Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:53
[MK2] XR2 blood brother resto,custom projekt by LOY
Autor Wiadomość
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 19 Sie 2009, 10:29   

:brawo: :brawo: :brawo:

jest to trzecia MK2 xr2 która mnie urzekła (Żółw wie które była pierwsza :yes: ). Loy jest piękna :brawo: :brawo: Po raz kolejny mnie przekonujesz do tego że jak moja Fiesta przejdzie na emeryturę to doprowadzisz ją do stanu "Igła"
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
yarass 


Model: Inne auto
Wersja: X100
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: zgadnij :D
Wiek: 39
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 21
Skąd: CB(Y)
Wysłany: 20 Sie 2009, 12:58   

OMG!!! gdyby mozna bylo zawrzec malzenstwo z samochodem to jutro bym sie oswiadczyl :D
autko wysmakowane:)
 
 
Gabrielo111
[Usunięty]

Wysłany: 20 Sie 2009, 17:17   

:brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo:
Nic dodać nic ująć!! Pięknie!!
 
 
Przemekbalagan 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: RST
Silnik: Inny
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 62
Skąd: OPALENICA
Wysłany: 9 Wrz 2009, 10:41   

LOY - oczywiście gratulacje, bo MK2 XR2 to dla mnie świątynia, darzę ten model wielkim sentymentem, bez względu na jego właściciela.
Oczywiście aby doprowadzić auto do takiej kondycji, to góra - góra roboty i za to Ci się należy szacunek, tym bardziej że to auto już coraz trudniej spotkać na ulicy, a szkoda. Napisałeś kiedyś, nie znając mnie, że mnie po prostu nie lubisz, to trochę dziwne zważywszy na fakt że zajmujemy się podobnymi zagadnieniami, jesteśmy fanami Forda Fiesty, co powinno nas jednak łączyć a nie dzielić. W moim mniemaniu w przypadku braku znajomości drugiej strony trudno jest ocenić, czy kogoś się polubi czy też nie. Ja w takich sytuacjach zawsze staram się być dyplomatą i nie napiszę że Cię nie lubię, bo to właściwe. Napiszę jednak że nie pasuje ospoilerowanie MK2 w kolorze nadwozia w tym przypadku jak i zarówno nie pasują białe klamki. Reszta jak najbardziej OK! MK2 XR2 musi mieć czarne ospoilerowanie, bo wygląda to właściwe.
_________________
Przemekbalagan
 
 
 
Radkalkin 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 44
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 157
Skąd: EL
Wysłany: 9 Wrz 2009, 12:44   

a ja myślę Przemku, że to jest tak.
ford wypuścił xr2 w pewnej stylistyce. przyznam, że niezłej bo ja również uważam, że czarny pakiet jest świetny.
można teraz zrobić dwie rzeczy [nie liczę złomowania]
przywrócić stan ori i cieszyć się eksponatem muzealnym [nie jest to zarzut!]
albo rzucić wyzwanie stylistyce i spróbować zobaczyć jak by można było inaczej. co by było gdyby, pobawić się formą, charakterem i tchnąć w trzydziestoletnie auto nieco współczesności.
to nie jest cięcie i gięcie blachy, robienie z poloneza mercedesa. minimalna ingerencja w stylistykę [zaledwie kolor spojlerów] i efekt taki, że 4 strony achów. mk2 nigdy nie było tu tak podziwiane.
_________________
PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
http://barylski.daportfolio.com/
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 11 Wrz 2009, 00:19   

Tak mi się przypomniało, co było pierwszym krokiem po podjęciu decyzji, że pakujemy się w to gówno :)

Tada:

:)

[ Dodano: Sob Wrz 12, 2009 13:00 ]
Na prośbę moderacji przenoszę swoje posty tutaj i dalsze losy będą się tutaj toczyć :)

Z dnia 25 sierpnia 22:43:
Dla ciekawskich losów mojej Fiestki informacja, że udało mi się w pewnym sensie uporać z problemem niedziałających świateł tylnych przeciwmgielnych :) Tzn lewe już działa normalnie, a w prawym muszę porządnie odczyścić styki, bo nie przewodzą prądu przez nadmiar rdzy.

Z dnia 10 września 23:49:
Jako, iż zrobione zostały drobne rzeczy, wypadałoby to zaanonsować.
Więc do rzeczy. Wczoraj po wielkich bojach z dopasowaniem linki od ręcznego odebrałem Fiestkę od mechanika. Zostało zmienione co następuje:
- linka od ręcznego (pasowała dopiero piąta jaką przysłał zaopatrzeniowiec. w sumie nikt nie wie dlaczego tak, ale na szczęście się udało)
- zostały wymienione okładziny w bębnach
- zostały wymienione cylinderki w bębnach
- zostały wymienione sztywne przewody hamulcowe (teraz już wszystkie są nowe :D )
- został wyeliminowany irytujący metaliczny dźwięk, którego źródło tkwiło, nie jak wcześniej podejrzewałem w dystansach bez kołnierza z przodu, a w obijającym się jakimś kablu o alternator :rotfl:
- został wymieniony prawy drążek reakcyjny z racji braku dalszej regulacji siły skrętu w prawo, aczkolwiek muszę się udać na reklamację, bo chyba w całym ferworze walki z linką od ręcznego zapomnieli w końcu to wyregulować
Tyle chyba od mechanika.
Od wczoraj też próbuje zmierzyć poziom hałasu produkowanego przez wydech i byłem na dwóch stacjach diagnostycznych i na obu popsuł się sonometr.
Byłem też dzisiaj u tłumikowca, co by mi wycenił robotę, żeby wyciszyć mój wynalazek, ale powiedział, żebym ewentualnie pojawił się po tym jak zmienię silnik, bo nie ma sensu teraz robić układu pod 1.6. Przy okazji zaspawał mi jakąś dziurkę w rurze i wzmocnił rurę w jednym miejscu bo mogła się urwać :)
Fiestka też odwiedziła dzisiaj bardzo miłego gaźnikowca (polecił mi go znajomy z VolvoKlubPolska, podobno robił wszystkie gaźnikowe Volvo w stolicy i okolicy). Pan był bardzo uprzejmy, wyregulował wszystko, zmienił zużytą aluminiową (podobno główna wada gaźników motorcrafta) przepustnicę na miedzianą, czy mosiężną, nie pamiętam :) . Chyba też wyregulował zaworki. Mówił, że był całkiem rozregulowany. Ogólnie był też pełen podziwu dla stanu mojego silnika i mówił, że nie powinienem mieć z nim żadnych problemów i, że jeśli zmieniać to tylko na większy, bo ten jest malina <8> Jakby ktoś potrzebował gaźnikowca w stolicy to bardzo polecam. Pan Bączek na Omulewskiej w stolicy. Zajmuje się tylko gaźnikami i to od kilkunastu lat. Czy drogo, czy tanio to nie wiem, ale silnik pracuję dużo kulturalniej i jakby troszkę odżył, ale to może siła sugestii :)
Jeszcze z ciekawostek udało mi się uruchomić tylne halogeny tylko nie mam kiedy zdjęcia zrobić:)
Następne w kolejce jest podłączenie przednich halogenów, pstryczek od klapy bagażnika, lampka w bagażniku, władowanie do środka zniecierpliwionych już recaro, ale przed tym wszystkim kontrola głośności wydechu, żebym wiedział, czy przejdę na tym co mam nie ubłagalnie zbliżający się przegląd :)
To tyle w tym odcinku:)
Jeszcze w sumie mogę się spytać o opinię o oponach Yokohama A539 i Toyo Proxes CF-1. Te pierwsze mogłyby być w rozmiarze 175/50 R13, a te drugie 175/60 R13. Aktualnie są umierające jakieś 175/65 R13. A pytam, bo powoli trzeba się rozejrzeć, za oponkami na przyszły sezon i pod nowy silnik :)

Edit:
Gaźnikowiec, mówił też, że było coś namieszane też z przewodami paliwowymi, bo (nie chce nic tutaj skłamać) paliwo chyba przy nadmiarze w gaźniku powinno sobie skapywać na ziemię, a spływało do kolektora chyba, czy gdzieś. Nie chce nic namieszać, ale jest już jak powinno być :)


Z dnia 12 września 00:01:
No to chyba już wiem co wybrać :)

Dzisiaj udało mi się w końcu zmierzyć głośność wydechu... wyszło 98dB. Pan na stacji powiedział, że jak przyjdzie jesień to może być nawet ponad 100dB. Więc teraz albo na szybko wspawanie czegoś bądź znalezienie jakiegoś znajomego znajomego co by bardziej się na innych aspektach skupił.

Dzisiaj też zajrzałem do przycisku od otwierania klapy bagażnika i się okazało, że trzeba wymienić cała wiązkę w klapie, bo obecna było wielokrotnie już łatana.
Ostatnio zmieniony przez LOY 12 Wrz 2009, 12:51, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 12 Wrz 2009, 14:13   

Przemekbalagan napisał/a:
. Napiszę jednak że nie pasuje ospoilerowanie MK2 w kolorze nadwozia w tym przypadku jak i zarówno nie pasują białe klamki. Reszta jak najbardziej OK! MK2 XR2 musi mieć czarne ospoilerowanie, bo wygląda to właściwe.


widzisz ..jestem chyba przykładem człowieka którzy bardziej niz nieco szanuja orginały ..gdyby ta fiesta była igłą w szopie znalezioną..predzej by mi reka uschła niz bym cos "poprawił" ..ale to auto jak kazdy wnikliwy i kumaty ..widzi było w wiecej niz złym stanie ..i zawsze juz bedzie to auto po powaznej odbudowie z wypadkowa przeszłoscia ..ogolnie to auto raczej nie zasługiwało na taka odbudowę..zwłaszcza ..zleconą :fox: ..ale Kuba chciał ..uparł sie i auto zyje dzieki jego uporowi ..ale przy tak zmeczonym egzemplarzu mozna było pozwolic sobie na modyfikacje i odejscia od orginału ..jego wartosci to i tak juz nie obnizy a poprawi wyglad i samopoczucie ołnera ..w modach miałem wolna reke i całkowite zaufanie Kuby który nawet nie chciał wiedziec co robie i jak to robię :) ..spojlery przemku były tak zerodowane ze ..i tak musiałem je pomalowac ..miały byc w czarny mat ..ale po przymierzeniu ich na uacie stwierdziłem ze ..w połaczeniu z białym autem fiesta sie robi stara i waska ..wiem ze to było ori ..ale moja miała byc ładna a nie full ori ..a pomalowac na czarno zawsze mozna .To ze tak wypusciła to fabryka nie znaczy ze było to ładne ..wyglad XR to po czesci ciecie kosztów i upraszczanie produkcji ..mysle ze designerzy kiedys gdyby mogli bezpiecznie malowac spojlery napewno by to robili ..bo bezdyskusyjnie poprawia stylistykę bryły

a co do lubie nie lubię ..napisze ktrótko zeby nie robic tutaj prywatnych wycieczek ..akceptuje i podziwiam Ciebie jako fachowca i człowieka o ogromnej wiedzy ..nie rozumiem utajemniczniania Twoich aut ..ale to juz Twoja sprawa ..to co widziałem mi wystarczy zeby z pokora przyznac ze w dziedzinie jakosci i dopieszczania znacznie wyprzedzasz nawet mojego świra ..ale niektórych wypowiedzi i dobrych rad oderwanych kompletnie od rzeczywistosci zdzierzyc nie mogę..ale to juz inny temat ..moze musimy kiedys na zywo obgadac pare tematów :)
..
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 12 Wrz 2009, 16:29   

blood_brother2 napisał/a:
Jeszcze w sumie mogę się spytać o opinię o oponach Yokohama A539 i Toyo Proxes CF-1

Bierz Yoko A539 bardzo dobra opona do jazdy codziennej. Osobiście posiadam już drugi komplet.

Co do gaźnika. Od czasu do czasu warto wlać do paliwa jakiś dodatek czyszczący i wybrać się na dłuższą przejażdżkę poza miasto, maksymalnie otwierając przepustnicę.
Ma to tą zaletę, że przeczyści dokładnie dysze, przepustnice oraz usunie część nagaru z komór spalania i zaworów.
(Instrukcja Mercedesa W123 250 -2 gaźniki SU) zalecała aby co 2-3tys.km wybrać się w góry i w ten sposób potraktować silnik! :)
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 16 Wrz 2009, 15:18   

Dzisiaj Fiestka została ugrzeczniona. Dostała tłumik przelotowy (nie znam firmy) i już nie udaje, że pod maską jest V8 :)

[ Dodano: Wto Wrz 22, 2009 23:40 ]
Dzisiaj Fiesta, miała mieć podpięte dodatkowe oświetlenie przednie, a skończyło się na tym, że podłączyłem zestaw Helixa, który już czekał od czerwca, w miejsce jakichś głośników z Audi/Volkswagena :)
Nie wiem, czemu, ale byłem przekonany, że w mk2 jest miejsce na głośniki 13cm. Byłem wielce zdumiony, że jest tam miejsce na 10cm, ale odrobina pracy pilnikiem i miejsce się znalazło. Drzwi wygłuszyłem matą bitumiczną, ale tylko szkielet drzwi. Na poszycie nic nie naklejałem z obawy na zbyt duża masę drzwi po tym zabiegu. A tak zużyłem jedynie 3 maty w rozmiarze 50x25cm :)
Dźwięk jest zdecydowanie przyjemniejszy dla ucha, nic nie charczy, nic nie pierdzi :) Ale jak mogłem się spodziewać brakuje dolnego pasma, więc z czasem będzie trzeba wstawić jakiś subwooferek mały dla dopełniania pasma jedynie, tym bardziej, że od założenia tłumika, nie trzeba ćwiczyć godzinami ucha w selekcjonowaniu dźwięku radia, od ryku wydechu :)
To tyle chyba. Jutro Fiesta idzie na poprawki do mechanika, bo jak się okazało, moja teoria o niewymienieniu drążka, była słuszna. Przy okazji wiatrak od chłodnica jest do przejrzenia, bo zgubił gdzieś prąd. Nawet zwarty na krótko nie działa.

[ Dodano: Sro Wrz 30, 2009 22:59 ]
Fiesta po kilku dniowej walce z drążkami reakcyjnymi i końcówkami drążków skręca już normalnie, po równo :)
Wyszło też na jaw, że zwykła suszarka nie nadaje się do przyklejania mat bitumicznych. Muszę pożyczyć nagrzewnicę i poprawić swoje poprzednie wyczyny :) Może w końcu trochę basu się odezwie :)

[ Dodano: Sob Paź 03, 2009 19:06 ]
Wczoraj pojawiły się problemy z linka od ssania i gazu, ale odrobina WD-40 rozwiązała problem na razie. Jeszcze w poniedziałek jak już otworzą normalne sklepy, to kupię normalny smar w sprayu i zapsikam co trzeba.
Niestety wczoraj też zaczął się problem z żarzącą się lampką od ładowania. Dzisiaj wyszło, że alternator jest w stanie agonalnym, czyli nie ładuję, tzn. ładuję, ale na poziomie 10V. Na szczęście w drugiej fieście mam alternator po regeneracji, więc jutro szykuję się operacja :)

[ Dodano: Wto Paź 06, 2009 17:53 ]
Fiesta już jeździ.
Najpierw padło podejrzenie, na szczotki i cały regulator napięcia gdyż długość szczotek wynosiła ledwo 5mm, więc operacja odwlokła się do poniedziałku, kiedy to zakupiłem jakiś zamiennik.
Po wymianie regulatora, dalej brak ładowania, więc wymieniłem cały alternator. Efekt ten sam - brak prądu. Okazało się, że urwał się kabel między alternatorem, a rozrusznikiem. Ale odrobina chęci i wszystko działa :) Co prawda ładowanie jest na poziomie niecałych 13V, ale to powinno wystarczyć.

Z przygód. Parę dni temu urwał mi się zaczep tłumika, ale cała rura wisiała na jeszcze jednym haku. Jednak złośliwość, rzeczy martwych istnieje i dzisiaj w drodze do tłumikarza urwał się drugi hak. Odrobina druciarstwa i Fiesta dojechała bez wyciągania rury spod niej :) Teraz nawet jakby troszkę ciszej chodzi :)

[ Dodano: Wto Paź 06, 2009 21:22 ]
Poprawka odnośnie ładowania. Teraz wieczorem mierzyłem i wyszło 13,5V, a poprzednie napięcie było spowodowane niedokręconymi klemami :ups:

[ Dodano: Sro Paź 07, 2009 16:35 ]
Dzisiaj jednak problem się ponowił i Fiesta trafiła do elektryka. Przy okazji podepnie on halogeny przednie i sprawdzi czemu wiatrak się nie kręci :)

[ Dodano: Czw Paź 08, 2009 20:02 ]
Fiestka odebrana od elektryka :) Tanio nie było, ale już działa ładowanie, wiatrak i halogeny się świecą :)
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 9 Paź 2009, 08:38   

ejj widze ze zapał Ciebie kuba nie opuszcza -walczysz dzielnie ..moj wiatrak nie działa :fox: ..czy \twój wiatrak ;/
szkoda tego układu ..bo brzmiał naprawdę w sposób niezwykły :-)
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 9 Paź 2009, 10:47   

Twój wiatrak nie działał, ale już działa:) Po prostu gdzieś prąd się gubił:)
Co do układu to czasem brakuje mi tego ryku, ale jednak przyjemniej się jeździ na co dzień jak jest trochę ciszej:)

[ Dodano: Nie Lis 08, 2009 14:54 ]
W minionym tygodniu Fiestka dostała nowe tarcze i klocki na przód i nowe łożyska z tyłu. Dostała też nowy mechanizm wycieraczek :)

[ Dodano: Sob Lis 28, 2009 17:10 ]
Wczoraj wieczorem Fiesta dostała zimowe buty. Może pamiętacie te szare felgi na których ją kupiłem. Teraz auto ma w sobie coś z Lamborghini :) Minusem całej operacji jest to, że wyleciały dystanse z przodu z braku wystarczającej liczby długich śrub.

Jak będzie ładniejsza pogoda i będę miał chwilkę to zrobię sensowniejsze zdjęcia.



Pasują do lusterek :)
Koncepcja i wykonanie: LOYCHERS :)
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 28 Lis 2009, 18:03   

Do lusterek na pewno pasują.. Do reszty - czegoś mnie brakuje..
I tak letnie są ładniejsze :yes:



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Lis 2009, 18:17   

Więc w mojej opinii czarne felgi to Twojego białego auta pasują nijak :(
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 28 Lis 2009, 18:21   

zgadzam się z DziDzią i JoeMixem.
moim zdaniem znacznie lepiej by pasowały gdyby pakiet został w oryginalnej, plastikowej czerni (ale o tym już pisałem ;-)) )
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 28 Lis 2009, 18:39   

A według mnie jest nowocześnie i mi się podoba :P Co prawda na żywo to trochę inaczej wygląda.
 
 
tomekk58 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lip 2005
Posty: 246
Skąd: Rybnik
Wysłany: 28 Lis 2009, 18:57   

a mnie sie podoba, białe auto + czarne alu... konkretnie :)
_________________
Fiesta mk3 1,1i 50km 1990r.=> Orion mk2 1,6i16v 90km 1993r.=> Laguna II 1,9dCI 120km 2001r.=> BMW 530dA e39 Touring 193km 2001r.=> Fiesta mk4 1,3i 60km 1997r.=> Ford Mondeo Kombi 2.0TDCi 2008r. + Fiesta mk6 1.4 16v 2007r.
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 28 Lis 2009, 19:25   

Kwestia gustu, wg mnie też nie za bardzo pasuje, ale ważne jest zdanie ołnera :)
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 28 Lis 2009, 20:28   

i to jest idealny przykład jak auto może dobrze wyglądać w ziemie :)
_________________
Ex
BlackRS
BlackST
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 28 Lis 2009, 22:06   

zdania sa podzielone, ja osobiscie popieram taka koncepcje,
ci co uwazaja ze te letnie lacze sa ladniejsze maja racje a ci co uwazaja ze ziomowe sa ladne tez maja racje

bo kto madry na zime na letnim laczu jezdzi i ktos moze pomyslal po co w ogole mu takie szpetne czarne alu i po co sie z nimi tak turla jak moze stalowe kupic i zalozyc :2xf:

Blood, powiedz nam wszystkim po co alu na zime, przeca to takie nierozsadne!!

mi sie bardzo podoba!!
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 28 Lis 2009, 23:08   

Ad@mus napisał/a:
Blood, powiedz nam wszystkim po co alu na zime, przeca to takie nierozsadne!!

Nio ja na przykład nie uważam, że to nierozsądne.. Oceniałem koła do auta, a nie czy to letnie, czy zimówki (chociaż porównałem te do letnich :fox: )..
Może jakiś jasny rancik, albo jego część by była fajna :?: To jest generalnie wg. problem* czarnych kół - brak oddzielenia od opony.

* wg mojego upodobania/gustu, którym się kieruję :) i to jest min powód, dla którego moje czarne koła mi nie podchodzą do czarnej..



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk1 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 0 23 Mar 2006, 20:20
Laskosz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.