta reguluje sie sprężynami a nie olejowymi amortyzatorami .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 832
Skąd: Otwock
Wysłany: 28 Kwi 2010, 20:54   

Ogólnie to wiem, ale widziałem już parę aut z umierającymi amortyzatorami, których dupa przez to opadła (nie wykluczam jednak opcji, że to nie był jedyny czynnik :) ). Zresztą wszystko się okażę jak się założy amorki :)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 39
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 11398
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Kwi 2010, 21:16   

blood_brother2 napisał/a:
ale widziałem już parę aut z umierającymi amortyzatorami, których dupa przez to opadła
Niemożliwe, weź sobie tylny amorek do reki,,, w jakiej pozycji go ustawisz w takiej będzie,,, sam amorek nie ma najmniejszego wpływu na położenie tłoczyska,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 33
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 28 Kwi 2010, 21:31   

jakby to były gazówki to deczko lekki tył mk1/2 sie podniesie, przynajmniej u mnie tak było
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 39
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 11398
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Kwi 2010, 06:09   

No bo gazówki się rozpychają same,,, a tu mowa o olejowych a one nie mają takiego zwyczaju,,, :-P
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 832
Skąd: Otwock
Wysłany: 29 Kwi 2010, 08:36   

Mea culpa, te auta które widziałem to były głównie volvo, a one mają nivomaty z tyłu :zalamka: :)
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 41
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 29 Kwi 2010, 09:39   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
czyli ( sądząc po kolorze gum i miejscach otworów mocowania zwrotnicy ) pomalowaliście stocki od ikserki tak ?

farba orginalna ..niewiele firm się bawi w maskowanie gum tulejek ..nawet bilstein maluje po gumach ..dupa jest zbyt niska bo znowu niszczy opony ..a naprawde juz nic nie zostało na rantach do podciecia . Kuba ma jeszce tajna bron w postaci eibachów na tył jakies -20-30mm. Więc od biedy bedzie po problemie :)
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 832
Skąd: Otwock
Wysłany: 2 Cze 2010, 18:31   

Dzisiaj odebrałem auto po wymianie amortyzatorów i przy okazji sprężyn z tyłu... i jest masakra. Auto myszkuję, ma luzy na kierownicy i ogólnie jest niestabilne bardzo na drodze. Z Loy'em doszliśmy do wniosku, że mechanik musiał coś spieprzyć i szukam innego, co by posprzątał ten bałagan. Już mam namiary, ale to dopiero po długim weekendzie.
Ogólnie mam nadzieję, wyrobić się przed zlotem.
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 33
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Augsburg (DE)
Wysłany: 2 Cze 2010, 19:35   

zrób sobie sam zamiast szukać kolejnego magika z bożej łaski... to nie prom kosmiczny :fox:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 832
Skąd: Otwock
Wysłany: 2 Cze 2010, 19:40   

Niestety, nie mam gdzie i jak. Jakbym miał to by nie było problemu.
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 32
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 2 Cze 2010, 19:48   

jak auto myszkuje to moze byc zbieżność choć nie wiem jakim cudem po wymienie amora mobla się przestawic?? chyba że źle wsadził amory do zwrotnic-nie wiem jak...
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 35
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 2 Cze 2010, 20:27   

Sciezka diagnostyczna i wszystko wyjdzie, czy to jakas guma zawieszenia czy tez koncowki wahaczy, koncowki drazkow itp... moze tez byc zle ustawiona zbierznosci jak juz Adamus wspomnial.
_________________

 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 33
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 2 Cze 2010, 21:01   

Ad@mus napisał/a:
to moze byc zbieżność choć nie wiem jakim cudem po wymienie amora mobla się przestawic??


może :yes:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3809
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2 Cze 2010, 21:18   

potwierdzam, ja tez mialem zbieżność do robienia po wymianie amorów z przodu
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2 Cze 2010, 21:25   

blood_brother2 napisał/a:
Dzisiaj odebrałem auto po wymianie amortyzatorów i przy okazji sprężyn z tyłu...


Amortyzatorów przód i sprężyn tył czy amortyzatorów i sprężyn tył? Bo koledzy piszą o zbieżności a ja czytając wypowiedź nie wiem o jakich amortyzatorach mowa ;)
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk1 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 0 23 Mar 2006, 20:20
Laskosz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 09:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.