Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 15:53
[MK2] XR2 blood brother resto,custom projekt by LOY
Autor Wiadomość
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 9 Sie 2009, 19:14   [MK2] XR2 blood brother resto,custom projekt by LOY

Nadejszła wiekopomna chwila :) !!!!!
oficjalnie moge pokazać ukończony projekt który budowalismy z przerwami przez ostatnie 5 miesięcy :-P .
choc przecieki były juz od kilku miesiecy ..że LOYe wzieli na warsztat znienawidzone ,paskudne Mk2 ..świat sie skonczył ..i to w wersji XR2 !!!
teraz kilka faktów i poczatek tej historii ..
na pocz roku trafił do mnie pod wpływem forumowych bajko-czytanek ..młody ,wyraznie niespełna rozumu człowiek ..który zaczał mi regularnie truc dupę i nie pozwalał sie zniechecic ani przepedzić:rotfl: ..najpierw pokazał mi czarne Mk2 cywilne ..totalnie złomowate i chciał wiedziec ile kosztuje naprawa ..kolejny dupozawracacz -pomyslałem i wyceniłem naprawe złoma i od razu powiedziałem ze pomysł jest wyjatkowo durny i kosztowny ..i ze proponowałbym sciagnac zdrową baze z de ...odpuscił i miał pomyslec ..no i wymyslił ..miesiac pózniej wrócił z błyszczacymi oczami i oznajmił ze kupił Xr2 ..i trzeba ja troche "odpicowac " ..miała byc prawie swietna ...
I na pierwszy rzut okiem była ..prawie .pomalowana odkurzaczem ...troche widocznej rdzy ..braki w akcesoriach i spojlerach ale ..niewatpliwie była to kiedys prawdziwa XR2 !!
Zaczelismy grzecznie ..Kuba (blood brother) chciał odpolerowac matowy lakier ..porobic zaprawki i załatac jedna !!!! dziurke w podłodze ...skromne wymagania ..prosta robota .
czemu nie ...ale to były pobozne zyczenia
Auto wylądowało na kresach :) ..zaczeła sie ogledziny i złe nowiny ..w zasadzie kazdy telefon do Kuby zaczynałem słowami ..-kuba mam dla ciebie złe wiadomosci
najgorzej wygladała podłoga ..auto nazwalismy "kajakiem" bo zrobiona była z mat szkalnych ..i to niespecjalnie grubych ..w zasadzie w aucie brakowało 70 % podłogi kabiny ..a to co było było zgnite i ledwo sie trzymało ...rdzawki kryły dziury i stare spawy ..przód ..pod gruba warstwa szpachli chciał sie urawac a pas przedni skrzypiał trzymajac sie juz tylko na resztach farby i dobrej woli samego auta któro rozpaczliwie chcioało udawac XRkę.
Ta XR nie okazała sie jednak dobrą bazą ...to był samochód po przejsciach z wsadzonym cywilnym silnikiem ,brakami w orginalnym wyposazeniu ..i długa droga zeby powalac na kolana ...było źle i ołner musiał podjac decyzje co dalej .
odbudowa z ekonomicznego punktu widzenia nie miała sensu ..ale Kuba juz był wyraznie zainfekowany i szalony ..-któras z długich dyskusji skonczyła sie krótka decyzją-rób ile trzeba ..ja będę kombinował kasę.
W załozeniu miało być budzetowe resto połaczone z modyfikacjami .. Autro miało 3 warstwy lakieru ..który zrywało nawet spręzone powietrze. Postanowilismy najtanszym kosztem pomalowac auto ..ryzykując niska jakosc bude pomalowałem sam w przysposobionej blacharni..zwazywszy na okolicznosci ..jestem zadowolony z lakieru
W odbudowie jest kilka niekonsekwencji ..swiadomych ..walczylismy z czasem i ..kosztorysem ..zakres zmiani napraw był ogromny ..ilosc ukrytych usterek i problemów odstraszajaca .. obecny stan auta to stage 1 ..auto jest sztywne ,bezpieczne i wyglada orginalnie i swiezo ..w porzyszłosci dojdzie mocny silnik i nowy przód .bo niestety auto miało kilka dzwonów i kiedys zostało zle złozone ..przód jest ..powiedzmy zabazpieczony ale ..tak naprawde jedyna własciwa naprawa to wspawanie w przyszłosci nowych błotników i pasa i przywrócenie autu fabrycznych fug i własciwego spasowania .
reszte historii opowiedza fotki

tak to sie zaczeło ..prawda ze ładna XR!!

ale z bliska



ale na;lezało zajrzec głebiej ...
próg -nadkole ..naprawiany ...włóknem :rotfl:

podłoga z małymi dziurkami :rotfl:



podproza

co nakładka kryje .."odrobina rdzy"

te błotniki były juz łatane wielokrotnie


walka z rdza -blacharka -wielkie spawanie

rynienki błotników -nie istnieją ..komora pod warstwa brudu i zabezpiecznia ma centymetra farby kładzionej pedzlem ..a komora ma byc malowana

dziurka tu ..dziurka tam

nasz nowe wejscie do kanału ...
tylko "tyle " nalezało wyciac po stronie kierowcy ..obok wycieło sie tyle samo :)


z tyłu .."małe " łatki wystarczyły

znowu jest podłoga


pas przedni ..ktos połaczył z 2 ..spawy dawno przezarła rdza ..zero sztywnosci

mamy podłoge ..szczeliwujemy spawy poepoksydowanej podłogi


połatane błotniki -nowe rynienki

bagaznik ..duzo rdzy ..mało perforacji

poczyszczona -wytrawiona ..na jakis czas bedzie

maty ..usztywnia i wygłusza płaskie blachy ..kuba chce miec "cicho" nie liczymy kilogramów

podłoga pokryta warstwa bitumiczna


karoseria -szykujemy ją pod lakier


czarna matowa ...tak ale tylko przez chwile ..lakier kontrolny zeby uswiadomic sobie jakie blachy sa krzywe

piekne te błotniki ..rzezbienie w gównie ? ..nie my rzezbimy w szpachli :)


epoksyd w komorze i uszczelnione łaczenia i spawy

podszybie przód i tył ..rdza i dziury

specjalnie dedykowane dla DZIDZI :yes:

:-P
flejmsy :)

prawie równo


Spojlery -bajery
Xr miała braki w ospoljerowaniu Kubie udało sie kupić drugi zestaw w 2 wybrałem jeden lepszy i zaczeło sie przywracanie jemu fabrycznego wygladu ..łatwo nie było dziwny abs nie pozwala sie spawac ..trzeba improwizowac

jak trzeba to ...trzeba

szpachlujemy

a teraz orginalny czarny kolor

no tak ..ale czarny wyglada kiepsko na tym aucie ..nie pasuje mi do wizji ...pomalujemy ..ponownie :) na biało

malowanie

baranek dookoła

i juz jest biało

utwardzanie lakieru ..juz widac cosmy narobili ..przymierzone koła ..niska zawiecha
w takim stylu fiesta podoba sie nawet mojemu bratu ..który z zasady nie podziela fascynacji tymi gówienkami ..nisko szeroko ,surowo ..esencja germana :-P



KOŁA

charakterne rolki to podstawa ..Kuba dał mi wolna rękę..chciałem oldscoolowy germanski styl ..z hot rodowym pazurem .
za psie pieniadze kupiłem niemieckie 30 to letnie alu INTRA kute !! 6x13 et 26..wywaliłem dekielki ..usunałem ich mocowania ..ranty zostały wypolerowane a korona ..:)
troche odwagi dla koloru ..na czerwono !
wypolerowane

podkładowane

gotowe :)


WYKONCZENIE -srutututu
do auta udało sie sprowadzic mase fajnych gadzetów :)
dedykowana nowa rozpórka OMP ..musiała tylko zmienic kolor z zółtego na własciwy :)

tył tez usztywniamy ale LOYCHERSEM :)

felgi musza miec ładne kulisy :)

diabeł tkwi w szczegółach

chłodnica moze był ładniejsza :) ..ramiona wycieraczek tez

były plastikowo czarne ..ale teraz sa szlachetnie czarne ..piekny połysk

elementy w komorze znowu sa głeboko czarne

stare wyblakłe plastiki ..mozna pomalowac

wygłuszenie maski ..nawet po dobrym szorowaniu jest szare i w plamy ..malujemy

spojlery sa białe ..karkołomna próba uzyskania waskich fug na styku poszerzenie błotnik
paseczek czaerwony to smaczek i nawiazanie do ori XR2

wosk gdzie tylko sie dało

blondynka dostaje makijaz ..ori szparunki Xr2 :) w czarnym satin-macie

całe oswietlenie montujemy nowe :) trocvhe tjuningu -białe migacze,,tylen migacze beda "podczerwienione ' zeby nie psuc kolorystyki auta

odwiezamy srutututu ...ten silnik musi przjechec zimę ..i musi jakos wygladac

wiekszosc zawieszenia mamy nowe ..plus łozyska ..przegób ,manszety ..to auto nie ma juz zadnych luzów !!!!!!!!!!!!!
springi 50/50 sciagniete z UK po niezłych komplikacjach


PIESZCZOTY


listewki w zderzak sa ori ..no ori z XR2i :) ..sie przerobi

zderzak jest nowy !!!!! listewki juz we własciwym kolorze ..reflektory dalekosiezne sa WESEMA ale ich srednica jest jak w ori :)

miekkie wygłuszenie -oddała cywilna MK3 ..orginalne zgniło z wilgoci :(

ma byc czysto jak w nowym !!!
ten dywan był tak czysty 30 lat temu !

specjalne głeboko czyszczace preparaty i dzien szorowania i plastiki sa jak nowe


tradycyjne smaczki :)
kiera MOMO TEAM 35 -klasyka obowiazkowo z czerwona nitką- zeby pasowała do dodatków auta :-P z dedykowana do MK2 nowa(!!) nabą MOMO
ebonitowa retro gałka ,starodawne czerwone pedały SPARCO RACE..-zestawik obowiazkowy

złozone i wyczyszczone ..nawet wycieraczki gumowe sa nowe i swietnej jakosci zeby nie psuły całosci :)


PODSUMOWANIE
nie sposób wstawic tutaj wszystkich fotek ..wierzcie mi ze widzicie ułamek prac przy tym samochodzie...zakres był ogromny ..a ciegle przed Kubą jest hektar
Kuba to doskonały klient ,cierpliwy i ufny w nasza wiedze..pozwolił bym pokierował wizja auta po swojemu a jego wiera w mój gust była na tyle duza ze od 2 miesiecy przygotowujac go na efket koncowy nie widział zadnych zdejc z prac nad autem ..miała byc niespodzianka :)
auto jest połaczeniem retro i nowoczesnego stylu MK3 sa elementy charakterystyczne dla kultów i ..lakierowane klamki ,czy drogie aero wycieraczki ..warto patrzec na szczegóły samochodu ...modyfikacji jest cała masa ..i naprawde trudno wszystko spisac ..uczyni to pewnie sumarycznie kuba w topicku w "naszych autach"
no to cóz ...
EFEKT jest taki -










docencie detale :)


na koniec ..przyznam sie ze myliłem sie z tym obrzydzeniem do MK1/2...potrafia byc urocze i wdzieczne do modyfikacji :)
Dzieki wielkie dla zółwia za wsparcie merytoryczne ...trzymał cały czas telefoniczna pieczę nad projektem ..dla pepe za Twój rosnacy ,zarazliwy entuzjazm ..i nie, nie zbuduje Tobie takiej samej ..a jesli to za pare lat ..na razie mamy dosyć :-)
i tobie Kuba ..wykazałes sie stoickim spokojem i niezłomnoscia w dazeniu do celu a wiem ze nie miałeś łatwo,zwłaszcza finansowo ..niech XRka dobrze słuzy i jak najszybciej ogarniaj tam silnik ..bo wstyd zeby to miało to "cos" pod maską :fox:
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
Ostatnio zmieniony przez LOY 10 Sie 2009, 00:58, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Sie 2009, 19:45   

LOY, Co tu dużo pisać KAWAŁ DOBREJ ROBOTY!
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 9 Sie 2009, 20:09   

:yyy: :9: BOSKA!!! Zawsze mi się mk2 podobały (takie gusta ;) ) A ta gniecie! serce się raduje i szybciej bije. LOY jesteś wielki.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 9 Sie 2009, 20:38   

Ja juz wiem gdzie trafi jedno z aut spod mojej reki na "resurection" blacharskie i lakiernicze ale i jak swoje bede konczyc mechanicznie to tez wiedz ze nie odpuszcze ci bo to co tu widze jest dla mnie majstersztykiem polaczenia smaku detali, nowoczesnosci oraz wycziucia smaku stylisycznego... nie mozna tego inaczej skomentowac, kazda proba innej interpretacji raczej nie powinna wchodzic w gre :yes:
_________________

 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 9 Sie 2009, 20:59   

ehhhh :) :ok:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Bit1 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 506
Skąd: Chorzów
Wysłany: 9 Sie 2009, 21:02   

Wyszła ślicznotka, biała z czerwonymi akcentami no po prostu miodzio :brawo:
_________________

Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 
 
 
dawidek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Dawid
Wiek: 39
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 100
Skąd: Babimost
Wysłany: 9 Sie 2009, 21:06   

:brawo: :brawo: :brawo: <allach>
_________________

GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 44
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Sie 2009, 21:19   

Na fotach miód malina, wpadnij kolego na spota. Niech mamy zaszczyt obejrzeć to dzieło na żywo.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 9 Sie 2009, 21:22   

:brawo: :brawo: :brawo: <allach>
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 9 Sie 2009, 21:43   

MARIUSZ.B napisał/a:
Na fotach miód malina, wpadnij kolego na spota. Niech mamy zaszczyt obejrzeć to dzieło na żywo.


dodaj ze fachowcy pooceniaja :hahaha:
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
Ostatnio zmieniony przez LOY 9 Sie 2009, 21:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Terrorist 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Rafał
Wiek: 35
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 87
Skąd: Poznań
Wysłany: 9 Sie 2009, 21:43   

Piekne naprawde pieknie zescie to zrobili

:-) :-)

tez tak chce :twisted:
_________________
Fiesta 1.1 -> BMW E36 Coupe 1.6/1.8
-> Fiesta Come Back
Xr2i - projekt wstrzymany...
BMW - trzecie E36 318is
Kawasaki ZX7R - bylo skradzione
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 9 Sie 2009, 22:00   

LOY napisał/a:
specjalnie dedykowane dla DZIDZI :yes:

LOL :D hehe

Całkiem fajnie to wyszło.. Szczególnie dupka mnie urzekła :)




pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 9 Sie 2009, 22:15   

Cacuszko Ci wyszło Michale <allach>
Gratki dla Ciebie za pracę a dla Kuby za determinację w dążeniu do celu :)
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
MONIA 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączyła: 27 Lis 2004
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Sie 2009, 22:26   

Loy cóż mam powiedzieć ,kawał dobrej roboty jak zwykle :ok:
eeehhh sentymenty się odezwały u mnie z odrdzewianiem RSki :V:

Kuba Puenta ma godną sąsiadkę,"Otwock Team" rośnie w siłę :devil:
_________________
Była RS 1800...
jest PUENTA RESURRECTION
"Przez 3000 lat człowiek usiłował wyjaśnić przyczynę złych nastrojów.Tymczasem Ford pokazał nam jak sobie z nimi radzić" J.Clarkson
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 9 Sie 2009, 22:33   

MONIA napisał/a:
Loy cóż mam powiedzieć ,kawał dobrej roboty jak zwykle :ok:
eeehhh sentymenty się odezwały u mnie z odrdzewianiem RSki :V:

Kuba Puenta ma godną sąsiadkę,"Otwock Team" rośnie w siłę :devil:

to moze jekiegos spota zorganizujcie otwock teamu :)
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 9 Sie 2009, 22:38   

Mam tylko nadzieję, że będzie nam dane obejrzeć tą perełkę na żywo, na spocie w pierwszą niedzielę września :yes:
LOY, kawał dobrej roboty :brawo: :brawo: :brawo: wyszło lepiej niż ustawa przewiduje <wow> <oki>
Kuba, oby szybko udało Ci się zgromadzić fundusze na serducho godne wyglądu...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
MONIA 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączyła: 27 Lis 2004
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Sie 2009, 22:45   

LOY napisał/a:
MONIA napisał/a:
Loy cóż mam powiedzieć ,kawał dobrej roboty jak zwykle :ok:
eeehhh sentymenty się odezwały u mnie z odrdzewianiem RSki :V:

Kuba Puenta ma godną sąsiadkę,"Otwock Team" rośnie w siłę :devil:

to moze jekiegos spota zorganizujcie otwock teamu :)

OK we wrześniu :V: Pół Polski się znowu zjedzie na "Stoliczną street" :V: koniec OT
_________________
Była RS 1800...
jest PUENTA RESURRECTION
"Przez 3000 lat człowiek usiłował wyjaśnić przyczynę złych nastrojów.Tymczasem Ford pokazał nam jak sobie z nimi radzić" J.Clarkson
 
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 44
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 9 Sie 2009, 22:48   

Michał powiem jedno: Za dobry jesteś do tej roboty. Ale sam wiesz, co lubisz robić najbardziej. :V:
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
WooYownik 
Prince of Rally Land 2010


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: T.
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 1130
Skąd: Pluton
Wysłany: 9 Sie 2009, 22:59   

No detale mnie urzekły :) Bardzo ładnie wyszedł ten projekt :) Już się nie mogę doczekać następnych Fiest spod Twojej ręki:)
Pozdrawiam
_________________

 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 9 Sie 2009, 23:02   

Piękna jest!
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk1 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 0 23 Mar 2006, 20:20
Laskosz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 09:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.